Tervehdys kaikille sinne
Kysyn tässä mitä voin tehdä. Ihastuin yhteen mieheen enkä häntä mielestäni saa millään. Mikä neuvoksi, kun ei unohda sitä katsetta varsinkaan. Toivon vain, että ehkä tavoitan hänet vielä ja saa sanotuksi sen mitä piti. Mitä te tekisitte kun ihastus tulee elämään ja se hetki on lyhyt? Olen pulassa näiden tunteideni kanssa. Mutta ihmisiä tulee ja menee elämässä sekin tietää. Mutta hän oli sitä jotain minulle. Hän muisti minut viime kerrasta kaipa siinä jotain oli. Kaikki vapaat Ville nimiset kirjoitelkaas etsin, jos löytyisi ja toivon, että kirjoitus kelpasi. Olet sellainen tumma mies 160 -175 välillä. Harmaan siniset silmät olemus iloinen, puhelias, tämä mies on olemassa. ikää 30 tai 40 välillä. Olisi kivaa tutustua näin ollen jätän teille vuoroni. Messenger osoite sinne kiitos, jos tunnistat itsesi. Toivon, että onnistaisi. Nainen etsii sinua. Ja pahoittelen jos kirjoitus ei ole ihan oikeaa.?
Postiini voi laittaa ajatuksia milloin vain. Tämä ihastuminen tapahtui 28.12.07
[email protected]
Ei ihan iloinen
Blue moon
1
793
Vastaukset
- justiina2 miehenä
Sorry en ole ville mutta olen 30v. tumma harmaansininen meinaan silmistäni, ehkä en tai ehkä en sulle sopiva mutta olen mukava kultanen suloinen pieni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533906KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar912310Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo451972- 221773
- 281516
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261491- 151162
- 311118
- 1071059
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791022