Vatsaan koskee, kun niin naurattaa...
Kun en tahdo katsoa henkilöön, niin en ole käynyt
kurkkimassa taustatietoja. Mutta kun alex-kasi otti esiin tuon asian, että pitäisikö olla vastaamatta kasvottomien ja siten vastuuttomien viesteihin -
niin koetin klikata hänen nimimerkkiään.
Hämmästyttääkö sinua kun väitän, että alex-kasi
itsekin on oikeastaan nimimerkitön? Nääs, ei auennut mitään tietoa. On siinä kanssa pastoti!
Tyhjän päällä vain oli sentapainen teksti, että
"Tämä on salatiedettä"! Melkein samaa kuin ettei
olisi mitään nimimerkkiä.
Ei toki aivan, sillä tyhjällekin nimimerkille voi
sentään vastata. Sitä vastoin täysin merkittömälle
ei voi vastata, kun se on joka kerta uusi, sen
nimike.
MUTTA ASIAAN - PALJASTAN EGW-HURMOKSEN PERUSAJATUKSEN
annu42 väännöksen mukaan Jes.35:5
>>> Jesaja 35:5
Silloin avautuvat sokeain silmät ja kuurojen korvat aukenevat.
(Tämä tarkoittaa myös sitä, että näkee Jumalan totuuden hänen sanassaan. Ilm. 1:3 Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!)
. . .
Olen usein kirjoittanut täällä, ettei pedon merkki ole vielä näkyvissä. Siis emme voi vielä väittää, että se nyt on sunnuntai. Silti on olemassa ENNUSTUS, että sunnuntai tulee olemaan pedon merkki, se on vallan merkki, joka tulee näkymään.
. . .
Juuri sapatit ovat keitaita tämän elämän matkan varrella, joten anna miedän viettää sapattimme ilman kyselemättä.
alex-kasi itsekin on aivan kasvoton !
6
209
Vastaukset
>>>> Hämmästytkö kuullessesasi,että Jumalalla on erityinen tunnus,sinetti eli merkki jonka hän painaa omiinsa.
Hätkähdyttääkö sinua tieto että ellei henkilöllä ole tätä merkkiä Jeesuksen tullessa,hän ei voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan?- sattumalta..
näin juuri tv:stä ohjelman missä tarkkaan selvitettiin mitenkä auringon palvominen on tullut maailmaan ja kuinka se yhä on omalla tavallaan on ihmisten palvomman kohteena.
Samassa ohjelmassa selitettiin myöskin kuinka sapatti tulee tulevaisuudessa olemaan merkkinä siitä jos ihmiset palvovat tämän maailman systemiä vai tulevaa Jumalan valtakuntaa.
Se oli erittäin vaikuttava ohjelma ja toivoisin että jokainen ihminen voisi sen nähdä ja että te siellä Suomen maassakin saisitte tietää tästä asiasta.
että maailmaan tulee kieltoja ja määräyksiä jotka menevät sapattia n´vastaan ja joita ei Jumalan kansa voi tehdä ja siksi heitä tullaan vainoamaan ja Herran sapatti tulee esteeksi ja kirosanaksi maailmassa.
Oletko silloin vainoamassa vai vainottuna?- lutkulainen
Eläppäs sinä nyt höpötä.Jeesus itse sanoi minun nimeni tähden teitä tullaan vainoamaan ,eikä minkään sapatin tähden ja piste.Elä halvenna Jeesusta!!
- nimetön.
Antti, alex-kasi vastaa kun kerkiää, -mutta omalta puolen ajatellen, en varmaan laita nimeäni luettavaksi. Tämä aika on määrättyjä väkivaltaisia ihmisiä täynnä. Vaaraa ei varmaankaan ole, jos arvostelee adventismia, koska taustakuoro on samanmielinen, mutta käännä arvostelusi tasavertaiseksi ja käy arvostellen läpi eri seurakuntia, niin saat varmaan oveen kolkuttajan vastaasi, tai kadulla kulkijan.
Se, että kentällä tämä tapahtuu, niin se silloin tapahtuu, mutta jos häirikkö tuo puukon vastaasi, mitä itse olen saanut kaksi kertaa, niin ei naurata ja toivon, ettei koskaan se tule vastaasi.
Toisessa tapauksessa kaveri tunnusti kun poliisit ottivat kiinni Malmin R-kioskilta ja toinen tapaus oli kahdesta henkilöstä joilta toiselta poliisi otti puukon pois ja oli ennestään veistä käyttänyt ihmistä kohti.
Myös tiedän henkilön määrätystä suunnasta, ent. vankilakundi, joka vapaasuunnan papiksi haikaili, niin nyrkit nousevat herkästi.
Ts. ei väärin ole sekään, että ei pistä postilaatikkoon täällä osoitetta, vaan viisautta.
Jos tämä antoi sinulle tiedon syistä ja ymmärrät, niin ok.
Toisaalta, puuttuuhan sinulta sähköpostiosoitteesi, ei täältä paljonkaan auta katsella kasvoja.
Jos avaisin oman sivun ja laittaisin kuvani, ilman osoitetta, niin sitähän pakenisi kaikki katsomasta ja mitä se hyödyttäisi, ei mitään. Se vain olisi turha ja näin ollen riittää vaikka suljettu galleriasivu. Mitä hyötyä on kenellekään, että täällä aletaan jotakin hekilökohtaisesti arvostella ja haukkua? Minä en nyt käsitä, että mihin sinä tuollaisella pyrit ja olen pahoillani puolestasi!
Alexis-kasikin on veljeni, enkä halua, että hänelle tahallisesti ilkeillään!
Asiat voivat riidellä, mutta ei ihmiset! Pysytään senvuoksi keskusteluissamme vain niissä asioiden käsittelyssä ja jätetään ihmiset rauhaan.
Siunausta päivääsi, samoin kuin myöskin Alexin jos tämän näkee!- alex-kasi
vai pitäisi jokaisella olla avoin sivu internetissä? Näinä aikoina?
Vai koskeeko tuo uusi sääntösi vain minua?
Antti, sanon suoraan, että olet ajattelematon, tunteittesi kuljetettavissa oleva mies, jonka pitäisi ajatella ensin mitä sanoo ettei aina sanoisi mitä ajattelee.
alex
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651