Karjalan kunnailla

kattoja

Jakso 23,1,08 toinen jakso jonka katsoin.ihan paskaa, kokoajan oli päänäyttelijöillä grogi/kaljatuoppi kädessä jos välillä näkyi kaunista Karjalaa niin siihekin oli laitettu typerät näyttelijät kännissä örveltämään/pilaamaan koko jutun.Pölönen on pettänyt koko Karjalan,sarja on todella paskaa,odotan että näyttelijätkin osaisivat erota sarjasta hyvissä ajoin.

6

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsojia

kai ollut ja osa tykännyt. Käsittääkseni sarja on loppumetreillä. Pari jaksoa jäljellä enää ja kaikki kuvattu viime kesänä..? Lieneekö jatkosuunnitelmia sitten?

• elivii

Kaikkien aikojen huonoin sarja! Yksikään henkilö ei ole kiinnostava vaan he ovat kuin maisemaan sopimattomasti sijoitetut paperinuket. Yhtä ohuita ja valjuja. Saavutus sinänsä tehdä niin hyvillä näyttelijöillä noin huono sarja. Olen yrittänyt katsoa että jos se paranisi loppua kohti,mutta ei. Eilinen jakso oli todellinen pohjanoteeraus kännitoikkarointeineen. Kamalaa katsottavaa :/

• Amalia

Eikö ketään muuta häirinnyt jaksossa esitetty kosinta Amerikan malliin? Minä olen luullut, että Suomessa edelleen hankitaan sormus yhdessä sitten, kun kosintaan on saatu myönteinen vastaus. Vai tulevatko täälläkin miehet valmiin sormuksen kanssa? Mistä ne tietävät oikean koon - kun kaikki eivät ole olleet yhdessä 25 vuotta niin kuin sarjan pariskunta, ja miten voivat olla varmoja, että malli miellyttää morsianta? Eikö miehelle enää hankitakaan kihlasormusta?

Aikaisemmin oli tapana, että sormukset ostettiin molemmille, ja nimenomaan yhdessä. Ehkä enää ei tehdäkään niin?

• ältsinmageeta
        Amalia kirjoitti:

Eikö ketään muuta häirinnyt jaksossa esitetty kosinta Amerikan malliin? Minä olen luullut, että Suomessa edelleen hankitaan sormus yhdessä sitten, kun kosintaan on saatu myönteinen vastaus. Vai tulevatko täälläkin miehet valmiin sormuksen kanssa? Mistä ne tietävät oikean koon - kun kaikki eivät ole olleet yhdessä 25 vuotta niin kuin sarjan pariskunta, ja miten voivat olla varmoja, että malli miellyttää morsianta? Eikö miehelle enää hankitakaan kihlasormusta?

Aikaisemmin oli tapana, että sormukset ostettiin molemmille, ja nimenomaan yhdessä. Ehkä enää ei tehdäkään niin?

Ensi jaksossa jo oli klassisia huonon sarjan piirteitä, kun ontuvaa slogania "ootsä keiju vai enkeli" hoettiin kahteen kertaan, ensin se juoppo, joka myöhemmin on kehittänyt edes jonkinlaista kosketuspintaa hahmoonsa.
        fRANZÉnin esittämä hahmo on taas pelkkää kiiltokuvapaperia.amerikaskin on ollu ja rahaa on, vaikka koko sarjan aikana ei oo tehny muuta kuin pörränny sen maanisdepressiivisen keijuenkelin perseen ympärillä kadehtimas sitä muilta.

Heikki Kinnusella oli hyvä juoppovaihe päällä, mutta heti kun raitistuu niin hauskuus loppuu ja vuorosanat on kaikilla niin tönkkösuolattuja etten käsitä kuinka pölönen on joskus saanut tehtyä mukiinmeneviä elokuvia ja sitten tekee tällaista paskaa.

Joku sanoo tietysti että miksi katsot.
        Heikki Luoman käsikirjoittamat Maalaiskomediat oli niin ylivertaisia että olen elätellyt toivoa nähdä jotain vastaavanlaista maaseutukuvausta.turhaan.

• Verkkarihousu
        ältsinmageeta kirjoitti:

Ensi jaksossa jo oli klassisia huonon sarjan piirteitä, kun ontuvaa slogania "ootsä keiju vai enkeli" hoettiin kahteen kertaan, ensin se juoppo, joka myöhemmin on kehittänyt edes jonkinlaista kosketuspintaa hahmoonsa.
        fRANZÉnin esittämä hahmo on taas pelkkää kiiltokuvapaperia.amerikaskin on ollu ja rahaa on, vaikka koko sarjan aikana ei oo tehny muuta kuin pörränny sen maanisdepressiivisen keijuenkelin perseen ympärillä kadehtimas sitä muilta.

Heikki Kinnusella oli hyvä juoppovaihe päällä, mutta heti kun raitistuu niin hauskuus loppuu ja vuorosanat on kaikilla niin tönkkösuolattuja etten käsitä kuinka pölönen on joskus saanut tehtyä mukiinmeneviä elokuvia ja sitten tekee tällaista paskaa.

Joku sanoo tietysti että miksi katsot.
        Heikki Luoman käsikirjoittamat Maalaiskomediat oli niin ylivertaisia että olen elätellyt toivoa nähdä jotain vastaavanlaista maaseutukuvausta.turhaan.

Varmaan harmittaa sarjan tekijöitä kun ovat epäonnistuneet niin surkeasti, että on yli 800 000 tyytymätöntä katsojaa joka viikko!

• Anonyymi
        Verkkarihousu kirjoitti:

Varmaan harmittaa sarjan tekijöitä kun ovat epäonnistuneet niin surkeasti, että on yli 800 000 tyytymätöntä katsojaa joka viikko!

Saippuadraaman piirteitä jatkuvia petikumppaneiden vaihtoineen. Toisaalta aika taitavasti luotiin "Pamela/Bobby" -asetelma täydellisestä parista. Dallasin tyyliin. Ja katsoja houkutellaan valitsemaan onko Hannalle sopivampi Jake vai Joonas. Vrt. Dallasin Bobbyn pähkäily Jennan ja Pamelan välillä. Tämä jännite kantaa hyvin kaikki 3 kautta mielestäni.
        Sen sijaan hahmojen paljous teki osasta hyvin pintapuolisia. Pirkka lännenkylineen tuntuu jotenkin päälleliimatulta. Puhumattakaan Snadi ja Puntin esittämä hahmo Arja/Harri -osastossa.
        2. Kauden Aulista, jota Keijo niin kovasti kaipasi 1. Kauden alussa, ei saatu tarpeeksi irti. Mielenkiintoinen hahmo, jonka dynamiikkaa Keijon ja Aulin yhteisten lasten kanssa olisi seurannut enemmänkin. Keijo on loistava, kuten Jumppasen se poika, joka puhuu itämurteita. Kinnunen on mielestäni loistava roolissaan. Itämurteita olisi saanut olla enemmän esillä. Papin roolin veti hyvin Hannu Virolainen. Samoin Pauli Puhakan roolissa näytellyt jo edesmennyt Pekka Valkeejärvi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      145
      6862
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5846
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      125
      5036
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      44
      4587
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      54
      3986
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      64
      3140
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3080
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2712
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2340
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2283
    Aihe