Karjalan kunnailla

kattoja

Jakso 23,1,08 toinen jakso jonka katsoin.ihan paskaa, kokoajan oli päänäyttelijöillä grogi/kaljatuoppi kädessä jos välillä näkyi kaunista Karjalaa niin siihekin oli laitettu typerät näyttelijät kännissä örveltämään/pilaamaan koko jutun.Pölönen on pettänyt koko Karjalan,sarja on todella paskaa,odotan että näyttelijätkin osaisivat erota sarjasta hyvissä ajoin.

6

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsojia

kai ollut ja osa tykännyt. Käsittääkseni sarja on loppumetreillä. Pari jaksoa jäljellä enää ja kaikki kuvattu viime kesänä..? Lieneekö jatkosuunnitelmia sitten?

• elivii

Kaikkien aikojen huonoin sarja! Yksikään henkilö ei ole kiinnostava vaan he ovat kuin maisemaan sopimattomasti sijoitetut paperinuket. Yhtä ohuita ja valjuja. Saavutus sinänsä tehdä niin hyvillä näyttelijöillä noin huono sarja. Olen yrittänyt katsoa että jos se paranisi loppua kohti,mutta ei. Eilinen jakso oli todellinen pohjanoteeraus kännitoikkarointeineen. Kamalaa katsottavaa :/

• Amalia

Eikö ketään muuta häirinnyt jaksossa esitetty kosinta Amerikan malliin? Minä olen luullut, että Suomessa edelleen hankitaan sormus yhdessä sitten, kun kosintaan on saatu myönteinen vastaus. Vai tulevatko täälläkin miehet valmiin sormuksen kanssa? Mistä ne tietävät oikean koon - kun kaikki eivät ole olleet yhdessä 25 vuotta niin kuin sarjan pariskunta, ja miten voivat olla varmoja, että malli miellyttää morsianta? Eikö miehelle enää hankitakaan kihlasormusta?

Aikaisemmin oli tapana, että sormukset ostettiin molemmille, ja nimenomaan yhdessä. Ehkä enää ei tehdäkään niin?

• ältsinmageeta
        Amalia kirjoitti:

Eikö ketään muuta häirinnyt jaksossa esitetty kosinta Amerikan malliin? Minä olen luullut, että Suomessa edelleen hankitaan sormus yhdessä sitten, kun kosintaan on saatu myönteinen vastaus. Vai tulevatko täälläkin miehet valmiin sormuksen kanssa? Mistä ne tietävät oikean koon - kun kaikki eivät ole olleet yhdessä 25 vuotta niin kuin sarjan pariskunta, ja miten voivat olla varmoja, että malli miellyttää morsianta? Eikö miehelle enää hankitakaan kihlasormusta?

Aikaisemmin oli tapana, että sormukset ostettiin molemmille, ja nimenomaan yhdessä. Ehkä enää ei tehdäkään niin?

Ensi jaksossa jo oli klassisia huonon sarjan piirteitä, kun ontuvaa slogania "ootsä keiju vai enkeli" hoettiin kahteen kertaan, ensin se juoppo, joka myöhemmin on kehittänyt edes jonkinlaista kosketuspintaa hahmoonsa.
        fRANZÉnin esittämä hahmo on taas pelkkää kiiltokuvapaperia.amerikaskin on ollu ja rahaa on, vaikka koko sarjan aikana ei oo tehny muuta kuin pörränny sen maanisdepressiivisen keijuenkelin perseen ympärillä kadehtimas sitä muilta.

Heikki Kinnusella oli hyvä juoppovaihe päällä, mutta heti kun raitistuu niin hauskuus loppuu ja vuorosanat on kaikilla niin tönkkösuolattuja etten käsitä kuinka pölönen on joskus saanut tehtyä mukiinmeneviä elokuvia ja sitten tekee tällaista paskaa.

Joku sanoo tietysti että miksi katsot.
        Heikki Luoman käsikirjoittamat Maalaiskomediat oli niin ylivertaisia että olen elätellyt toivoa nähdä jotain vastaavanlaista maaseutukuvausta.turhaan.

• Verkkarihousu
        ältsinmageeta kirjoitti:

Ensi jaksossa jo oli klassisia huonon sarjan piirteitä, kun ontuvaa slogania "ootsä keiju vai enkeli" hoettiin kahteen kertaan, ensin se juoppo, joka myöhemmin on kehittänyt edes jonkinlaista kosketuspintaa hahmoonsa.
        fRANZÉnin esittämä hahmo on taas pelkkää kiiltokuvapaperia.amerikaskin on ollu ja rahaa on, vaikka koko sarjan aikana ei oo tehny muuta kuin pörränny sen maanisdepressiivisen keijuenkelin perseen ympärillä kadehtimas sitä muilta.

Heikki Kinnusella oli hyvä juoppovaihe päällä, mutta heti kun raitistuu niin hauskuus loppuu ja vuorosanat on kaikilla niin tönkkösuolattuja etten käsitä kuinka pölönen on joskus saanut tehtyä mukiinmeneviä elokuvia ja sitten tekee tällaista paskaa.

Joku sanoo tietysti että miksi katsot.
        Heikki Luoman käsikirjoittamat Maalaiskomediat oli niin ylivertaisia että olen elätellyt toivoa nähdä jotain vastaavanlaista maaseutukuvausta.turhaan.

Varmaan harmittaa sarjan tekijöitä kun ovat epäonnistuneet niin surkeasti, että on yli 800 000 tyytymätöntä katsojaa joka viikko!

• Anonyymi
        Verkkarihousu kirjoitti:

Varmaan harmittaa sarjan tekijöitä kun ovat epäonnistuneet niin surkeasti, että on yli 800 000 tyytymätöntä katsojaa joka viikko!

Saippuadraaman piirteitä jatkuvia petikumppaneiden vaihtoineen. Toisaalta aika taitavasti luotiin "Pamela/Bobby" -asetelma täydellisestä parista. Dallasin tyyliin. Ja katsoja houkutellaan valitsemaan onko Hannalle sopivampi Jake vai Joonas. Vrt. Dallasin Bobbyn pähkäily Jennan ja Pamelan välillä. Tämä jännite kantaa hyvin kaikki 3 kautta mielestäni.
        Sen sijaan hahmojen paljous teki osasta hyvin pintapuolisia. Pirkka lännenkylineen tuntuu jotenkin päälleliimatulta. Puhumattakaan Snadi ja Puntin esittämä hahmo Arja/Harri -osastossa.
        2. Kauden Aulista, jota Keijo niin kovasti kaipasi 1. Kauden alussa, ei saatu tarpeeksi irti. Mielenkiintoinen hahmo, jonka dynamiikkaa Keijon ja Aulin yhteisten lasten kanssa olisi seurannut enemmänkin. Keijo on loistava, kuten Jumppasen se poika, joka puhuu itämurteita. Kinnunen on mielestäni loistava roolissaan. Itämurteita olisi saanut olla enemmän esillä. Papin roolin veti hyvin Hannu Virolainen. Samoin Pauli Puhakan roolissa näytellyt jo edesmennyt Pekka Valkeejärvi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2426
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2046
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1667
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1533
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1467
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      1006
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      947
    Aihe