Mitä tämä TUUNAA oikein tarkottaa. Tuunataan ruokia,tuunatan pussia ja kassia. Onko tämä tuunaminen (niinku) tuumaamista vai tuhnaamista.Vastaa sinä joka tiedät.
Vastaukset 6
- PetrusB
Kai se tuunaaminen on virittelyä, parantelua, laittamista?
20 v sitten auto oli customoitu, nyt tunnattu? - se on
lainasana ameriikan kielestä. Virittely, laittaminen........
- Mane.
Mä muistan viel, kun joskus skidinä puhuttiin, että joku auto saattoi olla mageesti duunattu, laitettu, ja nyt jostain on pamahtanut tuunata-verbi.
- ahi
Sen minäkin ymmärän.Mutta jos ruokaa tuunataan(anteeksi kielenkäyttöäni) tänä päivänä.Epäilyttää syödä tuunattua ruokaa.Ei oikein tiedä jos se on tuhnattua.
- Anonyymi00005
tuunaa on ihan täys paska ja le-store on vitusti parempi, ostakaa ny hyvät ihmiset le-storelta tavaraa.
- Anonyymi00006
Esim ruuan tuunaaminen tarkoittaa sitä että ostat jonkin valmiin annoksen ja muutat omaan makuusi sopivaksi lisäämällä siihen jotain, vaikkapa kermaa, ja myös sen annoksen ulkonäköä voi tuunata jollain siihen sopivalla "koristelulla". Myös vaatteita tuunataan lisäämällä niittejä, kuvia, merkkejä yms........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651434
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46460