autiolle saarelle

padme_amidala



sinä olet ainoa
ihminen, jonka
haluaisin mukaan
autiolle saarelle

takuulla en
pitkästyisi

voisin välillä
yrittää jopa olla
hiljaa siellä

ehkä

10

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Rakkaudenlahja*

      kaikkein rakkaimman tahtoisi autiolle saarelle mukaan.Lyhyt runosi on kuitenkin niin tunteikas ja siksi sydämellinen kiitos!Sinulle lämmin halaus!

      • padme_amidala

        sanasi lämmittävät kovasti pakkasen keskellä : )
        Mukavaa päivänjatkoa sinulle : )


    • *MURUKULTA*

      Eiköstä se ole niin, että mitä hiljaisempaa, sitä enemmän haluaa puhua...;))
      No, ehkei aina...:þ
      Mutta ota nyt kuitenkin kortit mukaan niin voi vaikka vaihtelun vuoksi iskee korttia!
      Pittäähän sen antaa nukkuakin,,,,,*hihittää*...
      Niih ja jos tarvit Muru keltaista kumikanoottia lainaa, niin rimpauta vaan, kyllä se löytyy jostain varastossa.. :)

      • padme_amidala

        oletko jo yöllä aavistanut aamurunoni, kun hiljaisuudesta puhut. Minä keksin aiheen vasta, kun avasin koneen. Kumikanoottia voisi enemmän hän tarvita päästäkseen pakoon autiolta saarelta.
        Rock päivähän se tänään onkin, mukavaa sellaista : )


      • *MURUKULTA*
        padme_amidala kirjoitti:

        oletko jo yöllä aavistanut aamurunoni, kun hiljaisuudesta puhut. Minä keksin aiheen vasta, kun avasin koneen. Kumikanoottia voisi enemmän hän tarvita päästäkseen pakoon autiolta saarelta.
        Rock päivähän se tänään onkin, mukavaa sellaista : )

        sinä olet ihana ja hauska ihminen, kuule ! :D

        Siellä, padme_amidalan, vaatteiden alla, HALOO!

        Eikäköku on vain pitänyt sanoa monesti,, *virnistää*


      • padme_amidala
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        sinä olet ihana ja hauska ihminen, kuule ! :D

        Siellä, padme_amidalan, vaatteiden alla, HALOO!

        Eikäköku on vain pitänyt sanoa monesti,, *virnistää*

        vatsa kipeänä saa naureskella noille sinun palautteillesi. Unohtui nytkin vähäksi aikaa koiraikävä ja äitihuolet. Kiitos siitä, kun olet siellä oikeasti olemassa.


    • Vai autiolle saarelle?
      Joo, voisin lähteä, jos saaren
      toisella puolella olisi loistohotelli nettiyhteyksin ;DDDD

      Sinä olet runoaiheitten diplomi-insenjööri :)

      • padme_amidala

        sydämestä pullahtelevien runojen tulva on ehtymätön. Saas nähdä huomenillalla, mikä seuraava aihe on. Onko se buffet-pöytä vai meritauti ?
        Kiitos palautteestasi, joka taas lämmitti mieltä.


    • miten olisi...

      Jos oltaisiin kahden autiolla
      saarella, sinä kyllästyisit minuun
      perinpohjin ja toivoisit mahdollisimman
      kaus pois, vaikka lumilautailemaan.

      No ehkä rannalle ajautuisi pullopostia
      jossa olisi...
      ..kaksi toivomusta, sinulle ja minulle.
      Sinä tietysti ensimmäisenä toivoisit haluamaasi
      paikkaan, ja hupsista olisit skibaarissa
      iloisena.
      Minä sitten ihmettelisin yksin autiolla
      saarella, ja sanoisin; Voi kun on yksinäistä,
      olisipa Padmeekin täällä. Ja hupsista...

      Sinä sitten ajaisit minua takaa ja huutaisit;
      Sinä saatanan tunari, typerys...

      • padme_amidala

        Siinä vain olisi hiukan korjailtavaa. Ensinnäkään en kiroilisi. Toisekseen en ole ketään nimitellyt noin, niin että tuskin sinuakaan. Kolmanneksi, mitähän minä skibaarissa tekisin?
        Ja jos olisit hän, josta kirjoitin, niin mainitsin omassa runossani etten takuulla kyllästyisi. Tarkoitin myös stiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe