♥
vain me kaksi
=============
eniten rakastan
pitkiä keskustelujamme
punaisella sohvalla
yön hämärässä
kaupungin jo
nukkuessa
vain me kaksi
lähekkäin,
sinä niin
levollisena
ja järkevänä,
minä taasen
hupakkona
haihatellen
olet
=======
olet puhaltanut
minut eloon
sytyttänyt
rakkauden liekin
sammumattoman
olet saanut minut
tuntemaan että
olemassaolollani
on merkitystä
olet antanut minulle
niin paljon etten
koskaan pysty
korvaamaan sinulle
sitä
iltakutitus
============
tämän pienen
runosen
selkääsi
haluaisin
kirjoitella
höyhenellä
piirtäisin
kirjaimen
kerrallaan
jotkut kirjaimet
hyvin pieninä
toiset taas
suuren suurina
takuulla löytäisin
kidutuspisteen : )
youtube - Joan Armatrading - Fire and Ice
http://www.youtube.com/watch?v=KOH5PlCtLzw
♥
iltatrio
8
311
Vastaukset
- *MURUKULTA*
*Hoipertelee pitkin seiniä* ..Jestas!...*suhisee happipullojen kimpussa* ..(pah!)...
padme_ minä.... *roikkuu ikkunassa haukkoo raitista* ..ööö??... *siis ilmaa*...
olen aivan...*käärii hihaa ja mittaa verenpainet..POKS!*...
pökerryksen partaalla.. *puhaltelee paperipussiin*
.. Tämä ensimmäinen vei kyllä.... punaiselle sohvalle..*kops* ...1..2..3..4..5.. *ja pöings*
..ja... *kops*.... tiktaktiktak.... *lataamisvirhe*...
*tiktakti..* ....jahass,, *huoh*... mm.
'yön hämärässä
kaupungin jo
nukkuessa
vain me kaksi
lähekkäin,
*
Viimeinen sai mukavan,,, hymyn huulille... ;þ- padme_amidala
Punaisissa sohvissa on "sitä jotakin" romanttista. Ja ajatteles, kun telkkuakin katselee, niin siinä mahtuu olemaan, vaikka vahingossa nukahtaisi. Maista pikkupala Fazerin sinistä, niin sydän rauhoittuu, sen itsekin taas totesin.
Viimeisen kaltaisia olen salaa laittanut nikittömänä incognito palstalle, mutta kääräisin tällä kertaa samaan pakettiin. Kun nuo pari ekaa on vähän järkevämpiä, niin ajattelin tuon hupsutusrunon viihtyvän tässä seurassa.
Hyvää yötä ja punaisen sohvan kuvia : )
Mitäs mitäs, täällä se prinsessa
pistää triplarunoja meidän ihmeteltäväksemme.
Sinulla on runosuoni
suorastaan puhki, tämmöisiä
ihanaisia runoja vaan rustailet :)- padme_amidala
Kaksi ekaa oli ensin yksi runo. Jaoin sen vain kahtia, kun puoliskot eivät sopineen yhteen. kolmannessa ei pahemmin aikaa kulunut, kun se on tuommoinen hömppäruno.
Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle :
- *Rakkaudenlahja*
tässä on paljon tunteikkuutta ja sanojen kauneutta.Jälleen erilaisuutta ja rakkautta.Pidin tästä hyvin paljon sydämellinen kiitos!
- padme_amidala
Hauska kuulla, että olet löytänyt runostani itsellesi jotakin.
Iloista tiistaita sinulle : )
- Mysteriet
Tämä on M-A-H-T-A-V-A runo !!!
Sä löysit ainakin minun hehkutuspisteen - oih- padme_amidala
Olen kyllä senverran realisti, ettei kaikenlaiset kehut uppoa. Minusta noi nyt ei olleet kovin kummallisia. Odotan vielä sitä kymppirunoa, joten saatte kärsiä harjoittelustani.
Mukavaa tiistainjatkoa : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491461
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402