Uudet Nimimerkit

Palstalla...

Mielenkiintoisesti nämä nimimerkit rekisteröityneet samoihin aikoihin, viimeisimpänä tulokkaana jackdallas63 :D:D

jackdallas63:
Liittynyt jäseneksi 11.1.2008
http://galleria.suomi24.fi/jackdallas63

SanaSade:
Profiili ei julkinen, ensimmäinen viesti 11.1.2008

Mertentuuli:
Profiili ei julkinen, ensimmäinen viesti 11.1.2008

MrsRobinhood:
Profiili ei julkinen, ensimmäinen viesti 11.1.2008

ValtavaTeeKuppi:
Profiili ei julkinen, ensimmäinen viesti 11.1.2008

franti:
Profiili ei julkinen, ensimmäinen viesti 14.1.2008

metsämörö:
Liittynyt jäseneksi: 15.1.2008
http://galleria.suomi24.fi/mets%E4m%F6r%F6

Melkoista informaatiosotaa käy tuo virkkaripuoli. Kukaan palstalla vähänkään pidempään ollut ei voi olla niin sokea, ettei ymmärrä mistä on kyse.

25

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ValtavaTeeKuppi

      Huomenta myös sinulle! Laskumme eivät mene yksiin. Minun laskelmissani puolet nikeistä puuttuu vielä listalta. Poika lisää kahvia ja etsi puuttuvat nikit!

      Kuka sanoi, että virkkaripuoli. Muistaakseni SanaSade valitsi toisen puolen ja minä virkkaripuolen. Muista en ole varma..

      Muut jatkakoon! Työt kutsuvat..

    • Okkipzeks

      Vituttaako kun NWO maksaa noille jokaiselle sivupersoonalle 3500 euroa kuussa verotta, Totuusliikkeellä kun ei saa edes png:llä kuvia rahasta.

      :D

      • SanaSade

        Maksetaanko meille?? Yhteydet tänne korpikuusen kannonkoloon ovat niin huonot, etten ole kuullut palkanmaksusta mitään...

        * ryhtyy etsimään puhelinnumeroa ja mailiosoitetta, kysyäkseen, missä palkka...??


      • Okkipzeks
        SanaSade kirjoitti:

        Maksetaanko meille?? Yhteydet tänne korpikuusen kannonkoloon ovat niin huonot, etten ole kuullut palkanmaksusta mitään...

        * ryhtyy etsimään puhelinnumeroa ja mailiosoitetta, kysyäkseen, missä palkka...??

        Kyllä sä saat sen saman korvauksen kuin me muutkin. Tai ehkä sun rahat meneekin toiselle sivupersoonalle vahingossa. Ja se juhlii tuplapalkalla.

        Pääkonttoriin ei voi ottaa yhteyttä, valituksia ei käsitellä.


      • SanaSade
        Okkipzeks kirjoitti:

        Kyllä sä saat sen saman korvauksen kuin me muutkin. Tai ehkä sun rahat meneekin toiselle sivupersoonalle vahingossa. Ja se juhlii tuplapalkalla.

        Pääkonttoriin ei voi ottaa yhteyttä, valituksia ei käsitellä.

        Melkein blondia jallitetaan taas...:)))

        *** kyllä minulle ainakin kesäloma kuuluu...vai kuuluko?? :D:D


      • Okkipzeks
        SanaSade kirjoitti:

        Melkein blondia jallitetaan taas...:)))

        *** kyllä minulle ainakin kesäloma kuuluu...vai kuuluko?? :D:D

        Työsopimuksessa.

        :)

        Mihin sä kesälomaa tarvit, siellähän on näennäistalvi.

        Toisin kuin täällä, hellettä pukkaa täysikuusta huolimatta.


      • SanaSade
        Okkipzeks kirjoitti:

        Työsopimuksessa.

        :)

        Mihin sä kesälomaa tarvit, siellähän on näennäistalvi.

        Toisin kuin täällä, hellettä pukkaa täysikuusta huolimatta.

        siinä ei ollut tavuviivoja, en ihan kaikista kohdista saanut selvää...*kurtistelee kulmiaan

        Täällä on juuri nyt talvi. Lunta ja yöksi on luvattu myrskyä. Uunia on lämmitettävä ja villasukat pidettävä jalassa....

        *** huh, hellettä sano jänis pakkasella...:D:D:D


      • ValtavaTeeKuppi
        SanaSade kirjoitti:

        siinä ei ollut tavuviivoja, en ihan kaikista kohdista saanut selvää...*kurtistelee kulmiaan

        Täällä on juuri nyt talvi. Lunta ja yöksi on luvattu myrskyä. Uunia on lämmitettävä ja villasukat pidettävä jalassa....

        *** huh, hellettä sano jänis pakkasella...:D:D:D

        Hän ei vielä tiedä, että palkkamme maksaa Väestöliitto ;).

        Tehtävämme on sulautua viattomasti joukkoon. Syöttää kummallisia ajatuksia naisista "viattomien" päähän. Aiheuttaa ahdistusta.. Mistä seuraa, että ryntäävät palstalta oikeaan elämään. Jossa sitten.. köh.. yksityinen treffipalvelumme.. etsii sopivan amatsonin pitämään palstalaisen kurissa ja nuhteessa. Ja taas netotaan!

        Eihän sillä väestöliiton 3000 eurolla Kokoomuksen 1000 eurolla (uusia syntyviä kannattajia) Ikean 200 eurolla (tarviihan perhe huonekalujakin) Toyota-liikkeen 100 eurolla (Toyotallahan he kulkevat) unohtamatta puolustusministeriön 1000 euron kannustusrahaa (ei kerrota miksi) opetusministerion uudelleen koulutusrahoja.

        Mekö emme osaisi kaupankäyntiä ;).


    • SanaSade

      reputit juuri salkkaritentissä...:)))

      *** onneksi peite pitää ja todellinen hankkeemme ei ole paljastunut kenellekään....*hups, puhuiko melkein blondi taas sivu suunsa, eihän meillä vain ole tietovuoto...???

    • jaksaa aina

      vaan häkkyröidä. Lääkityksen tasoa pitäisi nostaa.

    • metsämörö

      sotisopaan sonnustautuneena riennän sanansäilää heiluttaen puolustamaan vapautta käyttää mielikuvitusta ja tosiasioiden vääristelyä.

      Sisältyykö siihen likaisen työn lisä ja kulukorvaukset oman huoneen käytöstä työhuoneena..ei minulla tosin ole omaa huonetta, mutta silti.
      Ateriakorvaus?

      Virkkari kuitenkin olen, sen voin myöntää.
      Siihen hommaan soveltuvin väline ei kuitenkaan ole tietokone ei näppis, mutta sormet kuitenkin.

      Vai onko tämä salaliitto virkkareita vastaan?

      *hymyilee*

      • SanaSade

        Heissan!
        Aivan häikäistyn nähdessäni sinut. Mitähän Jack tykkää, kun hänet sekoitetaan samaksi meidän kanssamme??

        Mistä lääkityksestä täällä puhutaan? Minä olen saanut vain valohoitoa ja tämän aamun annosta en ole vielä saanut...*murjottaa**

        *** unissa kävelijä ei ole ollut tarkkana, ainakin nyt profiilisivuni näkyi,,,,*auts, ole varovainen sen säilän kanssa...:D:D:D


      • metsämörö
        SanaSade kirjoitti:

        Heissan!
        Aivan häikäistyn nähdessäni sinut. Mitähän Jack tykkää, kun hänet sekoitetaan samaksi meidän kanssamme??

        Mistä lääkityksestä täällä puhutaan? Minä olen saanut vain valohoitoa ja tämän aamun annosta en ole vielä saanut...*murjottaa**

        *** unissa kävelijä ei ole ollut tarkkana, ainakin nyt profiilisivuni näkyi,,,,*auts, ole varovainen sen säilän kanssa...:D:D:D

        tarkoitettu heikon ja huonosti kuuluvan sanan puolustamiseen.

        Lienemmekö androgyynejä?
        Jos näin niin voimme huoleta käyttää molempia sukupuolisia piirteitämme *hymyilee*

        Lääkityksen täällä oletetaan olevan kohdallaan jo tänne tullessa ja ellei asianlaita näin ole, pyydetään se ystävällisesti korjaamaan sopivaksi.

        Omalla kohdallani asia aika hyvin hoidossa varsinkin nyt, kun valikoimiini kuuluu myös sinisiä pillereitä. :)

        Mikäli meidän profiilisivuistamme aikoo jotakin selvittää niin joutunee kyllä palkkaamaan avukseen jo kauan sitten edesmenneen ja oletettavasti myyttisen Sherlock Holmesin..John Holmes ei käy..jo siksikään ei, kun häneltäkin tuo henki jo aika loppu.

        *hymyilee*


      • SanaSade
        metsämörö kirjoitti:

        tarkoitettu heikon ja huonosti kuuluvan sanan puolustamiseen.

        Lienemmekö androgyynejä?
        Jos näin niin voimme huoleta käyttää molempia sukupuolisia piirteitämme *hymyilee*

        Lääkityksen täällä oletetaan olevan kohdallaan jo tänne tullessa ja ellei asianlaita näin ole, pyydetään se ystävällisesti korjaamaan sopivaksi.

        Omalla kohdallani asia aika hyvin hoidossa varsinkin nyt, kun valikoimiini kuuluu myös sinisiä pillereitä. :)

        Mikäli meidän profiilisivuistamme aikoo jotakin selvittää niin joutunee kyllä palkkaamaan avukseen jo kauan sitten edesmenneen ja oletettavasti myyttisen Sherlock Holmesin..John Holmes ei käy..jo siksikään ei, kun häneltäkin tuo henki jo aika loppu.

        *hymyilee*

        miltä näyttää, kun hymyilevä mörö heiluttaa säilää....*nauraa**

        Voimmeko olla yhtä ja samaa, jos minun pillerini ovat vaaleanpunaisia..??

        kieltämättä tämän palstan kulttuurillinen ilmapiiri on eleganssin sekopäinen, joten sovimme hyvin porukkaan.....


      • -MrsRobinhood-
        SanaSade kirjoitti:

        Heissan!
        Aivan häikäistyn nähdessäni sinut. Mitähän Jack tykkää, kun hänet sekoitetaan samaksi meidän kanssamme??

        Mistä lääkityksestä täällä puhutaan? Minä olen saanut vain valohoitoa ja tämän aamun annosta en ole vielä saanut...*murjottaa**

        *** unissa kävelijä ei ole ollut tarkkana, ainakin nyt profiilisivuni näkyi,,,,*auts, ole varovainen sen säilän kanssa...:D:D:D

        Minun mannermaisella linnunradallani möllöttää outo valoilmiö, jotain mitä en ole nähnyt kautta kuu-kaamoksen..aivan silmiä häikäisee..onkohan se joku uusi salaliitto meitä vastaan..hämmentää jakautuneen mielemme häikäisyllä..

        Nyt kuitenkin kiidän pyrstötähden lailla Marssiin, noutaamaan puutarhatonttuni ja valloittamaan Marssin mannermaisella viehätysvoimallani:]

        Uuupps, en muistanut rekkaantua..

        Mietelausetta varhaiseen iltapäivään:
        -kun otan pillerin punaisen, vältyn mieleltä sekaisen- :]


      • SanaSade
        -MrsRobinhood- kirjoitti:

        Minun mannermaisella linnunradallani möllöttää outo valoilmiö, jotain mitä en ole nähnyt kautta kuu-kaamoksen..aivan silmiä häikäisee..onkohan se joku uusi salaliitto meitä vastaan..hämmentää jakautuneen mielemme häikäisyllä..

        Nyt kuitenkin kiidän pyrstötähden lailla Marssiin, noutaamaan puutarhatonttuni ja valloittamaan Marssin mannermaisella viehätysvoimallani:]

        Uuupps, en muistanut rekkaantua..

        Mietelausetta varhaiseen iltapäivään:
        -kun otan pillerin punaisen, vältyn mieleltä sekaisen- :]

        Arvoisa Rouva jaksaa olla mannermaisen elegantisti energinen. Minä en ole vieläkään saanut valoannostani..:(((

        Yritän kuitenkin ottaa oppia sinusta ja lähteä pihalle tuulettumaan metsän elävien kauhuksi *tosin lintulaudalla on aivan hävyttömän röhkeitä oravia ja epäilen, että melkein blondi on ainut, joka kauhistuu....*

        *** kieltäydyn ottamasta sinun sinisiä pillereitäsi....mannemaisuus ei mahdu pieneen päähäni..:D:D:D


      • MrsRobinhood
        SanaSade kirjoitti:

        Arvoisa Rouva jaksaa olla mannermaisen elegantisti energinen. Minä en ole vieläkään saanut valoannostani..:(((

        Yritän kuitenkin ottaa oppia sinusta ja lähteä pihalle tuulettumaan metsän elävien kauhuksi *tosin lintulaudalla on aivan hävyttömän röhkeitä oravia ja epäilen, että melkein blondi on ainut, joka kauhistuu....*

        *** kieltäydyn ottamasta sinun sinisiä pillereitäsi....mannemaisuus ei mahdu pieneen päähäni..:D:D:D

        Kuuleppas, täällä minunkin galagsilla on yhtä röyhkeitä kiito-orkkuja, tarkoitan tietenkin oravia..

        Luulen että niillä on salaliitto, niihh, ensin valloittavat lintulaudat, niinkun harjoitukseksi..ja sitten maailman. Uskon orkkujen olevan suurempi globaalinen vaara kun liskot..

        Kauheeta..ne tunkeutuvat kattorakenteiden kautta ilmastointiputkista sisälle, minunkin mannermaisen kauniiseen asumukseeni. Härre god, mitähän minun mannermaisen sivistyneen Rouvas-yhdistyksen jäsenet siihenkin sanovat, jos kesken pitsinnypläyslautakunnan kokouksen karmeat orkku hirviöt hyökkää..

        Nyt kyllä mannermaisen terveen kehoni sydän alkoi pomppoilemaan meteoroni-sateen tahtiin.

        Mietelause iltapäivään:
        -jos et halua olla hilleri, ota punainen pilleri- :]


      • franti
        MrsRobinhood kirjoitti:

        Kuuleppas, täällä minunkin galagsilla on yhtä röyhkeitä kiito-orkkuja, tarkoitan tietenkin oravia..

        Luulen että niillä on salaliitto, niihh, ensin valloittavat lintulaudat, niinkun harjoitukseksi..ja sitten maailman. Uskon orkkujen olevan suurempi globaalinen vaara kun liskot..

        Kauheeta..ne tunkeutuvat kattorakenteiden kautta ilmastointiputkista sisälle, minunkin mannermaisen kauniiseen asumukseeni. Härre god, mitähän minun mannermaisen sivistyneen Rouvas-yhdistyksen jäsenet siihenkin sanovat, jos kesken pitsinnypläyslautakunnan kokouksen karmeat orkku hirviöt hyökkää..

        Nyt kyllä mannermaisen terveen kehoni sydän alkoi pomppoilemaan meteoroni-sateen tahtiin.

        Mietelause iltapäivään:
        -jos et halua olla hilleri, ota punainen pilleri- :]

        kysyn vaan,siis miksi minulla ei ole vaaleanpunaisia,eikä vaaleansinisiä pillereitä??? *murjottaa kans* TAHDON jompiakumpia! Tai ainakin sitä,miksi sitä taas kutsuttiinkaan..Luxia;)))

        *hihittää*


      • MrsRobinhood
        franti kirjoitti:

        kysyn vaan,siis miksi minulla ei ole vaaleanpunaisia,eikä vaaleansinisiä pillereitä??? *murjottaa kans* TAHDON jompiakumpia! Tai ainakin sitä,miksi sitä taas kutsuttiinkaan..Luxia;)))

        *hihittää*

        kun et ole viel Dr Sky Walkerin potilas, hän kirjoittaa sinulle ihan minkä värisiä nappeja vaan haluat.

        Luxia saat Mr Airamin täysihoitolassa, sijaitsee galaksilla M.R@##.sky

        Mietelausahdus kotiinlähdön kunniaksi:
        -foorti foorti, oot armain- :]


      • franti
        MrsRobinhood kirjoitti:

        kun et ole viel Dr Sky Walkerin potilas, hän kirjoittaa sinulle ihan minkä värisiä nappeja vaan haluat.

        Luxia saat Mr Airamin täysihoitolassa, sijaitsee galaksilla M.R@##.sky

        Mietelausahdus kotiinlähdön kunniaksi:
        -foorti foorti, oot armain- :]

        *virittelee luutaa lähtökuntoon* Kyllä se nyt pitää sitten löytää,se tohtori mikäsenniminytolikaan.

        En minä tiedä,tarviinkos minä niitä pillereitä,mutta kivahan se ois,ku kavereillaki on:)

        Jaa,Lux on siellä,ilmankos ei ole näkynnä koko päivänä. Onkos se oikein töissä siellä galaksilla?

        Ja eikun kotio. Mulla ei oo ihan sama mietelause,ku sulla:) Enämpi tuota franskalaista suosin:)


    • MrsRobinhood

      Kuten TeeKupponen totesi, läheskään kaikki 'multinikin' palaset eivät ole listassasi, eikä kaikki ole vielä esittäytyneet.

      Nyt lähden mannermaisen vauhdikkaasti, lähes raketinomaisesti ulkoiluttamaan Plutoa.

      Mietelausahdus:
      -jos tunnet olevasi sokea, älä vedä lättyyn pokea- :]

    • Mertentuuli

      Mielenkiintoista että asia on mielestäsi mielenkiintoinen.

      Mistä sitten on kyse?
      Kun minä en aina hoksaa vaikka täällä silloin tällöin käväisenkin.
      Onko täällä sota käynnis?

      • Pelkkää paskanjauhantaa suupielet ruskeana ;)
        Aivan turhaa palstantäytettä, ihan sitä itteensä ;)
        Kai juuri useimmiten niiltä 'vihreiltä leskiltä'. Osuinkohan oikeaan?


      • ValtavaTeeKuppi
        PontiusPilatus kirjoitti:

        Pelkkää paskanjauhantaa suupielet ruskeana ;)
        Aivan turhaa palstantäytettä, ihan sitä itteensä ;)
        Kai juuri useimmiten niiltä 'vihreiltä leskiltä'. Osuinkohan oikeaan?

        Sitä itseään on koko Suomi24-keskustelut suurimmalta osin. Tuskin kukaan jättää älyllisiä harrastuksiaan palstojen varaan?

        Mistä moinen "vihreä leski" -termi? En edusta mitään poliittista suuntausta. Ei sovi minulle. Leskikään en ole. Kukaan mies ei ole saattanut minua niin onnelliseen asemaan ;).


      • SanaSade
        PontiusPilatus kirjoitti:

        Pelkkää paskanjauhantaa suupielet ruskeana ;)
        Aivan turhaa palstantäytettä, ihan sitä itteensä ;)
        Kai juuri useimmiten niiltä 'vihreiltä leskiltä'. Osuinkohan oikeaan?

        Me sentäs jauhamme sitä ruskeaa mönjää maan hyväksi. Suurin osa täällä vain kuokkii kuupölyä...ihan pöllyssä!

        *** Jos ahistaa, näistä leideistä kannattaa pestä kätensä...:D:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      3099
    2. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

      Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      145
      1652
    3. Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen

      Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta
      Maailman menoa
      155
      1552
    4. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

      Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      9
      1476
    5. Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle

      Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      1331
    6. Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.

      Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta
      Lappajärvi
      39
      1136
    7. Mukava nainen on

      Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm
      Ikävä
      58
      1038
    8. Pertikki out

      Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall
      70 plus
      222
      984
    9. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

      Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      65
      956
    10. Lauantai aaumua

      Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      148
      903
    Aihe