kondomi hajosi

mieskaksseiska

Hei,
pitkän seurustelusuhteen päättymisen jälkeen olen harrastanut tässä muutaman kuukauden railakasta sinkkuelämää. Noh, viime lauantaina tapasin naisen baarissa joka sitten tuli yökylään ja harrastettiin seksiä. Nainen osoittautui vähintäänkin epäilyttäväksi koska kertoi sittemmin käyttäneensä joskus huumeita ja saaneensa muunmuassa käyttäytymisensä vuoksi ilmaiseksi b-hepatiitirokoituksen. En tiedä millä narkkarikätöksellä voi sen saada ilmaiseksi mutta kuulostaa kyllä pelottavalta. Joka tapauksessa kondomia käytettiin.

Tapasimme toisen kerran vielä ja tällä kertaa seksi päättyi kondomin hajoamiseen. Olen nyt hyvin peloissani siitä olenko saanut jonkun tartunnan. nainen toki vakuutteli ettei mitään riskiä ole, että on käynyt vuosi sitten testeissä ja on sen jälkeen kättänyt aina kortsua. Toisaalta huumepäissä ei välttämättä edes aina muista harrastaneensa seksiä? Suoraan sanottuna hän on viimeinen ihminen jonka kanssa uskaltaisin harrastaa seksiä ilman kumia ja nyt kävi miten kävi.

En tiedä mikä luuulotauti tai muu on iskenyt. Mutta kirjoittelen tässä nyt keskellä yötä koska heräsin lievään lihassärkyyn ja kuumetta on 38 astetta. Kondomin hajosamisesta on nyt kulunut vasta vuorokausi eli ilmeisesti liian vähän että kuumella ja kondomin hajoamisella voisi olla yhteyttä?

Toisaalta ensimmäisestä seksikerrankin jälkeen kondomi tuntui yhdynnän jälkeen hiukan oudolta (viallinen paketti?) ikäänkuin se olisi ollut varsiosasta tavallista ohuen tuntuisempi tai jopa rikki. Siemennesteet pysyivät kyllä sisällä enkä kiinnittänyt silloin asiaan enempää huomiota. Tästä ensimmäisestä yhdynnästä on kulunut nyt 4 päivää.

Mitä minun pitäisi tehdä? Kuinka pian testeihin kannattaaa mennä että jotain näkyy?

nimimerkillä -kauhuissaan, katuvainen ja uneton-

12

1493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieskaksseiska

      vielä lisäyksenä että kuumeen ja lievän lihassäryn lisäksi muita oireita ei ole. ei sukupulielimissä mutta ei myöskään flunssaoireita.

      • hoits

        Noh... että sellaista päässyt tapahtumaan... ensimmäiseksi herää kysymys, jos nainen oli näin kummallinen tapaus, niin pistelit sitten toisenkin kerran...? ;)
        Uskoisin, että nyt on kyse ihan tavallisesta kuumeesta. Mutta. Että et menetä täysin yöuniasi, hakeudu lääkärin vastaanotolle, ainakin verinäytteestä otettavat hepatiitti-hiv-tippuri ja pissit purkkiin josta klamydia sit selvinnee.. herpes näkyy kans verikokeesta... Mut tän kaiken jauhamisen päätteeksi totean, et tartunnan saaminen vs testitulosten näkyminen oikeina... luulis näkyvän, muut paitsi hiv ja heptiitti, joissa menee kauemmin


      • hoits
        hoits kirjoitti:

        Noh... että sellaista päässyt tapahtumaan... ensimmäiseksi herää kysymys, jos nainen oli näin kummallinen tapaus, niin pistelit sitten toisenkin kerran...? ;)
        Uskoisin, että nyt on kyse ihan tavallisesta kuumeesta. Mutta. Että et menetä täysin yöuniasi, hakeudu lääkärin vastaanotolle, ainakin verinäytteestä otettavat hepatiitti-hiv-tippuri ja pissit purkkiin josta klamydia sit selvinnee.. herpes näkyy kans verikokeesta... Mut tän kaiken jauhamisen päätteeksi totean, et tartunnan saaminen vs testitulosten näkyminen oikeina... luulis näkyvän, muut paitsi hiv ja heptiitti, joissa menee kauemmin

        Ja onnea matkaan :)


      • vasta-aineiden keh.
        hoits kirjoitti:

        Ja onnea matkaan :)

        menee keholla aikaa. Ja muistahan sitten myöskin hepatiitti C, se on narkomaaneilla se yleisin hepatiitti---


      • mieskaksseiska
        vasta-aineiden keh. kirjoitti:

        menee keholla aikaa. Ja muistahan sitten myöskin hepatiitti C, se on narkomaaneilla se yleisin hepatiitti---

        ... luin tuolta hussin sivulta että helsingissä pääsee ilmaiseksi käymään sukupulitautipoliklinikalla ottamassa näytteet. Mutta yhdynnästä pitäisi olla kulunut väh. viikko. Pitäisikö siis odotella? Ihmetyttää toi viimeöinen kuumetila. Nyt aamulla olo on hyvä eikä kuumetta ole. Pitäiskö mennä töihin normisti vaan ja tsiikailla tilannetta rauhassa?


      • mieskaksseiska kirjoitti:

        ... luin tuolta hussin sivulta että helsingissä pääsee ilmaiseksi käymään sukupulitautipoliklinikalla ottamassa näytteet. Mutta yhdynnästä pitäisi olla kulunut väh. viikko. Pitäisikö siis odotella? Ihmetyttää toi viimeöinen kuumetila. Nyt aamulla olo on hyvä eikä kuumetta ole. Pitäiskö mennä töihin normisti vaan ja tsiikailla tilannetta rauhassa?

        Oisko kuule kulta vaan ihan tavallista luulotautia? Stressillä saa nostettua kuumeen.


      • laboraattori
        mieskaksseiska kirjoitti:

        ... luin tuolta hussin sivulta että helsingissä pääsee ilmaiseksi käymään sukupulitautipoliklinikalla ottamassa näytteet. Mutta yhdynnästä pitäisi olla kulunut väh. viikko. Pitäisikö siis odotella? Ihmetyttää toi viimeöinen kuumetila. Nyt aamulla olo on hyvä eikä kuumetta ole. Pitäiskö mennä töihin normisti vaan ja tsiikailla tilannetta rauhassa?

        Stressin nostattama kuume?

        Klamydian ja tippurin voit testata n. viikko yhdynnän jälkeen. Ellei ole oireita, jolloin voi jo mahdollisesti hieman aiemmin. HIV-testi sitten vähän myöhemmin, eli vasta 3 kk päästä. Tätä ennen tulos ei ole luotettava.

        Yleisesti terveyskeskuksissa testataan nuo testit - ei muuta. Riskikontaktin ollessa kyseessä voisit saada myös nuo hepatiitit testattavaksi.

        Testeissä harvemmin testataan herpestä ja kondyloomaa, jotka voivat myös tarttua kortsua käytettäessä (rakkuloita/syyliä alueella, jota kortsu ei peitä). Testit ovat kalliita ja usein tulos tulkinnanvarainen, joten näitä ei siksi testata.


      • juurikin
        laboraattori kirjoitti:

        Stressin nostattama kuume?

        Klamydian ja tippurin voit testata n. viikko yhdynnän jälkeen. Ellei ole oireita, jolloin voi jo mahdollisesti hieman aiemmin. HIV-testi sitten vähän myöhemmin, eli vasta 3 kk päästä. Tätä ennen tulos ei ole luotettava.

        Yleisesti terveyskeskuksissa testataan nuo testit - ei muuta. Riskikontaktin ollessa kyseessä voisit saada myös nuo hepatiitit testattavaksi.

        Testeissä harvemmin testataan herpestä ja kondyloomaa, jotka voivat myös tarttua kortsua käytettäessä (rakkuloita/syyliä alueella, jota kortsu ei peitä). Testit ovat kalliita ja usein tulos tulkinnanvarainen, joten näitä ei siksi testata.

        Olisin myös sitä mieltä, että taisi olla kyseessä stressikuume kun noin pian kaikkosi. Eipä sellaista kai ole virallisesti luokiteltu minnekään, mutta mulla myös joskus nousee lämpö normaalista (reilusti alle 37c) 37,5c seutuun, tai ylemmäskin, ihan vain reilusta stressistä.

        Mutta jos lämpöily tai kuumeilu jatkuu, niin sitten vain reilusti tutkimuksiin. Hyviä neuvoja testien suhteen tulikin jo noissa edellisissä vastauksissa.


      • mieskaksseiska

        Ja lekuri pisti saíkkua kaksi päivää määrittämättömästä(?) kuumeesta jota ei siis ole yön jälkeen ollut.

        Kyl se käynti selkensi tota juttua. 2 viikon kulttua virtsakoe ja 6 viikon kuluttua 3 kk kuluttuua verikokeet. Onneks firma maksaa ;)

        Ja toivossa on hyvä elää...


      • juuri näin
        laboraattori kirjoitti:

        Stressin nostattama kuume?

        Klamydian ja tippurin voit testata n. viikko yhdynnän jälkeen. Ellei ole oireita, jolloin voi jo mahdollisesti hieman aiemmin. HIV-testi sitten vähän myöhemmin, eli vasta 3 kk päästä. Tätä ennen tulos ei ole luotettava.

        Yleisesti terveyskeskuksissa testataan nuo testit - ei muuta. Riskikontaktin ollessa kyseessä voisit saada myös nuo hepatiitit testattavaksi.

        Testeissä harvemmin testataan herpestä ja kondyloomaa, jotka voivat myös tarttua kortsua käytettäessä (rakkuloita/syyliä alueella, jota kortsu ei peitä). Testit ovat kalliita ja usein tulos tulkinnanvarainen, joten näitä ei siksi testata.

        Sain kerran puhelinsoiton, jossa selvisi että mieheni suutelee toista naista--->minulle nousi kuume illan ajaksi. Stressikuume :)


    • aika epäilyttävä tarina

      Mutta mitäpä siitä. Kyllä hepatiittirokotteita saa ilmatteeksi ihan työnantajaltakin, enpä nussi työkseni huoria enkä nistejä. Ja sellaisen voisi ihan omallakin kustannuksella otattaa mielestäni.

      Mut tosiaan viikon päästä klamydia ja tippuri.
      3kk päästä kuppa ja hepatiitit. Herpes jos oireita tulee. Ja muutkin kyllä tod. näk. oireilisivat jossain vaiheessa. Oireilu noin pian tapahtuneen jälkeen oli mitä todennäköisimmin stressiperäistä. SP-taudit eivät yleensä oireile noin nopeasti vaan pari kolme päivää kuluu itämiseen.

    • olla hieman...

      ...tietoisempi jo ennen tuota 3kk odotusta, niin pyydä naista käymään testeissä. Sitten ainakin tiedät hieman suuremmalla todennäköisyydellä, onko mitään syytä pelätä tartuntoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe