iltatrio

padme_amidala



vain me kaksi
=============
eniten rakastan
pitkiä keskustelujamme
punaisella sohvalla

yön hämärässä
kaupungin jo
nukkuessa

vain me kaksi
lähekkäin,
sinä niin
levollisena
ja järkevänä,
minä taasen
hupakkona
haihatellen


olet
=======
olet puhaltanut
minut eloon
sytyttänyt
rakkauden liekin
sammumattoman

olet saanut minut
tuntemaan että
olemassaolollani
on merkitystä

olet antanut minulle
niin paljon etten
koskaan pysty
korvaamaan sinulle
sitä


iltakutitus
============
tämän pienen
runosen
selkääsi
haluaisin
kirjoitella

höyhenellä
piirtäisin
kirjaimen
kerrallaan

jotkut kirjaimet
hyvin pieninä

toiset taas
suuren suurina

takuulla löytäisin
kidutuspisteen : )

youtube - Joan Armatrading - Fire and Ice
http://www.youtube.com/watch?v=KOH5PlCtLzw


8

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      *Hoipertelee pitkin seiniä* ..Jestas!...*suhisee happipullojen kimpussa* ..(pah!)...
      padme_ minä.... *roikkuu ikkunassa haukkoo raitista* ..ööö??... *siis ilmaa*...
      olen aivan...*käärii hihaa ja mittaa verenpainet..POKS!*...
      pökerryksen partaalla.. *puhaltelee paperipussiin*
      .. Tämä ensimmäinen vei kyllä.... punaiselle sohvalle..*kops* ...1..2..3..4..5.. *ja pöings*
      ..ja... *kops*.... tiktaktiktak.... *lataamisvirhe*...
      *tiktakti..* ....jahass,, *huoh*... mm.

      'yön hämärässä
      kaupungin jo
      nukkuessa

      vain me kaksi
      lähekkäin,

      *
      Viimeinen sai mukavan,,, hymyn huulille... ;þ

      • padme_amidala

        Punaisissa sohvissa on "sitä jotakin" romanttista. Ja ajatteles, kun telkkuakin katselee, niin siinä mahtuu olemaan, vaikka vahingossa nukahtaisi. Maista pikkupala Fazerin sinistä, niin sydän rauhoittuu, sen itsekin taas totesin.
        Viimeisen kaltaisia olen salaa laittanut nikittömänä incognito palstalle, mutta kääräisin tällä kertaa samaan pakettiin. Kun nuo pari ekaa on vähän järkevämpiä, niin ajattelin tuon hupsutusrunon viihtyvän tässä seurassa.
        Hyvää yötä ja punaisen sohvan kuvia : )


    • Mitäs mitäs, täällä se prinsessa
      pistää triplarunoja meidän ihmeteltäväksemme.
      Sinulla on runosuoni
      suorastaan puhki, tämmöisiä
      ihanaisia runoja vaan rustailet :)

      • padme_amidala

        Kaksi ekaa oli ensin yksi runo. Jaoin sen vain kahtia, kun puoliskot eivät sopineen yhteen. kolmannessa ei pahemmin aikaa kulunut, kun se on tuommoinen hömppäruno.
        Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle :


    • *Rakkaudenlahja*

      tässä on paljon tunteikkuutta ja sanojen kauneutta.Jälleen erilaisuutta ja rakkautta.Pidin tästä hyvin paljon sydämellinen kiitos!

      • padme_amidala

        Hauska kuulla, että olet löytänyt runostani itsellesi jotakin.
        Iloista tiistaita sinulle : )


    • Mysteriet

      Tämä on M-A-H-T-A-V-A runo !!!

      Sä löysit ainakin minun hehkutuspisteen - oih

      • padme_amidala

        Olen kyllä senverran realisti, ettei kaikenlaiset kehut uppoa. Minusta noi nyt ei olleet kovin kummallisia. Odotan vielä sitä kymppirunoa, joten saatte kärsiä harjoittelustani.

        Mukavaa tiistainjatkoa : )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe