Eli tänään maikkarilla siinä n. klo 18 tulee ulos Tapsan mainos. Muistakaahan katsoa! :)
Tapsan kiertuemainos
9
573
Vastaukset
- Gilla*
Näkikö jo tuon mainoksen ? Minä katselin Maikkaria siinä vähän klo.18.00 jälkeen, mutta sitä ei silloin ainakaan tullut.
Tuli kello 19.25 vähän ennen sääennusteen alkua. Oli hieno mainos tehty, Hartwall Areenan konsertti mainos.
- Joku vaan
uralin kirjoitti:
Tuli kello 19.25 vähän ennen sääennusteen alkua. Oli hieno mainos tehty, Hartwall Areenan konsertti mainos.
Harmi kun en nähnyt sitä. Katselin kyllä MTV3:n Seiskauutiset, mutta vaihdoin sitten kanavaa kun alkoi Talousuutiset ja sää. Noh, jospa se mainos tulisi vaikka huomenna samoihin aikoihin.
- OK.
Ilmeisesti näkyy vaan Uudenmaan-näkyvyysalueella tuo mainos.
- Poppana1
Tuolla Tapanin kotisivujen aloitussivulla
pyörii ilmeisesti se sama mainos mikä televisiossakin. Komea mainos kieltämättä ! - sippelkas
pitää vielä kallista tv-lupaa maksaa, ja vastineeksi saa nähdä tollasta paskaa!!
- hihhii!
"Sippelkas" on sitten niin lutunen kiihtyneenä ;)
- Suppelkas
hihhii! kirjoitti:
"Sippelkas" on sitten niin lutunen kiihtyneenä ;)
Minä maksan TV-lupamaksun vasta sitten kun minulle KIRJALLISESTI luvataan, että TupsuTapsa Kanzaa ei näytetä televisiossa.
Suppelkas kirjoitti:
Minä maksan TV-lupamaksun vasta sitten kun minulle KIRJALLISESTI luvataan, että TupsuTapsa Kanzaa ei näytetä televisiossa.
Tiesitkö, että sä oot sitten rikollinen, kun katselet telkkaria ilman, että olet maksanut televisiolupaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 566005
- 575452
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1103849- 543802
- 143735
- 313176
- 592914
- 592806
- 672518
- 471930