Suomen tiestö on jo pitkään ollut alikehittyneessä tilassa. Tieverkko on pääosin 60-70 -lukujen tuotantoa ja silloinkin lähinnä asfaltilla peiteltyjä ikivanhoja ansapolkuja.
Ei siis ihme, että tällaista sattuu: http://yle.fi/uutiset/kotimaa/vasen/id80377.html
Kun valtion kertaluontoisia tuloja ei kuulemma voi käyttää hoitajien palkankorotuksiin, niin mielestäni aivan hyvin voisi käyttää tiestön parantamiseen.
Keskusta ja kokoomus ovat olleet samoilla linjoilla siitä, että moottoritie pitäisi olla Helsingistä Ouluun. Minun mielestäni se olisi pitänyt olla jo 40 vuotta sitten.
Pellet eivät saa mitään aikaiseksi!
Keskiajan ansapoluilla
12
356
Vastaukset
- ne....
tiet on paskana kun rahat menee Nokian tukiaisiin !
- mielestäni,
sinne ei pitäisi olla teitä ollenkaan, vaan riistpolku riittäisi, rautatien lisänä. Siis sähköistetty rata. Sinäkin saisit ne kaljasi köijätä poron pulkassa.
Minulla toki riittää olutta ja jalompaa juomaa niin, että kateeksi kävisi, jos näkisit.
Kaljasta puhuva ei tiedä "alasta" mitään.- ei tiedä
Kairakettu kirjoitti:
Minulla toki riittää olutta ja jalompaa juomaa niin, että kateeksi kävisi, jos näkisit.
Kaljasta puhuva ei tiedä "alasta" mitään.ei. Käy sinäkin jo levolle. Et saanut minuakaan riitakaveriksesi. HEH!
ei tiedä kirjoitti:
ei. Käy sinäkin jo levolle. Et saanut minuakaan riitakaveriksesi. HEH!
En kai minä heti herättyäni levolle käy, tuskin sinäkään?
Enkä minä riitele.- silmille
Kairakettu kirjoitti:
En kai minä heti herättyäni levolle käy, tuskin sinäkään?
Enkä minä riitele.haukkuessasi taannoin Raamattua varsin nulikkamiaesti.
Eihän sitä riitelyksi voi sanoa vaikka loukkaisi toista kuinka ,ei toki...ne on ne muut,jotka sellaista teet. silmille kirjoitti:
haukkuessasi taannoin Raamattua varsin nulikkamiaesti.
Eihän sitä riitelyksi voi sanoa vaikka loukkaisi toista kuinka ,ei toki...ne on ne muut,jotka sellaista teet.Uskoa nyt muka jonkin satukirjan juttuihin, hehheh. No, uskovaisethan ovatkin tutkitusti vähäjärkisiä.
- ihmisineen miljoonia vuosia...
Kairakettu kirjoitti:
Uskoa nyt muka jonkin satukirjan juttuihin, hehheh. No, uskovaisethan ovatkin tutkitusti vähäjärkisiä.
vuotta joten se siitä pölötyksestä.
- ihmisineen miljoonia vuosia...
Kairakettu kirjoitti:
Uskoa nyt muka jonkin satukirjan juttuihin, hehheh. No, uskovaisethan ovatkin tutkitusti vähäjärkisiä.
jeesustelu 2008 vuotta joten se siitä pölötyksestä.
Kairakettu kirjoitti:
Totta kai suuriin joukkoihin mahtuu aina muutama heikko lenkki, mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että enimmäkseen me Jumalaan uskovat ihmiset yritämme elää siten, ettemme tahallamme loukkaisi kanssaihmisiä.
Onko joku sinua, iiro loukannut, kun Saulus Tarsolaisen tapaan puhkut vihaa kristittyjä kohtaan?Hitman-1 kirjoitti:
Totta kai suuriin joukkoihin mahtuu aina muutama heikko lenkki, mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että enimmäkseen me Jumalaan uskovat ihmiset yritämme elää siten, ettemme tahallamme loukkaisi kanssaihmisiä.
Onko joku sinua, iiro loukannut, kun Saulus Tarsolaisen tapaan puhkut vihaa kristittyjä kohtaan?"Onko joku sinua, iiro loukannut..."
Kas kun en ole iiro, vaikka miten yrittäisit selitellä yleisnimityksellä.
Enkä minä mitään vihaa puhku.- Enpä olisi halunnut
Kairakettu kirjoitti:
Miksi sinun piti häpäistä itsesi noin tökerösti, ja yleisösi edessä?
Kuka vaati sinua paljastamaan henkisen kyvyttömyytesi ja kosiskelemaan totuudesta tietämättömien sympatioita itseäsi kohtaan?
Ja missä asiassa uskossa olevat ovat sinut katkeroittaneet?
Me uskossa olevat tiedämmekin jo vastaukset, mutta sinä et vielä tiedä, joten tutki itsesi, mutta jos et pysty, niin anna TOTUUDEN tutkia, ja kuuntele vain hiljaa, äläkä siinäkin räkytä vastaan.
Saatat joutua häpeämään, mutta kiitä siitä, sillä olet joutunut totuuden puhutteluun, ja se on jo osoitus siitä, että sinulla on vielä mahdollisuus mennä ahtaasta portista sisälle elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?982038- 981488
- 1121187
- 771085
- 1211072
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51887
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58846- 36822
- 33733