Vaihdetaan kerralla koko sakki !
Katsotaan mitä alkaa tapahtua.
Nämä samat naamat jotka istuvat tehtävissään vuosikymmeniä ovat jo kaiken saaneet itselleen, ei heitä kiinnosta mitkään kuntalaisten edut.
Kunhan heillä on itsellään kaikki hyvin, ja heidän lapsillaan....
Velat maksettu, lapset koulutettu, ja ovat jo pois Mikkleistä muuttaneet, niin mikäs siinä...
Kunnallisvaalit tulossa !!!
6
538
Vastaukset
on hyvä pelin avaus terveempään suuntaan.
- ei saa kirjoittaa
Savonlinnan palstalla tämmöinen propakanda karsitaan seriffin toimesta pois. Päättäjistä ei saa kirjoittaa mitään. Ne ovat arvostelun yläpuolella.
- PetrusB
Äänestäjäthän sen päättävät, ketkä kaupungissa valtaa käyttävät.
On myös mahdollisuus vaihtaa vaikka kaikki, mutta suomalaiset tuntien en usko siihen.
Pelkästään ensikertalaisista koostuva valtuusto voisi tehdä tyhmyyksiä tai sitten olla virkamiesten kumileimasin.
Kohtuullinen verenvaihto lienee paikallaan joka vaaleissa.- ainakin yksi uusi
Sen verran tiedän, että ensi vaaleissa on ainakin yksi uusi "kova" ehdokas. Nimeä ei täällä saa sanoa, koska se on mainontaa. Reilu kolmikymppinen mies ja monet tuntevat ainakin ulkonäöltä. Ei aikaisempaa poliittista taustaa.
- ulkopaikkakuntalainen..
ainakin yksi uusi kirjoitti:
Sen verran tiedän, että ensi vaaleissa on ainakin yksi uusi "kova" ehdokas. Nimeä ei täällä saa sanoa, koska se on mainontaa. Reilu kolmikymppinen mies ja monet tuntevat ainakin ulkonäöltä. Ei aikaisempaa poliittista taustaa.
Toivottavasti saadaan Mikkeliinkin ulkopaikkakuntalaisia uusia Mikkeliläisiä
asioista päättämään. ulkopaikkakuntalainen.. kirjoitti:
Toivottavasti saadaan Mikkeliinkin ulkopaikkakuntalaisia uusia Mikkeliläisiä
asioista päättämään.ihan yliopistomiehiä ja todella vähän kauempaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423