Keskiajan ansapoluilla

Suomen tiestö on jo pitkään ollut alikehittyneessä tilassa. Tieverkko on pääosin 60-70 -lukujen tuotantoa ja silloinkin lähinnä asfaltilla peiteltyjä ikivanhoja ansapolkuja.

Ei siis ihme, että tällaista sattuu: http://yle.fi/uutiset/kotimaa/vasen/id80377.html

Kun valtion kertaluontoisia tuloja ei kuulemma voi käyttää hoitajien palkankorotuksiin, niin mielestäni aivan hyvin voisi käyttää tiestön parantamiseen.

Keskusta ja kokoomus ovat olleet samoilla linjoilla siitä, että moottoritie pitäisi olla Helsingistä Ouluun. Minun mielestäni se olisi pitänyt olla jo 40 vuotta sitten.

Pellet eivät saa mitään aikaiseksi!

12

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne....

tiet on paskana kun rahat menee Nokian tukiaisiin !

• mielestäni,

sinne ei pitäisi olla teitä ollenkaan, vaan riistpolku riittäisi, rautatien lisänä. Siis sähköistetty rata. Sinäkin saisit ne kaljasi köijätä poron pulkassa.

• Minulla toki riittää olutta ja jalompaa juomaa niin, että kateeksi kävisi, jos näkisit.

Kaljasta puhuva ei tiedä "alasta" mitään.

• ei tiedä
        Kairakettu kirjoitti:

Minulla toki riittää olutta ja jalompaa juomaa niin, että kateeksi kävisi, jos näkisit.

Kaljasta puhuva ei tiedä "alasta" mitään.

ei. Käy sinäkin jo levolle. Et saanut minuakaan riitakaveriksesi. HEH!

• ei tiedä kirjoitti:

ei. Käy sinäkin jo levolle. Et saanut minuakaan riitakaveriksesi. HEH!

En kai minä heti herättyäni levolle käy, tuskin sinäkään?

Enkä minä riitele.

• silmille
        Kairakettu kirjoitti:

En kai minä heti herättyäni levolle käy, tuskin sinäkään?

Enkä minä riitele.

haukkuessasi taannoin Raamattua varsin nulikkamiaesti.
        Eihän sitä riitelyksi voi sanoa vaikka loukkaisi toista kuinka ,ei toki...ne on ne muut,jotka sellaista teet.

• silmille kirjoitti:

haukkuessasi taannoin Raamattua varsin nulikkamiaesti.
        Eihän sitä riitelyksi voi sanoa vaikka loukkaisi toista kuinka ,ei toki...ne on ne muut,jotka sellaista teet.

Uskoa nyt muka jonkin satukirjan juttuihin, hehheh. No, uskovaisethan ovatkin tutkitusti vähäjärkisiä.

• ihmisineen miljoonia vuosia...
        Kairakettu kirjoitti:

Uskoa nyt muka jonkin satukirjan juttuihin, hehheh. No, uskovaisethan ovatkin tutkitusti vähäjärkisiä.

vuotta joten se siitä pölötyksestä.

• ihmisineen miljoonia vuosia...
        Kairakettu kirjoitti:

jeesustelu 2008 vuotta joten se siitä pölötyksestä.

• Kairakettu kirjoitti:

Totta kai suuriin joukkoihin mahtuu aina muutama heikko lenkki, mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että enimmäkseen me Jumalaan uskovat ihmiset yritämme elää siten, ettemme tahallamme loukkaisi kanssaihmisiä.

Onko joku sinua, iiro loukannut, kun Saulus Tarsolaisen tapaan puhkut vihaa kristittyjä kohtaan?

• Hitman-1 kirjoitti:

Totta kai suuriin joukkoihin mahtuu aina muutama heikko lenkki, mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että enimmäkseen me Jumalaan uskovat ihmiset yritämme elää siten, ettemme tahallamme loukkaisi kanssaihmisiä.

Onko joku sinua, iiro loukannut, kun Saulus Tarsolaisen tapaan puhkut vihaa kristittyjä kohtaan?

"Onko joku sinua, iiro loukannut..."

Kas kun en ole iiro, vaikka miten yrittäisit selitellä yleisnimityksellä.

Enkä minä mitään vihaa puhku.

• Enpä olisi halunnut
        Kairakettu kirjoitti:

Miksi sinun piti häpäistä itsesi noin tökerösti, ja yleisösi edessä?
        Kuka vaati sinua paljastamaan henkisen kyvyttömyytesi ja kosiskelemaan totuudesta tietämättömien sympatioita itseäsi kohtaan?

Ja missä asiassa uskossa olevat ovat sinut katkeroittaneet?

Me uskossa olevat tiedämmekin jo vastaukset, mutta sinä et vielä tiedä, joten tutki itsesi, mutta jos et pysty, niin anna TOTUUDEN tutkia, ja kuuntele vain hiljaa, äläkä siinäkin räkytä vastaan.

Saatat joutua häpeämään, mutta kiitä siitä, sillä olet joutunut totuuden puhutteluun, ja se on jo osoitus siitä, että sinulla on vielä mahdollisuus mennä ahtaasta portista sisälle elämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      2
      4077
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      45
      4043
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      80
      3281
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      32
      3103
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      14
      2967
    6. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      163
      2831
    7. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2399
    8. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      4
      2300
    9. Kirjotan ikävää ulos

Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      14
      1828
    10. Sinä se vaan jaksat

Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et
      Ikävä
      23
      1737
    Aihe