Huhuilen illassa.
Onko kukaan kuulemassa.
Rappusilla kuikuan.
Voi miten on varjoja.
Kuuset komeana.
Taivasta vasten kurkottaa.
Kuutamolla.
Minä kaiketi hunnigolla.
Kun kerjuulla.
Rakkauden tähden.
Lähden unelmiin.
Kerjään.
Anelen.
Voi!
Nyt taas palelen.
Mistä täällä vetää.
No ei hätää.
Ootan vain sitä kesää.
Ja juoksen kuutamolla.
Onko rakkaus kerjuulla
5
225
Vastaukset
- Eräs nainen
Hei Margitta! Yritän löytää itsestäni sitä iloisempaa sointua, joka on ollut kateissa.
Toivon, että muutkin löytävät sen omalta kohdaltaan.
Käännetään, vaikka kannonkolot, mutta kyllä se rakkauskin löytyy takaisin elämään :). Oivalsin, ettei minun tarvitse kaatua rähmälleni rakkauden eteen. Voihan se olla se toinen, jota kamppaamalla avitan :D. Kaikki keinot, joilla on hyvä tarkoitus, ovat luvallisia.
--------
Vanha kansa sanoo,
kun vedet aloittavat
juoksunsa, niin se
vaikuttaa myös miehiin.
Olisiko kerrankin niin,
että se olisi meidän
naisten vuoro?
Kun kevät saapuu,
heittäytykäämme aivan
mahdottomiksi! - *Rakkaudenlahja*
rakkaus on kerjuulla mutta kyllä se jossain jokaisella odottaa!Kun mieli on lämmin ja aurinkoinen niin varmasti rakkauden saa kohdata!Sydämellinen kiitos kauniista runostasi!
- *MURUKULTA*
HUHUU! Muru täällä puhuu!
Sisälle sieltä juoksemasta, palellut vielä sinne!
Kerjuusta en tiedä, mutta vauhtia runossasi ainakin on oikein roppatolkulla! :D
Etkä mee avantoon!! ;D ...Murukulta kerjää, niin kerta!
Hyvät yöt, Gitta, ja kesäisiä unia! :)Päivän valo.
Ja illan kajo.
olet sinä täällä.
Ja aina niin lystikkäällä päällä.
Aamua,,,olin jo juoksemassa.
Kyllä me välillä olemme
kerjäläisiä, kuka elämän, toinen rakkauden.
Odotetaan kesää ja siinä odotellessamme,
kirjoitellaan runoja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262466- 1142096
- 1221759
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91507Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87985Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959