Näkeekö henkilöt, joiden kaveri en ole, mutta joita käyn katsomassa että olenko vieraillut heidän sivuillaan? Onko Facebookissa tälläistä sovellusta joka voisi paljastaa kyylät? TErveisin hätääntynyt kyylä!
Facebook-kyylä hätääntyi
4
995
Vastaukset
- ei bookissa itse
eikös fb perustu siihen, että vain kaverit näkevät toistensa tiedot.. miten sinä näet muiden tietoja..?
- juhakorkeapudas
Yksityisyysasetukset oletusasetuksena mahdollistavat muidenkin kuin kavereiden tietojen katselun (ellei tähän ole sitten tullut muutosta viime aikoina).
- Anonyymi
Mulla tulee siihen Ihmisiä joita saatat tuntea,niin sellaiset,jotka käy kyylää mua. Välillä siellä on aku ankkoja ym ja veikkaan,että estämäni ihmiset yrittää käyä tekaistuilla profiileilla katsomassa. No tiedoksi,piilotan aikajanalta aina kaiken,näkyy uutisvirrassa kavereille. Toki kavereiden kaverit näkee,jos joku kommentoi,mutta välillä pistän asetuksista Kaverit. Silloin niitä ei muut näe edes kiertoteitse. Wuhuu. Eli voihan sitä yrittää käyä ihmisiä kyylää;)
- Anonyymi
Tuohon ihmisiä joita saatat tuntea kohtaan tulee kavereiden kavereita ja sellaisia joita on samoissa ryhmissä kuin sinä, ei ne välttämättä ole sinun profiiliasi käyneet kyyläämässä.
Asetukset kun laittaa niin että vain kaverisi näkee julkaisusi niin niitä ei muut näe vaikka kävisi sinun profiilista kyyläämässä, ainoastaan julkiset julkaisusi näkyy muillekin kuin kavereillesi ja jos olet jonkun estänyt niin hän ei nää profiiliasi ollenkaan eikä mitään mitä julkaiset facessa, ei edes samoissa ryhmissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818