Olen ladannut sieltä sivulta (www.migordabella.tk) jaksoja, mutta kun yritän saada ne Movie Makeriin, ei onnistu.
Tiedosto-Tuo kokeelmiin- ja sitten tulee se lataus juttu( Tuodaan videota).
Minulla se ei lataa sitä jaksoa. Onko se liian pitkä, vai mistä se johtuu??
Auttakaa, kiltit.
Vielä helppiä!
4
202
Vastaukset
- hei!
Siis mitä sulla tapahtuu kun Painat tuo kokoelmiin? Sen pitäisi lataa se ( 1 prossa.. 20 prossaa jne.)
- MiGordaBella_fanittaja
... tuhkis videota ollenkaan, vaikka odotan ja odotan. Onko muisti koneessa vähäissä? Kuinka kauan lataus teillä kestää? Onko jakso liian "iso" Movie Makeriin?
- Norkyzina
MiGordaBella_fanittaja kirjoitti:
... tuhkis videota ollenkaan, vaikka odotan ja odotan. Onko muisti koneessa vähäissä? Kuinka kauan lataus teillä kestää? Onko jakso liian "iso" Movie Makeriin?
Minullakin tuo jaksojen tuominen kestää toivottoman kauan. Ensimmäisen prosentin se kyllä lataa, mutta sitten stoppaa... Ja kun vielä yritän sulkea latausikkunan, kone alkaa jumittamaan, vaikak se on suht uusi. Mikä siis mättää?
- MiGordaBella_fanittaja
Norkyzina kirjoitti:
Minullakin tuo jaksojen tuominen kestää toivottoman kauan. Ensimmäisen prosentin se kyllä lataa, mutta sitten stoppaa... Ja kun vielä yritän sulkea latausikkunan, kone alkaa jumittamaan, vaikak se on suht uusi. Mikä siis mättää?
Minulla ei lataa edes 1 prosenttia. Se jää niinkuin "kesken" se lataus... Ja minun täytyy käynnistää kone uudelleen.
Auttakaa oikeasti joku!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743153
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151359
- 191324
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141297Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242