En Tiedä mikä minua vaivaa?! Osaan olla kunnollinen ja kilttikin vaimo ja äiti, mutta kun olen tarpeeksi pitkään liian kunnollinen levottomuuteni kasvaa hurjiin mittoihin. Haluan päästä eroon siitä tunteesta, mutta en ole vielä löytänyt keinoa siihen. Jos sitten esim. lähden bilettämään teen ihme juttuja. Viimeisin oli miehen tuominen kotiimme
En ajatellut asiaa sen enempää, halusin vaan saada juttukaverin en halunnut jäädä yksin illan päätteeksi. Luonnollisestikkin kotonamme ei ollut ketään muita, olin siis aivan yksin kotona silloin.
En harrastanut kuitenkaan seksiä kyseisen miehen kanssa, vaan heitin hänet ulos viime tipassa. En pystynyt pettämään, jokin esti ja hyvä niin. Pyydän siis anteeksi heikkouttani ja haluasin kysyä onko kokemuksia kehittävistä tavoista vähentää kasvavaa levottomuutta ja tylsistymistä pelkään rutiini arkeen ?
Levoton ja katuva
4
1082
Vastaukset
- ..täällä..
..onnelisesti avioliitossa, mutta silti levoton mieleni haaveilee toisinaan muista miehistä. Ja en tiedä mikäli tilaisuus tulisi ja rauhaton ylivilkas mieleni saa vallan, mitä tapahtuisi. Pirullista!
- Nimetön
kolmen lapsen äiti,hyvä duuni ikää 27, minulle tulee myös levottumuus kohtauksia. en ole koskaan pettänyt, mutta ihastun helposti ja elän sit päiväunelmia... rakkaudesta en voi puhua mut en uskalla jäädä myöskään lasten kanssa yksin ainkaan vielä...ehkä sit joskus,,,
- zigi
Nimetön kirjoitti:
kolmen lapsen äiti,hyvä duuni ikää 27, minulle tulee myös levottumuus kohtauksia. en ole koskaan pettänyt, mutta ihastun helposti ja elän sit päiväunelmia... rakkaudesta en voi puhua mut en uskalla jäädä myöskään lasten kanssa yksin ainkaan vielä...ehkä sit joskus,,,
Jos vouhkaa muiden perään ja kuvittelee että ai, ai kyllä tuo sitten olis ihana.
Mutta ei se toinenkaan niin kummallinen ole siellä kotioloissa, joten parasta olisi vain keskittyä siihen omaan aviopuolisoon, eikä katsella muita.
- Suvikulta
mieli näissä asioissa on itse kyllä hallittavissa jos niin haluaa... Varmaan jokainen varattu ihminen kokee joskus "levottoman" olon, mutta se mitä siitä seuraa on kyllä korvien välissä. Pitäähän meidän olla viettiemme yläpuolella !!!!????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213818
- 891890
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa881296Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681261- 561129
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.521007Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe187976- 61922
- 42886
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849