Koruja poistohintaan !

Tänä päivänä vaiko vasta sinä päivänä?

Varoitus Jerusalemin koreileville naisille
Jes 3:16-24
16
Herra sanoo: -- Koska Siionin tyttäret ovat tulleet niin YLPEIKSI, kenokauloina kulkevat silmät vilkkuen, ja keimaillen ja sipsutellen helisyttävät nilkkojensa helyjä,
17
niin Herra peittää rupeen Siionin tyttärien päälaen ja paljastaa heidän häpynsä.
[Jes. 47:3; Hes. 16:37, 23:29]
18
Sinä päivänä HERRA ottaa pois kaikki korut ja kauniit vaatteet: nilkkahelyt, OTSAkorut, PUOLIKUUriipukset,

19 korvariipukset, rannerenkaat, HUNNUT,
20 tukkanauhat, nilkkavitjat, punokset, hajustepullot, taikahelyt,
21 sormukset, nenärenkaat,
22 juhlapuvut, viitat, liinat, kukkarot,
23 harsovaatteet, pellavapaidat,
päähineet ja huivit.

24
Tuoksun sijaan tulee löyhkä ja vyön sijalle kahleköysi ja hiuslaitteen sijaan keritty pää ja muotipuvun sijaan säkkivaate. Ja kauneuden sijaan tulee POLTINMERKKI.

Otsanauha sinetteineen vaihtuu polttomerkiksi -
sinä päivänä?

Herra, armahda meitä!

6

157

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heillä

Missä on jumalan suvaitsevaisuus? Tuntuu naurettavalta niuhottaa joistakin koruista. On sen oudon jumalankin konstit vähissä ""17 niin Herra peittää rupeen Siionin tyttärien päälaen ja paljastaa heidän HÄPYNSÄ.

Ihmetyttää, miksi jumala on niin kiinnostunut hävyistä ja kikkelien leikkauksista.

• NYT se koskee "uutta I...

Ken katsoo olevansa uusi israel vanhan sijaan,
        sille vain tuo nöyryytys on ... opetukseksi kait.

Olen pahoillani uuden sapattikansan puolesta!!

• pahoillasi,,
        NYT se koskee "uutta I... kirjoitti:

Ken katsoo olevansa uusi israel vanhan sijaan,
        sille vain tuo nöyryytys on ... opetukseksi kait.

Olen pahoillani uuden sapattikansan puolesta!!

en ole koskaan tykännyt pukeutua kuin joulukuusi, joten minun puolesta korut joutavat noille jotka pitävät niistä.
        Joutavaa koristelua, nainen on kaunis ilman meikkejä ja koruja, rumathan ne peittää niillä rumuuttaan.

• niin....
        pahoillasi,, kirjoitti:

en ole koskaan tykännyt pukeutua kuin joulukuusi, joten minun puolesta korut joutavat noille jotka pitävät niistä.
        Joutavaa koristelua, nainen on kaunis ilman meikkejä ja koruja, rumathan ne peittää niillä rumuuttaan.

Hyvin on sinut aivopesty :)

Oletko kateellinen kauniille naisille?

• kukaan ole
        niin.... kirjoitti:

Hyvin on sinut aivopesty :)

Oletko kateellinen kauniille naisille?

aivopessyt, se sinun luulojasi olet ehkä siinä iässä.
        Enkä ole edes kateellinen kauniille naisillekkaan, on ihana katsella kun puhdas kasvoinen nainen, mutta voi kamala kun jotkut on kuin väripytystä nostettu, säälin heitä ja heidän ihoaan kun tulevat vanhemmiksi niin ovat vain ryppyisiä mummoja, olen itse jo iällä enkä ole koskaan käyttänyt meikkejä, niin nytkin viellä ihmettlevät kuinka hyvä iho minulla on.

• Otetaan pois - kullat, koru...

Oisko pitäny nöyränä helyjä kanniskella?

1. Mooseksenkirja 2.

10 Eedenistä sai alkunsa joki, joka kasteli puutarhan ja joka sieltä lähtiessään jakautui neljäksi haaraksi.
      11 Ensimmäisen nimi on Pison. Se kiertää koko Havilan maan, missä on kultaa,
      12 ja sen maan kulta on hyvää. Siellä on myös suitsutuspihkaa ja onykskiveä.
      13 Toisen joen nimi on Gihon. Se kiertää koko Nubian maan.
      14 Kolmannen joen nimi on Tigris, ja se virtaa Assurin editse. Ja neljäs joki on Eufrat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      780
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      692
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      62
      586
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe