Levoton ja katuva

red ragon

En Tiedä mikä minua vaivaa?! Osaan olla kunnollinen ja kilttikin vaimo ja äiti, mutta kun olen tarpeeksi pitkään liian kunnollinen levottomuuteni kasvaa hurjiin mittoihin. Haluan päästä eroon siitä tunteesta, mutta en ole vielä löytänyt keinoa siihen. Jos sitten esim. lähden bilettämään teen ihme juttuja. Viimeisin oli miehen tuominen kotiimme
En ajatellut asiaa sen enempää, halusin vaan saada juttukaverin en halunnut jäädä yksin illan päätteeksi. Luonnollisestikkin kotonamme ei ollut ketään muita, olin siis aivan yksin kotona silloin.
En harrastanut kuitenkaan seksiä kyseisen miehen kanssa, vaan heitin hänet ulos viime tipassa. En pystynyt pettämään, jokin esti ja hyvä niin. Pyydän siis anteeksi heikkouttani ja haluasin kysyä onko kokemuksia kehittävistä tavoista vähentää kasvavaa levottomuutta ja tylsistymistä pelkään rutiini arkeen ?

4

1139

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..täällä..

..onnelisesti avioliitossa, mutta silti levoton mieleni haaveilee toisinaan muista miehistä. Ja en tiedä mikäli tilaisuus tulisi ja rauhaton ylivilkas mieleni saa vallan, mitä tapahtuisi. Pirullista!

• Nimetön

kolmen lapsen äiti,hyvä duuni ikää 27, minulle tulee myös levottumuus kohtauksia. en ole koskaan pettänyt, mutta ihastun helposti ja elän sit päiväunelmia... rakkaudesta en voi puhua mut en uskalla jäädä myöskään lasten kanssa yksin ainkaan vielä...ehkä sit joskus,,,

• zigi
        Nimetön kirjoitti:

kolmen lapsen äiti,hyvä duuni ikää 27, minulle tulee myös levottumuus kohtauksia. en ole koskaan pettänyt, mutta ihastun helposti ja elän sit päiväunelmia... rakkaudesta en voi puhua mut en uskalla jäädä myöskään lasten kanssa yksin ainkaan vielä...ehkä sit joskus,,,

Jos vouhkaa muiden perään ja kuvittelee että ai, ai kyllä tuo sitten olis ihana.
        Mutta ei se toinenkaan niin kummallinen ole siellä kotioloissa, joten parasta olisi vain keskittyä siihen omaan aviopuolisoon, eikä katsella muita.

• Suvikulta

mieli näissä asioissa on itse kyllä hallittavissa jos niin haluaa... Varmaan jokainen varattu ihminen kokee joskus "levottoman" olon, mutta se mitä siitä seuraa on kyllä korvien välissä. Pitäähän meidän olla viettiemme yläpuolella !!!!????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1024
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      589
      861
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      644
    Aihe