aktia xpress luotto

mminä vaan

HEI!
Onko kukaan pankin EI-asiakas ennestään saanut lainaa ja millaisella toimitusajalla?
Itse laitoin viikko sitten tiistaina hakemuksen postiin ja tiedustelin asiakaspalvelusta käsittelyn kestoa,sanoi 5 päivää kestävän maksimissaan ja silloin pitäisi olla jo kirje tullut hyväksymisestä kotiin.
Mitään ei ole kuulunut, tänään tuli jo 6 vrk siitä on he ovat saanet hakemuksen.
Asiakaspalvelusta eivät anna hakemukseen tietoja ei edes sitä onko hakemus tullut perille...

26

15742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akkulimakkuli

      Minä postitin myös tiistaina viime viikolla. Soittaessani kertoivat pe ei ollut vielä saapunut, eilen soitin uudestaan ja löytyi kun vähän etsi, joten luulen, että siellä on todellakin vain ruuhkaa. Ei ole tullut rahat tilille, mutta joskohan tänä iltana tulisi tai viimeistään huomenna. Se on niin, että 5vrk kuluessa siitä, kun hakemus saapunut heille. Odotellaan rauhassa, minulle riittää kunhan nyt tällä viikolla tulis. Tieto ois tietenkin kiva.

    • Akkulimakkuli

      Kertokaapa sit ku ootte saanu päätöksiä/ lainan tilille. Ei kait siinä enää voi kauan mennä. Tottahan se ois jo kiva tietää, että pitääkö hakea jotain muualta...

      • OOOPankkineitiOOO

        No, ehkä näitä "emme voi myöntää lainaa" -vastausten kanssa ei pidetä niin kiirettä kuin hyväksyttyjen kanssa ???


      • Akkulimakkuli
        OOOPankkineitiOOO kirjoitti:

        No, ehkä näitä "emme voi myöntää lainaa" -vastausten kanssa ei pidetä niin kiirettä kuin hyväksyttyjen kanssa ???

        Niin no täällähän on jo useampi valitellut, että kestää ja joku oli postittanut jo maanantaina eikä ollut tullut myöskään päätöstä. Tiedä häntä. Sanoivathan nuo siellä aktiassa, että paljon on hakemuksia. Vielä en heitä kirvestä kaivoon:) Mutta ehkäpä huomenna...


      • alkuperäinen^^
        Akkulimakkuli kirjoitti:

        Niin no täällähän on jo useampi valitellut, että kestää ja joku oli postittanut jo maanantaina eikä ollut tullut myöskään päätöstä. Tiedä häntä. Sanoivathan nuo siellä aktiassa, että paljon on hakemuksia. Vielä en heitä kirvestä kaivoon:) Mutta ehkäpä huomenna...

        Mihinkähän aikaan ne maksavat suoritukset, siis sellaisille jotka ei ole asiakkaita,näkyykö heti aamusta vai maksavatko illalla.

        Mihin numeroon soitit kun he etsivät hakemuksesi? Minulle sanottiin siitä aktian kortti ja rahoitus numerosta etteivät voi kertoa edes sitä onko hakemus saapunut perille. =(

        Mutta kiva kuulla että sinunkin oli sieltä löytynyt kun tiistaina postitit.Jännityksellä odottelen, ei pitäisi olla syytä miksi hylkäisivät vaan ei ole kuulunut kirjettä eikä sen kummemmin rahojakaan.=(
        Odottavan aika on pitkä.
        Millaista summaa hait ja millä vuosituloilla?


    • alkuperäinenÅÅ

      ^tänään tuli kirje,jossa pyydettiin rinnakkaishakijaa...hain 6000euroa n.220000 vuosituloilla, muuten luottoa ei voitaisi myöntää.
      kokeilen hakea sitten vähänpienenpää summaa...

      • vuodessa...

        Ei luulis tarvivan lainoja hakea ;p


      • Nimetön

        miksei muka noilla tuloilla voi myöntää tommosta summaa, onko sulla entistä velkaa sit niin paljon vai miksei?


    • Nimetön

      hakemuksen viikko sit torstaina, eli 17.1. Ei oo tullu postissa vastauksia eikä kyl rahojakaan näkynyt.. Sais tulla jo jotain vastausta!!

      • Odottelua

        Meille myös tuli pyyntö(kirje) rouvan tuloilla 24.000 e/v täytyisi olla yhteisvastuullinen hakija hakemalle summalle.. Samassa pankissa raha-asiat. Saa nähdä antavatko ja kuin kauan taas saa odottaa.(viikko odoteltiin tätäkin vastausta. Asunnossa riittää vakuuksia ihan tarpeeksi. Onko kellään vastaavaa sattunut?


      • katham
        Odottelua kirjoitti:

        Meille myös tuli pyyntö(kirje) rouvan tuloilla 24.000 e/v täytyisi olla yhteisvastuullinen hakija hakemalle summalle.. Samassa pankissa raha-asiat. Saa nähdä antavatko ja kuin kauan taas saa odottaa.(viikko odoteltiin tätäkin vastausta. Asunnossa riittää vakuuksia ihan tarpeeksi. Onko kellään vastaavaa sattunut?

        teillä jo ennestään velkaa siitä kyseisestä pankista? Se vaikuttaa varmasti jos on. Mulle soitti äsken sieltä ja kyseli mun tuloja kun joku oli just sattunut vetään reiän siihen mun paperiin tulojen kohdalle. Oli kuulemma syöttämässä hakemusta koneelle.. Kauankohan vielä odotellaan rahoja ja päätöstä.


    • aktia rules

      faksasin viikko sitten keskiviikkona ja tänään tuli soitto - laina myönnetty :)

      • alkuperäinenÄÄ

        eli virhe tuli kirjoitukseen,vuositulot n.22000e ei siis 220000 ;)

        SINÄ, joka sait soiton ja lainan:
        Millä vuosituloilla ja mitä summaa hait?


      • AKMK

        Samoin tuli tänään aamulla soitto, että myönnetty, mutta missä viipyvät rahat??? On sentäs aktian tili.


      • Rutiköyhä

        Saitko sen summan mitä olit hakenut? Millä tuloilla? Kuinka kauan kesti käsittely? Kysymyksiä kysymyksiä...


      • jippii
        alkuperäinenÄÄ kirjoitti:

        eli virhe tuli kirjoitukseen,vuositulot n.22000e ei siis 220000 ;)

        SINÄ, joka sait soiton ja lainan:
        Millä vuosituloilla ja mitä summaa hait?

        vuositulot n32000 ja sain 4000egeä
        rahat näky illalla aika myöhään tilillä (tili Aktiassa)


      • joku joka ei ennestään
        Rutiköyhä kirjoitti:

        Saitko sen summan mitä olit hakenut? Millä tuloilla? Kuinka kauan kesti käsittely? Kysymyksiä kysymyksiä...

        ole ollut Aktian asiakas?


      • joopa joo
        joku joka ei ennestään kirjoitti:

        ole ollut Aktian asiakas?

        Hain jo pari kolme viikkoa sitten , en ole aktian asiakas, eikä sieltäpäin ole kuulunut yhtikäs mitään, joten käsitän näin, että hakemukseni on hylätty eikä heillä ole velvollisuutta ilmoittaa miksi, koska syynä eivät ole luottotiedot. No tulipahan yritettyä sitäkin!


      • Odotan...
        joopa joo kirjoitti:

        Hain jo pari kolme viikkoa sitten , en ole aktian asiakas, eikä sieltäpäin ole kuulunut yhtikäs mitään, joten käsitän näin, että hakemukseni on hylätty eikä heillä ole velvollisuutta ilmoittaa miksi, koska syynä eivät ole luottotiedot. No tulipahan yritettyä sitäkin!

        Minä lähetin hakemukseni 21.1, hain n. 27 000 euron vuosituloilla 3000 euroa. Eipäs ole mitään kuulunut, enpä ole Aktian asiakas, joten ehkä parempi unohtaa koko juttu...eivät taida lainata muille kuin omille asiakkailleen.


      • Odotan...
        Odotan... kirjoitti:

        Minä lähetin hakemukseni 21.1, hain n. 27 000 euron vuosituloilla 3000 euroa. Eipäs ole mitään kuulunut, enpä ole Aktian asiakas, joten ehkä parempi unohtaa koko juttu...eivät taida lainata muille kuin omille asiakkailleen.

        Soittelin tänään Aktiaan ja on kuulemma postia tulossa, en tiedä vielä myönteinen vai kielteinen päätös...luulenpa, että täytynee alkaa väsäämään uutta lainahakemusta toiseen pankkiin, olen sen verran pessimisti, etten usko saavani lainaa tuolta Aktiasta...mites muilla "odotus" etenee???


    • dippadai**

      tilini on säästöpankissa ja hain 25600 vuosituloilla 9000 tänään tuli soitto että 4000 antaavat maksimissaan, otin senkin, parempi toikin kun ei mitään. Enempi ois varmaan saanu jos yhteisvastuullinen hakija tai jotain omaisuutta.

      • sain

        9000€. Ja aikaisempaakin luottoa on.
        Sainpa maksettua pikavipit ja luottokortit pois ja aloitettua puhdaalta pyödältä.
        IKINÄ en enää pikavippeihin sorru. En saatana vaikka mikä olisi.

        Nyt elämä hymyilee ja raha-asiat pidetään tästäedespäin kunnossa. Enkä tule pettämään Aktian luottamusta rahatilanteen pelastamisesta. Harmi vain, ettei oma pankki sitä tehnyt, vaikka vajaa 30 vuotta asiakkuutta takana ja palkka on hyvä.


      • laitoit
        sain kirjoitti:

        9000€. Ja aikaisempaakin luottoa on.
        Sainpa maksettua pikavipit ja luottokortit pois ja aloitettua puhdaalta pyödältä.
        IKINÄ en enää pikavippeihin sorru. En saatana vaikka mikä olisi.

        Nyt elämä hymyilee ja raha-asiat pidetään tästäedespäin kunnossa. Enkä tule pettämään Aktian luottamusta rahatilanteen pelastamisesta. Harmi vain, ettei oma pankki sitä tehnyt, vaikka vajaa 30 vuotta asiakkuutta takana ja palkka on hyvä.

        hakemuksen ja soittivatko sieltä.sinä joka sait 9000euroa.


      • Nimetön
        laitoit kirjoitti:

        hakemuksen ja soittivatko sieltä.sinä joka sait 9000euroa.

        Hain 5000 euroa,ja eilen soittivat että 3000 myöntävät. Nordean asiakas ja asuntolainaakin on.
        tulot n.28000e vuodessa


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        Hain 5000 euroa,ja eilen soittivat että 3000 myöntävät. Nordean asiakas ja asuntolainaakin on.
        tulot n.28000e vuodessa

        on kulunuyt perjantaina 2viikkoa ja mitään ei ole kuulunut.. tili lammin säästöpankissa joten luulis että olis tullu jos olis myöntäny.. pikkusen niillä sielä kestä..


      • kaaarlo
        Nimetön kirjoitti:

        Hain 5000 euroa,ja eilen soittivat että 3000 myöntävät. Nordean asiakas ja asuntolainaakin on.
        tulot n.28000e vuodessa

        EI MITÄÄN ILMOITUSTA OLE TULLUT VAIKKA LUPASIVAT JO KAKSI VIIKKOA SITTEN!? SANOTTIIN, ETTÄ KÄSITELTY ON JA MUUTAMAN PÄIVÄN PÄÄSTÄ, ETTÄ TÄNÄÄN ON KÄSITELTY..

        AIVAN PASKA PAIKKA, ASIAKASPALVELU T O D E L L A ALA-ARVOISTA!

        ONNEKSI ON OP.. LOISTAVA!

        HYVÄÄ KEVÄTTÄ JA TSEMPPIÄ! RAHA ON KAIKEN PASKAN ALKU..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe