"Poliisin mukaan kuolinsyy on todennäköisesti huumeiden yliannostus.
28-vuotiaan australialaisnäyttelijän ruumiin löysi asuntoon tullut taloudenhoitaja.
Ledgerin tunnetuin rooli on muutaman vuoden takaisessa elokuvassa Brokeback Mountain. Hän sai suorituksestaan muun muassa Oscar- ja Golden Globe -ehdokkuuden parhaasta miespääosasta".
http://www.kaleva.fi/plus/juttu706714_page0.htm
Onneksi olen tavis.
Heath Ledger löytyi kuolleena
72
24234
Vastaukset
- vaikken
ihaillut - ennen tätä, klassinen ilmaisu - niin kyllä tulee surku
ei, juma, ei tällaista saa sattua, vaikkei mistään maailmanluokan katastrofista olekaan kyse
ihan huippukomea- herkkä ja
sympaattinen ihminen ja filmitähti, tuolla tavalla kuolee yksin kotiinsa huumeisiin ?
- Herra Jeesus ainoa toivo
herkkä ja kirjoitti:
sympaattinen ihminen ja filmitähti, tuolla tavalla kuolee yksin kotiinsa huumeisiin ?
Suosittelen lukemaan nämä linkit, kuolema on iankaikkisen pelastuksen tai kadotuksen alku.
Onko iankaikkisuus miljoona vuotta? onko miljardi vuotta? EI! IANKAIKKISUUS EI PÄÄTY MILLOINKAAN!
Herra Jeesus Nasaretilainen tahtoo sinutkin pelastaa tulijärveltä että olisit kerran taivaan kirkkaudessa.
Joh 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Hepr. 9:27
Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio,
Matt.7
13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
Room. 6:23
Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
Joh. 14:6
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Mark. 1
14 Mutta sittenkuin Johannes oli pantu vankeuteen, meni Jeesus Galileaan ja saarnasi Jumalan evankeliumia
15 ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".
Ap. t. 3:19 Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,
Ilmestyksiä taivaasta ja helvetistä 11.4.1995
http://tinyurl.com/384gbp [PDF]
Bill Wiese kävi helvetissä
http://tinyurl.com/3cx4vh
Nigerilaisveli kävi taivaassa ja helvetissä
http://tinyurl.com/3bxank
Herra Jeesus herätti buddhan munkin kuolleista
http://tinyurl.com/2mbf5c
Ainoa toivo --> Jumalan ainokainen Poika, Herra Jeesus Nasaretilainen, ristiin naulittu kolmantena päivänä ylös noussut.
Joh 1:12 Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,
Joh 1:13 jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.
Herran Jeesuksen nimessä.
- rapsuttelee
itseään epätoivoisesti haastattelussa ?
http://www.youtube.com/watch?v=uKa-aDga1fE- ongelmia.
Käyttäytyy aivan normaalisti, kuten minäkin krapuloissani. Eli vähän epätoivoisesti odotellessani ryyppyä.
- Raasputiin
toisin sanoen Raas-Putin kraas kraas täynnä erilaisia neurooseja.
- syyhyn syyhyn...
oikeesti tänään vasta kuulin tällaisesta näyttelijästä.yuotuben haastattelussa kiehnää ja raapii itseään,kuin joku neurootikko.
- Nimetön
Raasputiin kirjoitti:
toisin sanoen Raas-Putin kraas kraas täynnä erilaisia neurooseja.
tosta youtube-pätkästä näkee nyt ihan selvästi miten aineissa hän vaan on, typeriä teidän neuroosikommentit. On tarpeeksi surullista nuoret karismaattiset ihmiset vetävät liikaa aineita/lääkkeitä (vahingossa tai tahallaan) ilman teidän typeriä kommentteja..
- oikein vetänyt?
Nimetön kirjoitti:
tosta youtube-pätkästä näkee nyt ihan selvästi miten aineissa hän vaan on, typeriä teidän neuroosikommentit. On tarpeeksi surullista nuoret karismaattiset ihmiset vetävät liikaa aineita/lääkkeitä (vahingossa tai tahallaan) ilman teidän typeriä kommentteja..
Kerro asiantuntijana meillekin!
Minä kun en näe haastattelussa muuta kun hermostuneen miehen.
Hän kun sattumoisin tunnetusti inhosi haastatteluja ja tunsi niissä itsensä aina vaivautuneeksi. - Urchin
oikein vetänyt? kirjoitti:
Kerro asiantuntijana meillekin!
Minä kun en näe haastattelussa muuta kun hermostuneen miehen.
Hän kun sattumoisin tunnetusti inhosi haastatteluja ja tunsi niissä itsensä aina vaivautuneeksi.Samaa mieltä, ja tuskinpa on edes mielipidekysymys.
Itse olen todella hermostunut kun joudun esiintymään, ja ihan samoja "oireita" kuin Ledgerillä haastatteluissa ynnä muissa jutuissa, vaikea olla paikoillaan. Huumeet varmaan rentouttais ennemminkin, ja hyvin selväjärkiseltä Ledger vaikuttaa.
Joten todella typerää leimata hermostunut ihminen huumeidenkäyttäjäksi. Vaikeahan tuota on katsella mutta oivoi.
- jkvm
oli hyvä näyttelijä..
- sa dasd ads
Mä en muista tota ku Knight's Talesta. RIP
- riksuliini78
Knight's Tale ollu ensinäkemältä asti yks mun lempileffoista...ja Heath siinä niin syötävän namu!!! =)
Mutta miksi täällä koko ajan puhutaan sen kuolleen huumeisiin?? Kun uutisissa epäillään unilääkkeiden tahatonta yliannostusta. Ja mun tietääkseni unilääkkeet ei nyt ainakaan suoranaisesti ole huumetta.
- kamalaa.
Kun se oli niin upee mies. Se on niin väärin kun noin kaunis ja rikas mies kuolee.
- jepppis
näytteli myös ten things I hate about you elokuvassa.. harmillinen tapaus:/
- h87
Heath oli ihana näyttelijä ja komee sellanen... Näin sen ekaa kertaa Ritarin tarinassa ja ihmettelin, että kukas tuo komistus on! Ledger oli yks näyttelijöistä jonka olisin halunnut nähä livenä...Mutta ei oo enää mahollista...
- Tietoinen asiasta
Kaveri erosi vastikään vaimostaan. Tyttöystäväkään ei helpottanut tuskaa, lääkkeillä päätti päivänsä, ei huumeilla.
- iltalehdet repivät
sontaa ennen tutkinnan valmistumista mutta huumeita ei ole tiettävästi ollut lainkaan..
"Poliisi on kertonut löytäneensä unilääkkeitä Ledgerin sängyn vieeressä olevalta yöpöydältä ruumiin viereltä ja reseptilääkkeitä muualta asunnosta."
Joten antaisitte olla lapselliset puheet ja rauha hänelle sekä sääli nuoren turha poismeno.
- ]ansku__
EI HELVETTI!! EI VOI OLLA!! EI.. O_______O
EN VOI USKOO...
Ei..
Ei oo ..
KAUHEETA!!! O_______________O
:- hukkaan meni...
Ensimmäisen kerran näin Mell Gibsonin elokuvassa Patriot (muistaakseni sen niminen). Olipa ihan eri meininki ja teki kyllä lähtemättömän vaikutuksen. Varsinkin se poikamainen hymy. Tuossa Jokerin haastattelussa oli ihan selvät merkit huumeiden käytöstä, huolimatta siitä mikä oli kuolinsyy. Ajatus harhailee, raapimista, pakkoliikkeitä. Voi poikaparkaa. Hukkaan meni sekin elämä!
Vaan kylläpä oli KOMEA!
Kateus se pistää näköjään kaikki homofobiset tänne olettamaan...
NAINEN - aiheuttaa
hukkaan meni... kirjoitti:
Ensimmäisen kerran näin Mell Gibsonin elokuvassa Patriot (muistaakseni sen niminen). Olipa ihan eri meininki ja teki kyllä lähtemättömän vaikutuksen. Varsinkin se poikamainen hymy. Tuossa Jokerin haastattelussa oli ihan selvät merkit huumeiden käytöstä, huolimatta siitä mikä oli kuolinsyy. Ajatus harhailee, raapimista, pakkoliikkeitä. Voi poikaparkaa. Hukkaan meni sekin elämä!
Vaan kylläpä oli KOMEA!
Kateus se pistää näköjään kaikki homofobiset tänne olettamaan...
NAINENsamantyyppisiä oireita.
NBC uutisoi, että kärsi nimenomaan siitä.
- joku löytyy
kuolleena. Tänään ristillä päivän elänyt vauva, muttei ylittänyt uutiskynnystä.
- elokuvaan
kunnon hypetystä
tää kaverihan esittää siinä JOKERIN-roolin ... kohtuu vakuuttavasti - Nimetön
eipä juuri päivärytmiä muuta
- kaarit.
Ei vaikuta olleen elämä helppoa,ei kuuluisuus ja rikkaus onnea ja seesteisyyttä elämiseen tuo.
Jos ei pää kestä mukana niin sit se on menoa.
Johan noi on nähty,nuoret laulaja-tytöt ovat aivan hakoteillä ulkomailla.Aivot eivät yksinkertaisesti kaikilla jaksa toimia,,"kuuluuisuus menee päähän" niinkuin sanonta on.Ja onhan Suomalaisia urheilijoita joilta on mopo karannut käsistä.
Tavallinen tavis porskuttaa parhaiten elämän tiellä,kompastellen työttömänä,käy sossussa mutta silti pärjää sisulla ja myötä ajattelemisella. - vaikka kaikki ...
pitäisi olla ok niin pää jos on klesa niin klesa on.
Unilääkkeitä rouhitaan ja pillereitä nappaillaan viinan kanssa.
No tyttärelle jää muhkea tulevaisuus.- Tipaton tammikuuhan...
..on auttanut meitä poloisia pohjoisen kansoja pelastamaan nahkansa. Samaa lääkettä olisi voitu viedä amerikkoihin ohjelmaformaattina, johon olisi ekaksi palakattu näitä rahoissaan kieriskeleviä näyttelijän alkuja.
- MMJKLMS
OLISI TÄYTTÄNYT HUHTIKUUSSA 29V JA ENSI VUONNA 30V...SÄÄLI....LOISTAVA NÄYTTELIJÄ JOKA POISTUI LIIAN VARHAIN..
- ennen kuin huumejannuks syy...
Jenkki saiteilla luki että asunnosta löytyi reseptilääkkeitä, mm. unilääkkeitä. Eli huumeista ei todennäköiseti ollu kyse. Myöskään itsemurha ei ollut todennäköinen. Heath oli yks suosikeistani ja ärstyttää kun lehdistö heti alkaa vääristeleen ja dramatisoimaan kuolinsyytä. Voihan olla että olikin joku sairauskohtaus. Ootellaan nyt maltilla ruuminavauksen tietoja ennen kuin leimataan huumehörhöksi.
Toivottakoon äiti sinut tervetulleeksi maan lepoon, Heathcliff Andrew Ledger.- oIKEALAITA
kaverin olisi pitänyt tehdä vielä 7-8 leffaa putkeen...
- Nimetön
osui silmääni tuossa eilispäivänä, jossa kyseinen näyttelijä näytti aika kärsineeltä etten sanoisi räjähtäneeltä. Kuva oli varsin tuore, ymmärsin. No niin tai näin. Joka tapauksessa Heath Ledgeristä voi tulla kuolemansa jälkeen legenda. Tyyliin James Dean. Joka teki huikean uran, lyhyen ja loistokkaan eli elämänsä loppuvaiheet ilmeisen itsetuhoisesti. -Kunnes kuoli.
- Carollinnea=(
Olen katsonut joitain HEathin leffoja, en ole mikään "fani" mutta oon kyllä pitänyt hänestä, lahjakas on! :( Tosi surullista että näin hyvä tyyppi kuoli, ja vielä maailman typerimmän asian, huumeiden takia! Elämä on epäreilua.. :( Ja jotkut yliviisaat tulee vaan tänne haukkumaan oliko homo vai ei. pitäisi teidänkin vähän ajatella mikä suru heathin perheellä ja läheisillä nyt on!
- ---
apua :(:(:(
- mutta,
huoneesta löytyi unilääkkeiden lisäksi masennuslääkettä. Lisäksi Ledger sairasti keuhkokuumetta.
Univaikeuksista Ledger on itsekin puhunut julkisuudessa, mutta tiettävästi hän kärsi myös masennuksesta.
- Kuulin, että hän on masentunut. Hänen on täytynyt olla todella huonossa jamassa, näyttelijä Jonathan Zarin kertoo PageSix.comille.
Myös huumeongelmasta on puhuttu.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200801237137242_vi.shtml - icelover
se saattoi olla itsemurha mutta varmaa tietoa ei ole. kaiken lisäksi heath:lla oli keuhkokuume, ruumiinavaus tehdään jo tänään... hänellä oli kyllä huume/lääkeriippuvuutta... god bless heath.
- Hanna
Lahjakas nuori näyttelijä! Mikä "häpeä", että koki tuollaisen kliseisen rokkitähtikuoleman.
- Jyysteri
Taas lähti yks tähti nuorena. Ajatellaan vaikka semmosia kuten Elvis, James Dean, Marilyn Monroe,River Phoenix ja Kurt Cobain. Nuorena hekin vaan joutuivat lähtemään.
- Hanna
Jyysteri kirjoitti:
Taas lähti yks tähti nuorena. Ajatellaan vaikka semmosia kuten Elvis, James Dean, Marilyn Monroe,River Phoenix ja Kurt Cobain. Nuorena hekin vaan joutuivat lähtemään.
Aika näyttää, kuinka hyvin Heath Ledger jäi ihmisten mieliin. Ura jäi kuitenkin aika lyhyeksi, kuten James Deanillakin.
Koska ulkonäkö on ihan mukiinmenevä, mahtaako hänestä hetkeksi tulla teinityttöjen ihannoima ihmiskohtalo (ainakin River Phoenix ja Kurt Kobain olivat aikanaan kun minä olin siinä teini-iän kynnyksellä, ikäänkuin marttyyreita jos vähän liioitellaan).
P.s. TätäKIN ketjua lukiessa ei voi muuta kuin todeta, että kyllä Suomessa järjeltään köyhiä ainakin riittää...Voi viiva!
- naistenmiehiä
Mutta Ledgeristä on kyllä todettava, että siinä oli varsinainen MIESTEN-MIES ;)
On se hassua että maailmassa kuolee joka päivä kaikenlaisia ihmisiä kaikkialla....
Mutta kun Amerikkalainen Rikas Homo kuolee Huumeisiinsa, niin suomenkin fanittaja-hintit parkuvat täyttä kurkkua WAA WAA WAA! :D - Rock Hudson
Mikähän on totuus tämän kaiken takana ?
Odotellaan nyt että saadaan tietää että miksi kuoli ? - makaronikarpaasi
aina kaikki HOMO ja HINTTI ja sen sellaiset kohdat niin tarkkaan? Se kertoo siitä että asioita on AJATELTU ja POHDITTU pienessä mielessä, kenties kiinostavaa?
- paskaroolein
Tunnetuin rooli oli "näytelty" homorooli elokuvassa "Brokeback mountain".
Tiedättekös että amerikassa indie- ja elokuvataidepiireissä on jo ennen kyseistä elokuvaa tehty taidepläjäyksiä homocowboy-aiheesta. Niin paljon että siitä on muodostunut jo surkuhupaisa vitsi.
Toinen rooli onkin sitten Mel (antisemiitti-hullukoira) Gibsonin poikana fasistisessa patrioottimasturbaatiossa nimeltä "patriot".
Ei ihme, että päätti päivänsä HUUMEIN.- Brokeback mountainin
Tuossa nyt muutama roolisuoritus näin mainitakseni.
The Imaginarium of Doctor Parnassus (2009) olisi ollut tulossa
The Dark Knight (2008) (post-production)
I'm Not There. (2007)
Candy (2006)
Casanova (2005)
Brokeback Mountain (2005)
The Brothers Grimm (2005)
Lords of Dogtown (2005)
The Order (2003)
Ned Kelly (2003)
The Four Feathers (2002)
Monster's Ball (2001)
A Knight's Tale (2001)
The Patriot (2000)
Two Hands (1999)
10 Things I Hate About You (1999)
Paws (1997)
Blackrock (1997)
Clowning Around (1992)
En ole edes mikään fani, ja silti tiedän useimmat noista elokuvista.
Typerää että kakarat täällä spekuloi onko homo vai ei ja nauravat toisen kuolemalle, oli "stara" tai ei. Kyllä voi vanhempanne olla ylpeitä kuinka surkeaa työtä ovat tehneet teitä kasvattaessaan. - paskaroolit.
Brokeback mountainin kirjoitti:
I'm Not There. (2007)
Candy (2006)
Casanova (2005)
Lords of Dogtown (2005)
The Order (2003)
Ned Kelly (2003)
The Four Feathers (2002)
Monster's Ball (2001)
A Knight's Tale (2001)
The Patriot (2000)
Two Hands (1999)
Paws (1997)
Blackrock (1997)
Clowning Around (1992)
Typerää että kakarat täällä spekuloi onko homo vai ei ja nauravat toisen kuolemalle, oli "stara" tai ei. Kyllä voi vanhempanne olla ylpeitä kuinka surkeaa työtä ovat tehneet teitä kasvattaessaan.Fakta vain nyt on, että nyt lähti narkkari hakemaan sitä ison sorkkahemmon paalua sieltä vähän paremmin lämmitetyltä studiolta.
- Kuolleet eivät voi puolusta...
Brokeback mountainin kirjoitti:
I'm Not There. (2007)
Candy (2006)
Casanova (2005)
Lords of Dogtown (2005)
The Order (2003)
Ned Kelly (2003)
The Four Feathers (2002)
Monster's Ball (2001)
A Knight's Tale (2001)
The Patriot (2000)
Two Hands (1999)
Paws (1997)
Blackrock (1997)
Clowning Around (1992)
Typerää että kakarat täällä spekuloi onko homo vai ei ja nauravat toisen kuolemalle, oli "stara" tai ei. Kyllä voi vanhempanne olla ylpeitä kuinka surkeaa työtä ovat tehneet teitä kasvattaessaan.On surkeaa, että tänne suomi24:een on pesiytynyt häiriintyneiden teinien joukko.
Mitä tahansa tapahtuu, niin nämä ovat ilkkumassa pienen elämänsä paatoksella.
Kyllä, vanhempien kasvatus on mennyt harakoille - jos sitä on koskaan ollutkaan. - idiootin
paskaroolit. kirjoitti:
Fakta vain nyt on, että nyt lähti narkkari hakemaan sitä ison sorkkahemmon paalua sieltä vähän paremmin lämmitetyltä studiolta.
puheita tuommoset.
- liikaa idiootteja
On se vaan surullista kun ei ihmiset ole tähän päiväänkään mennessä tajunneet näyttelijän ammattia. Erittäin monet miehet ovat näytelleet homoja, eikä se silti tarkoita että he sitä olisivat omassa elämässään. Tai esim. L-koodin naisetkaan eivät ole kaikki lesboja. Ottakaa nyt ihmiset järki käteen ennenkun päästelette noin typeriä kommentteja! Pitäisi lapsilta kieltää tämmöiset keskustelupaikat.
- roskat roskiin
Suomi24 valitsee turhia aiheita keskustelun etusivulle. Näitä stetsonpäisiä elvistelijöitä on maailmassa muutenkin liikaa, joten hyvä kun edes yhdestä päästiin eroon.
- surettaisi.
On se lapselle kova paikka, kun isä vain hulluna huumeita vetelee ja heittää veivinsä.
Taitaa tulla lapsesta rikas mutta häiriintynyt perijätär.- Lukekaa omat
kirjoituksenne ja miettikää KENENKÄ PÄÄSSÄ VIIRAA???
Jos teillä ei ole mitään oikeaa sanottavaa tästä kuolleesta näyttelijästä, niin miksi pitää pilkata?
Hän ei ollut mikään pissisjulkkis, vaan näyttelijä. - hyvinkin?
Lukekaa omat kirjoitti:
kirjoituksenne ja miettikää KENENKÄ PÄÄSSÄ VIIRAA???
Jos teillä ei ole mitään oikeaa sanottavaa tästä kuolleesta näyttelijästä, niin miksi pitää pilkata?
Hän ei ollut mikään pissisjulkkis, vaan näyttelijä.life is hard and then you die - meidän jokaisen kohtalo.
- ole joutua
hyvinkin? kirjoitti:
life is hard and then you die - meidän jokaisen kohtalo.
junttien juoruilun kohteeksi.
- noelle
Okei,Heathilla oli ehkä ongelmia päihteiden kanssa mutta se ei välttämättä ollut hänen kuolemansa syy ainakaan tarkoituksella!
Hänellä oli keuhkokuume kuolemansa aikoihin ja ihan lääkärin määräämiä reseptilääkkeitä ja lisäksi hän kärsi omien sanojensa mukaan unettomuudesta ja hänellä oli myös unilääkkeitä joten ehkä hän otti vahingossa lääkkeitään vähän liikaa.
No oli miten oli niin jättäkää nyt jo kuollut mies rauhaan ja lopettakaa julma pilkkaaminen!Toi on jo aivan sairasta!
Menetimme loistavan näyttelijän joka mahdollisista ongelmistaan huolimatta hoiti työnsä kunnialla ja oli yksi 2000 luvun suurista tähdistä!
Minä todella pidin hänen elokuvista ja on todella suuri sääli että emme näe häntä enään Batmanin jälkeen valkokankailla.- *Ilmajokelainen*
kuten me muutkin..on todella surullista,kun pieni lapsensa jäi ilman isää vaikka erossa olivatkin.
- Heath<3
Paras näyttelijä ikinä. Vaikee uskoo, että on oikeesti poissa..:'( Aika paljon tuli itkettyä tiedon saatuani..Mä en ymmärrä miks haukutaan, koko ajan homoksi, vaikka se vaan NAYTTELI homoa! Antakaa jo olla! R.I.P Heath
- näyttelijä,
joka ei montaa puhtaan kaupallista kuvaa tehnyt, vaan keskittyi haasteellisempiin rooleihin. Jo eläessään häntä verrattiin Marlon Brandoon ja Sean Penniin.
- ---
Empähän olisi tiennyt kyseisen henkilön olemassaoloa ilman hänen kuolemaansa.
- näyttelijä,
Heath Ledger R.I.P
- Lisää.......
Yksi narkomaani vähemmän, jokainen huumekuolema on voitto paremalle yhteiskunnalle.
- Kinney
Kuten otsikko sanoo. Aivan uskomatonta, että ihmiset menevät puhumaan asioista, ennen kuin ne ovat täysin varmoja ja uskovat vain yhtä lähdettä...
- homma..
On kyllä ollut ihmeen paljon mielessä nyt tämä Heathin tapaus :s Pari kertaa jopa itkettänyt. Ihmisiähän kuolee tuon tuosta, mutta tämä kyllä kosketti. Ja voi kun pieni tyttö jäi ilman isää :(
- surullista
Vaikka en mikään varsinainen fani olekaan, niin silti pidin hänestä näyttelijänä. Varsinkin suoritus Brokeback Mountainissa teki ison vaikutuksen. Ja trailerin perusteella onnistui erinomaisesti myös Jokerin roolissa.
Olin kyllä aika järkyttynyt, kun uutisen luin. Jotenkin ei meinaa käsittää koko asiaa... Olen itse vielä nuori, ja aikaisemmin en ole ollut sellaisessa tilanteessa, että joku minulle tuttu suuri Hollywood-tähti kuolee nuorena. Että kai tätä voisi verrata siihen, mitä River Phoeanixin kuolema aiheutti sen ajan nuorissa. - täällä
surullista kirjoitti:
Vaikka en mikään varsinainen fani olekaan, niin silti pidin hänestä näyttelijänä. Varsinkin suoritus Brokeback Mountainissa teki ison vaikutuksen. Ja trailerin perusteella onnistui erinomaisesti myös Jokerin roolissa.
Olin kyllä aika järkyttynyt, kun uutisen luin. Jotenkin ei meinaa käsittää koko asiaa... Olen itse vielä nuori, ja aikaisemmin en ole ollut sellaisessa tilanteessa, että joku minulle tuttu suuri Hollywood-tähti kuolee nuorena. Että kai tätä voisi verrata siihen, mitä River Phoeanixin kuolema aiheutti sen ajan nuorissa.Tykkäsin Heathista tosi paljon. Olin ihan järkyttynyt kun luin uutisen. Jotenkin niin sydäntäsärkevää Heathin perheen puolesta ja pienen lapsen puolesta. Hohh...
Toivottavasti media osaisi jättää Ledgerin perheen rauhaan ja muutenkin kaikki paskan puhuminen saisi loppua. - sniffsniff128
Heath oli suuri menetys ja kuului ehdottomasti lempi näyttelijöihini, sanoisinko kolmen parhaimmistoon. Olen myös pari kertaa itkenyt, vaikka se on minulle aika harvinaista.. Jokapäivä tämä asia nousee mieleen ja saa haikeaksi.
Hyvästit pitää kuitenkin jättää ja muistella lämmöllä aina kun katselee elokuvia, joissa hän näytteli. - Urchin
sniffsniff128 kirjoitti:
Heath oli suuri menetys ja kuului ehdottomasti lempi näyttelijöihini, sanoisinko kolmen parhaimmistoon. Olen myös pari kertaa itkenyt, vaikka se on minulle aika harvinaista.. Jokapäivä tämä asia nousee mieleen ja saa haikeaksi.
Hyvästit pitää kuitenkin jättää ja muistella lämmöllä aina kun katselee elokuvia, joissa hän näytteli.Sama juttu :/ Itkin toissayönä todella paljon, enkä kyllä normaalisti itke. Ledger on mielessä koko ajan, heti aamulla herätessäkin.
Voisi sanoa että nyt ymmärtää idoleitaan surevia ihmisiä, ennen en ymmärtänyt vaan pidin outona.
Ei sitä vieläkään voi käsittää, huomaan vieläkin lukevani juttuja Ledgerin kuolemasta ja ajattelevani, että onko se tosiaan kuollut?
- Urchin
Melkein viikko jo, ja omalla kohdallani suru vaan pahenee :( Enkä edes tiedä minkä takia Ledgerin kuolema tuntuu niin pahalta, kun ei nyt kovin montaa minua koskettavaa roolia ollut tehnyt. Mutta ei toisaalta huonojakaan. Ehkä juuri se, että oli niin tavallisen oloinen ihminen ja menossa ylöspäin urallaan. Surullista myös nähdä miten niin monet ihmiset surevat Ledgeriä, toivon että perhe ja ystävät toipuvat joskus menetyksestä. Itse murtuisin täysin jos läheinen kuolisi, niinkuin varmasti lähes kaikki. Liekkö elokuvamaailmassa ketään yhtä lupaavia nuoria näyttelijöitä, ei ole tullut yhtäkään mieleen. Tosin tietysti nyt vertaa pakostakin Ledgeriin kaikkia, ja toivoo että joku korvaisi hänet vaikka mahdotontahan se on.
Batmania odottelen sekä haikeasti että suurella mielenkiinnolla, trailerin perusteella Ledger on ylittänyt itsensä Jokerin roolissa. Harmittaa kovasti jos tekee tosiaan korvaamattoman roolisuorituksen...Ledgerissä oli jotain samankaltaisuutta Johnny Deppin kanssa.
Kuinkakohan kauan tämän asian hyväksymisessä menee? Vai hyväksyykö tätä koskaan? Todella outo tilanne surra näyttelijää.- ihmeen raskaasti
on minullakin tullut otettua tämän näyttelijän poismeno.
Ei vaan saa pois mielestä :( - surullista
ihmeen raskaasti kirjoitti:
on minullakin tullut otettua tämän näyttelijän poismeno.
Ei vaan saa pois mielestä :(Joka päivä se minullakin on ollut mielessä. Joka päivä myöskin netistä haen uutisia, josko olisi tullut uutta tietoa hänen kuolemaansa liittyen.
Aivan outo tilanne minulle. Ihmeellisen paljon on mielen päällä tämä uutinen ollut. - Urchin
surullista kirjoitti:
Joka päivä se minullakin on ollut mielessä. Joka päivä myöskin netistä haen uutisia, josko olisi tullut uutta tietoa hänen kuolemaansa liittyen.
Aivan outo tilanne minulle. Ihmeellisen paljon on mielen päällä tämä uutinen ollut.Luin juuri uutisen jossa spekuloitiin olisiko Ledger voitu pelastaa, tietysti sitä on spekuloinut ja itsekin, mutta toivon todella että vastaus kysymykseen on että ei. Tulee vähän syyteltyä noita samaan aikaan asunnossa olleita pakostakin kun ei muutakaan voi :/ Mutta mitäpä se enää auttaa.
Kunpa tämä olisi pahaa unta.. - sniffsniff128
Urchin kirjoitti:
Luin juuri uutisen jossa spekuloitiin olisiko Ledger voitu pelastaa, tietysti sitä on spekuloinut ja itsekin, mutta toivon todella että vastaus kysymykseen on että ei. Tulee vähän syyteltyä noita samaan aikaan asunnossa olleita pakostakin kun ei muutakaan voi :/ Mutta mitäpä se enää auttaa.
Kunpa tämä olisi pahaa unta.....epäilevät sydänkohtausta nuorukaisen kuoleman syyksi. (esim. http://www.iltalehti.fi/viihde/200801287167632_vi.shtml )
Jos tämä on todella totta, niin se helpottaa suuresti oloani, eipähän Heath paran kuolemaa enää varjostaisi huumeet, eikä lääkkeiden väärin käyttö.
Mutta on sekin järkyttävää, että 28-vuotias kuolee sydänkohtaukseen... veikö vasta aluillaan ollut näyttelijän ura hengen?
:"( - uran ja elämän
sniffsniff128 kirjoitti:
...epäilevät sydänkohtausta nuorukaisen kuoleman syyksi. (esim. http://www.iltalehti.fi/viihde/200801287167632_vi.shtml )
Jos tämä on todella totta, niin se helpottaa suuresti oloani, eipähän Heath paran kuolemaa enää varjostaisi huumeet, eikä lääkkeiden väärin käyttö.
Mutta on sekin järkyttävää, että 28-vuotias kuolee sydänkohtaukseen... veikö vasta aluillaan ollut näyttelijän ura hengen?
:"(tuhosi idiootti hieroja, joka ei osannut soittaa ensi töikseen hätänumeroon. Olisi edes yrittänyt elvyttää!
Mutta piti vaan höpistä jonkun Olsenin kääkän kanssa.
Että meitä ihmisiä on joka junaan! Toivottavasti tuollainen ääliö ei osu kohdalle, kun itse makaa jossain ketarat suorina. :( - Urchin
uran ja elämän kirjoitti:
tuhosi idiootti hieroja, joka ei osannut soittaa ensi töikseen hätänumeroon. Olisi edes yrittänyt elvyttää!
Mutta piti vaan höpistä jonkun Olsenin kääkän kanssa.
Että meitä ihmisiä on joka junaan! Toivottavasti tuollainen ääliö ei osu kohdalle, kun itse makaa jossain ketarat suorina. :(Niin. Melko uskomattomalta kuulostaa tuo hierojan toiminta, olisi sitten voinut pelastaa Ledgerin tai ei. Eikö amerikassa opeteta ensiavun antamista ja muuta tarpeellista vai mistä oli kyse?
Olsenia tosin ei voi syyttää mistään. Mun mielestä on turha haukkua kyseistä henkilöä, ei ollut syyllinen Heathin kuolemaan millään tavalla. En välttämättä viittaa juuri tähän viestiin mutta yleinen mielipide tuntuu olevan että Olsen on kauhee lehmä tai jotain. Eiköhän siinä jotain hyvää ole kun Ledgerin kaveri oli.
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912047- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391290
- 791110