Heippati hei.
Sain käyttööni yksityiseltä lääkäriltä polviortoosin sisäsivusidevamman hoitoon ja nt kävikin ilmi että polvituki on ostettava omaksi, sitä ei voi palauttaa. Mitähän hittoa minä sillä teen jos vamma on jo parantunut. Voisikohan sitä yrittää myydä eteenpäin? Oli kuitenkin hinnaltaan aika kallis. Nimittäin 470e... Ei viittis noin arvokasta tavaraa vaatekaapin ylähyllylle jemmata.. Muilla kokemuksia?
Ortoosi
7
4216
Vastaukset
- on outo
homma,yleensähhän noita kaikkia tukijuttuja saa lainaksi,oli se yksityinen tai kunnallinensairaala,pestään vaan käytön jälkeen ,ja sit seuraavalle,empä ole ennen kuullut,että joutuu maksamaan,aina olen saanut lainaksi,jos olen tarvinnut jotain.
- ...............
Kieltäydy maksamasta, vetoa siihen että sinua on johdettu harhaan (jos on). Työnnä tuote väkisin takaisin. Sen jälkeen, Kuningaskuluttaja, kuluttajasuoja valtuutettu, yleisön osastot, jne..
- Lisäys
"Käytä tätä tukea" tai "osta tästä hyvä tuki". Tossa on kyllä suuri ero, mitens se sulle "markkinointiin"?
- jalkatuki
Olen itsekin ostellut viime aikoina apuvälineitä ja varsinaisen sairauden hoitoon huvennut huimasti rahaa. Itse ajattelin laittaa tarpeettomaksi käyneen apuvälineen myyntiin käyvästä hinnasta, kehoitan sinua tekemään samoin. Koitin alunperin saada apuvälineen tk:sta lainaksi, mutta kiukkuisesti sieltä todettiin että ei heillä ole aikaa sitä minulle antaa, vaikka tavara olisi löytynyt..
- l..n.
Yksitynen rahastaa esim.ortooseilla. Loukkasin polveni laskettelureissulla. kävin yksityisellä lääkäriasemalla Levillä. Kuvattiin ja arveltiin polven venähdystä.Paranee parissa viikossa.Väkisin työnnettiin polviortoosi ja kyynärsauvat 100 €,-palauta sitten postissa 20€. Kotiin palattuani polvi ei parantunut 2 viikossa,ortopedille ja magneettikuvaan,-murtuma kahdessa paikassa säären yläoassa.Leikkaukseen ja taas uudenlainen ortoosi 175 €,lieneekö vuokra vai oma ortoosi,siitä ei keskusteltu.Leviltä jo soiteltiin missä viipyy kyynärsauvat ja sieltä saamani ortoosi. Kerroin edelleen tarvitsevan sauvoja,kehottivat terveyskeskuksesta hakemaan. Ihmettelen,kun hirveellä hingulla työnnetään mukaan apuvälineitä,ei mainita tilanteessa,että ne pitää maksaa ja heti palauttaa.
- Anonyymi
Ortoosi mallattiin jalkaan "sopivaksi". Ortoosin käyttöön ei kuitenkaan annettu sen ihmeempiä kunnollisia ohjeita. "Käytä tätä, voit varata täydellä painolla". Parin päivän jälkeen alkuinnostus, että ortoosi helpottaa elämää, jättää kädet vapaiksi, haihtui kuin tuhka tuuleen kun jalka vaan kipeytyi entistä enemmän ja oli palattava takas kyynärsauvojen käyttäjäksi...
Kokemuksia? - Anonyymi
Ko. Ortoosi on saranaortoosi polven kohdalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056