"Luther opettaa"-ketju on näköjään poistettu t.s. joku surkimus veti liian kipeän aiheen käsittelystä herneet nenäänsä, ja kun ei sitten itse mitään asialle mahtanut, kävi ruikuttamassa ylläpidon hätiin.
Lupaan palata aiheeseen tuonnempana, ja nimenomaan tällä palstalla!
Joku luuseri poistatti ketjun
6
387
Vastaukset
Mitä se käsitteli ?
Tässä on ollut (hyshys) salaisena suunnitelmana haavaille toistavansa MA Nummisen tempun. MA N: 60-luvulla lauloi kuulemma 1928 lakikirjaa, hänen laulunsa poistettiin YLESstä rivona.
Jos Lutherin/Raamatun tekstiä laulaisi julkisesti f-kirkon eessä sopivalta kohdin,niin se pakottaisi a)poistamaan meidät hävyttömänä b)uudelleen arvioimaan näitä tekstejä..- illuminatus*
Olin kaivanut kohtuullisen joukon Lutherin mielipiteitä liittyen mm. järkeen/tieteeseen, rehellisyyteen, naisiin, demoneihin ja juutalaisuuteen.
Korostin sitten jatkokeskustelussa Lutherin samankaltaisuutta nykykretiinien kanssa (esim. YEC, tiedevastaisuus ja "hyvän asian" puolesta valehtelu).
Viestini oli täysin asiallinen, mutta samaa ei kyllä voi sanoa aivan kaikista saamistani vastauksista :)
Ilmeisesti nämä kotimaiset lahkoprotestanttiset kreationistit eivät halua tulla liitetyksi Lutherin nimeen... - S.U.P
illuminatus* kirjoitti:
Olin kaivanut kohtuullisen joukon Lutherin mielipiteitä liittyen mm. järkeen/tieteeseen, rehellisyyteen, naisiin, demoneihin ja juutalaisuuteen.
Korostin sitten jatkokeskustelussa Lutherin samankaltaisuutta nykykretiinien kanssa (esim. YEC, tiedevastaisuus ja "hyvän asian" puolesta valehtelu).
Viestini oli täysin asiallinen, mutta samaa ei kyllä voi sanoa aivan kaikista saamistani vastauksista :)
Ilmeisesti nämä kotimaiset lahkoprotestanttiset kreationistit eivät halua tulla liitetyksi Lutherin nimeen...Illuminatus ja mrtikkanen ovat samalla älyllisellä tasolla. Lol
postaa mulle vaikka tuonne aivopieru.vuodatus.net
Ajattelin sen sopivan hyvin täydentämään blogiaSe on nyt editoituna tuossa yllä (Protestanttikreationismin juuret).
Voin postata saman blogillesikin.illuminatus kirjoitti:
Se on nyt editoituna tuossa yllä (Protestanttikreationismin juuret).
Voin postata saman blogillesikin.En löytänyt tapaa postata tekstiä sinne (ellet halua sitä kommnettina johonkin tekstiin).
Jos et jostakin syystä ehdi saamaan sitä tuosta yltä, niin laita maili ([email protected]), niin saat sen paluupostissa. Teksti on kyllä tallessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli616036Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo612762- 1662607
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3782190Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html291732Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast361723- 721429
- 1051368
- 861305
Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1101303