ei JAKSA katsoa Taylorin

Cecilia 34

Jospa kohta loppuisi Taylorin vaikerrus, kun alkaa kyllästyttämään jakso toisensa jälkeen toistuva saman probleemin jauhanta ja vali-valitus.

Viimeisen viikon aikana on kivasti päässyt jääkaapillakin käymään, kun Taylor ilmestyy vinkumaan kertoako vaiko eikö vaiko kertooko poliiseille tottuuven.

Sääliksi käy Hectoria, jonka päälle psykiatrimme ei ymmärrä yhtään mitään.
Rouvan edessä könöttää muhkea komistus ja ovatpa Hectorin hiukset saaneet mukavaa, uutta vaalennusta ja pöyhkeyttä. Nam!
Ihokin kivasti ruskettunut.

Kyllä meikä-Cecilia olisi lähtenyt kernaasti Meksikoon, kun toinen oli liputkin hommannut.
Enkä olisi lähtenyt juovuksissa törttöilemäänkään autolla.

Taylorin elo luistaa huisin pahaa alamäkeä ja persoonallisuuskin muuttunut. Liekö se sitten johtunut menneisyydessä tapahtuneesta kuolemasta, että aivovaurio siitä jäi muistoksi?
Eip mikään ihme!

Ja kummallinen jäähtyminen kilahti Ridgen tunteisiin.
Ensin ikävän palossa kärventyvä ukkeli kaivaa vaimonsa raadon haudasta, kun rakkaus oli niin IKUISTA, ja seuraavaksi lempi leviää kuin Jokisen eväät kerrassaan pikkuruiseen syrjähyppyyn onnettomissa olosuhteissa.

Kenpä tuntisi amrikkalaisen mielenlaadun, ken?

3

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viitsi katsoa

      joka jaksoa. Katson ehkä pari kertaa viikossa. Jos jotain järisyttävää on sillä välin tapahtunut, väliäkö sillä! Paljon juuri riippuu Taylorista ja Donnasta. Juuri heitä ei jaksa katsoa. Tietääkö joku kuinka kauan Donna viipyy sarjassa?

      • Rhanna

        Donna on edelleen mukana sarjassa ja tällä hetkellä USA jaksoissa aika keskeisessä roolissa.


      • ulpukka70
        Rhanna kirjoitti:

        Donna on edelleen mukana sarjassa ja tällä hetkellä USA jaksoissa aika keskeisessä roolissa.

        Toivottavasti ovat tajunneet vaihtaa Donnan näyttelijän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1567
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      851
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      740
    Aihe