Kirsi Ikonen tietääkö joku

mrjns

Siis sinä joka tiedät jotain hänestä,oleellista kuten asuinpaikan tai puhelin numeron,mainittakoon että veljet ovat Toni ja Kristian,isä Reijo ja äitipuoli Eeva,Kirsi on yleensä ainakin ennen työskennellyt ravintolassa Helsingissä,vanhemmat asuvat tietääkseni Joensuussa tai Lappeenrannassa,en kyllä tiedä kayttääkö Kirsi enää samaa sukunimeä jos hänet on vaikka vihitty.Voit vastata tänne tai sähköpostiini joka on [email protected] jos sinulla on muuten vaikkapa haluja auttaa minua asian suhteen olen todella kiitollinen.

8

1364

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilanteessa

soittaisin numerotiedusteluun...

• mrjns

Eivät voi auttaa pelkän nimen perusteella.

• Lissu

Oletko yrittänyt soittaa osoitetoimistoon. Mikäli tiedät syntymäajan niin osoitetoimistosta saat oikean Kirsi Ikosen osoitteen.

• mrjns

Kirkkoherran virastoon mut ku en muista kun että täyttää muistaakseni maaliskuussa 42v nii eivät löytäneet.

• työkaveri

Tunnen tosiaan erään Kirsi Ikosen, joka on varmaan jotakuinkin 40 ikäinen. Hän asuu uudella maalla. Toisaalta en voi tietää, haluaako Kirsi tietää sinusta... Jos haluat, että kerron Kirsille sinusta, niin laita jotain tuntomerkkejä sähköpostiini [email protected]. Hän on nimittäin työkaverini. Siis jos on oikeasta Kirsistä kysymys.

By the way.. Kävin Enirosta katsomassa, niin Kirsi Ikoselle löytyy aikast monta numeroa. Oot kai käyny kaikki läpi, kun sanot, ettei häntä löydy numerotiedustelusta

• mrjns

Jos haluat auttaa voitaisiin tavata,nimittäin mulla olis yks idea,miten hänet vois löytää.

• ex-jns

Kirsin on pakko olla lähemmäs 50, sillä Kristian on täyttänyt jo 40 joku vuosi takaperin ja Kirsi on Krisua vanhempi.
      Tunnen Kirsin lapsuudestani, mutta en tiedä hänen nykyistä asuinpaikkaansa enkä sukunimeään. Kannattaisi ehkä ottaa yhteyttä isään tai veljiin, sillä kyllä he kertovat Kirsille, että häntä etsitään ja antavat Kirsille yhteystiedot, jotta hän voi halutessaan ottaa yhteyttä.

• Anonyymi

Kirsi on jo yli 50 ihan silleen reilusti jopa 60, mutta anyways Kirsi löytyypi Facebookista. Etsiskelijä on tainnut silti Kirsin löytääkin jo. Olisi kiva tietää, että miten kävi. Terveisin, neiti utelias romantikko.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3467
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3127
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2634
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2423
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2406
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2086
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      41
      2083
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1700
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1686
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1667
    Aihe