Haetaan kylmäpäistä riskisijoittajaa liiketoimintaan joka kasvaa rajusti. Sijoita 1 milj. € tai enemmän ja saat takaisin vähintään sijoituksen tuplana 5 vuoden sisällä. Tämä on fakta. Asialliset vastaukset ja yhteystiedot tänne, niin otan yhteyttä.
Sijoita 1milj€ / tuotto 5v sijoituksella min.1 milj€
5
878
Vastaukset
- Röpö
no se...
- Late
Homma on ihan täysin laillista, yhtiö johon sjoitus tehdään on vuonna 1966 aloittanut toimintansa ja on kokonaan suomalaisten käsissä. Ja ennenkaikkea kaikki on o.k. yhtiössä.
- epäilijä
Late kirjoitti:
Homma on ihan täysin laillista, yhtiö johon sjoitus tehdään on vuonna 1966 aloittanut toimintansa ja on kokonaan suomalaisten käsissä. Ja ennenkaikkea kaikki on o.k. yhtiössä.
Pistää mietityttämään että miksi moisia summia hamuavat, sijoittajia hakevat instanssit ilmoittelevat asiasta täällä, anonyyminä ilman kummempia tietoja kohteesta... ?
- Jack
"Tämä on fakta".
Varmaa sijoitusta ei ole olemassakaan. Että kehtaa esim. kauppalehden foorumissa syöttää tällaista roskaa. Kyseessä on RISKISIJOITUS, jossa vaarana menettää panos luikurin taskuihin :-/ - DORF
Minäminäminä....
Toivottavasti et ole vielä ehtinyt tekemään kauppoja.
Tottahan minä nyt tuollaisen sijoituksen teen kun tuotto on kerta noin hyvä. Anna tilinumero niin siirrän rahat. Puhutaan yksityiskohdista sitten myöhemmin....
Vai oliskos käteinen kuitenkin parempi, ei kai tässä nyt mitään kuitteja...
Olen todella "kylmäpäinen"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1151542
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016