Tuhkimotarina uusinta?

Ashleeey

Alkaisi Sub vaikka näyttämään MGB:n uusintoja, jos ei uutta telenovelaa sitten saada. Lemmen Viemää on niin tylsä kuin olla ja voi... Ihan kuin joku Kauniit ja Rohkeat 2.

www.adressit.com/migordabellauusinta

14

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adressi auta...

      Subin keskustelupalstalla kanavan edustaja on sanonut että toive on laitettu eteenpäin, mutta ei sitä uusintaa ainakaan nyt kevät/kesäkaudella tule koska ohjelmat on jo lyöty lukkoon. Jos sub päättää uusia sarjan, niin kyllä ne sen uusii ilman adressiakin. Kohtahan te saatte sen dvd:n, niin kattokaa sitä päivät pitkät ja antakaa meidän Lemmen Viemää sarjan fanien nauttia tästä sarjasta! Jokaiselle jotakin, ei kaikki tykkää kaikesta, mutta älkää torpedoiko meidän suosikkisarjaamme! Me haluamme katsoa sitä.

      • Ashleey

        Sattuiko jossain päin viestiäni lukemaan, että uusintojen pitäisi alkaa teidän Sturm der Liebenne ohjelmapaikalla? Kumpa alkaisikin...

        Sitäpaitsi, adressi saattaa vauhdittaa uusintojen näyttämistä.


      • Chiquitita
        Ashleey kirjoitti:

        Sattuiko jossain päin viestiäni lukemaan, että uusintojen pitäisi alkaa teidän Sturm der Liebenne ohjelmapaikalla? Kumpa alkaisikin...

        Sitäpaitsi, adressi saattaa vauhdittaa uusintojen näyttämistä.

        Mihin niitä uusintoja tarvitsee, kun se DVD tulee huhtikuussa? Ei ne uusinnat ennen sitä kummiskaan tule, niin eikö vois vaan oottaa sitä DVD:tä? :o


      • MiGordaBella_fanittaja
        Chiquitita kirjoitti:

        Mihin niitä uusintoja tarvitsee, kun se DVD tulee huhtikuussa? Ei ne uusinnat ennen sitä kummiskaan tule, niin eikö vois vaan oottaa sitä DVD:tä? :o

        Antaa Lemmen viemää fanien katsoa sitä. Kyllähän minäkin sitä seuraan, vaikka se on aikas tylsä...

        Ja Tuhkis tulee DVD:eelle kumminkin joten mitä väliä, tuleeko se TVeestä vai ei? Kun on se DVD, voi katsoa niitä jaksoja vaikka 4 päivässä! Ei tarvitse odottaa TV:eestä jaksoja.


      • Ashleeey
        MiGordaBella_fanittaja kirjoitti:

        Antaa Lemmen viemää fanien katsoa sitä. Kyllähän minäkin sitä seuraan, vaikka se on aikas tylsä...

        Ja Tuhkis tulee DVD:eelle kumminkin joten mitä väliä, tuleeko se TVeestä vai ei? Kun on se DVD, voi katsoa niitä jaksoja vaikka 4 päivässä! Ei tarvitse odottaa TV:eestä jaksoja.

        Minä ainakin kaipaan kello kuuden telenovelaa... Ja saataisiin tuonne MGB- foorumillekin se sama porukka kasaan.


      • Just Me

        KUULE SE ON MEJÄN OMA MIELIPIDE ET LAMMEN VIEMÄÄ ON SURKEE SE ON SURKEE


      • hellozi
        Just Me kirjoitti:

        KUULE SE ON MEJÄN OMA MIELIPIDE ET LAMMEN VIEMÄÄ ON SURKEE SE ON SURKEE

        NÄIN ON! KUKA KATTOO SITÄ LEMMEN VIEMÄÄ-SARJAAA JOKU MUU TWLWNOVELA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Just me
        hellozi kirjoitti:

        NÄIN ON! KUKA KATTOO SITÄ LEMMEN VIEMÄÄ-SARJAAA JOKU MUU TWLWNOVELA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        niimpä mä aijon ostaa sen tuhkiksen heti ku se tulee kauppaan..:) entä sä? mä oon se tyttö joka käyttää nimeä timantti typy...:)


    • Just Me

      moi on sunkaa ihan samaa mieltä mäki haluun et tuhkimotarinaa uusitaan!!! lemmenviemää on ku onki ku kauniit ja rohkeet....

    • tuunari

      mielelläni katsoisin jotain uutta telenovelaa subilta tai joltain toiselta kanavalta. Zorroa olen yrittänyt katsoa mutta tykkään kyllä enemmän nykyaikaisemmasta meiningistä.

      Jospa joskus tännekin saataisiin se uudempi, tosi menestynyt venetsuelalaistelenovela, jossa on näitä MGB:n näyttelijöitä mukana, en nyt muista nimeä.

      • Chiquitita

        ...Estrambotica Anastaciaa??? Se olis kiva saada telkkuun, tulis taas venezuelalais-meininkiä. :) Ja tuttuja näyttelijöitä! Kuten Marianela González, joka on mun lempparinäyttelijä. :)


      • Mimi <3
        Chiquitita kirjoitti:

        ...Estrambotica Anastaciaa??? Se olis kiva saada telkkuun, tulis taas venezuelalais-meininkiä. :) Ja tuttuja näyttelijöitä! Kuten Marianela González, joka on mun lempparinäyttelijä. :)

        Estrambótica Anastasia olisi ihana nähdä täällä Suomessa. Norkys Batista kolmoisroolissa, oi onnea :)


      • tuunari
        Chiquitita kirjoitti:

        ...Estrambotica Anastaciaa??? Se olis kiva saada telkkuun, tulis taas venezuelalais-meininkiä. :) Ja tuttuja näyttelijöitä! Kuten Marianela González, joka on mun lempparinäyttelijä. :)

        Tehkää joku joka osaa adressi tuon puolesta niin siihen laitan nimeni :-) Tai kertokaa jos on jo.


      • Mimi <3
        tuunari kirjoitti:

        Tehkää joku joka osaa adressi tuon puolesta niin siihen laitan nimeni :-) Tai kertokaa jos on jo.

        www.adressit.com/estrambotica-anastasia

        Nimiä on jo päälle paristaa, joten eikun allekirjoittamaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe