Jakso 23,1,08 toinen jakso jonka katsoin.ihan paskaa, kokoajan oli päänäyttelijöillä grogi/kaljatuoppi kädessä jos välillä näkyi kaunista Karjalaa niin siihekin oli laitettu typerät näyttelijät kännissä örveltämään/pilaamaan koko jutun.Pölönen on pettänyt koko Karjalan,sarja on todella paskaa,odotan että näyttelijätkin osaisivat erota sarjasta hyvissä ajoin.
Karjalan kunnailla
5
603
Vastaukset
- katsojia
kai ollut ja osa tykännyt. Käsittääkseni sarja on loppumetreillä. Pari jaksoa jäljellä enää ja kaikki kuvattu viime kesänä..? Lieneekö jatkosuunnitelmia sitten?
- elivii
Kaikkien aikojen huonoin sarja! Yksikään henkilö ei ole kiinnostava vaan he ovat kuin maisemaan sopimattomasti sijoitetut paperinuket. Yhtä ohuita ja valjuja. Saavutus sinänsä tehdä niin hyvillä näyttelijöillä noin huono sarja. Olen yrittänyt katsoa että jos se paranisi loppua kohti,mutta ei. Eilinen jakso oli todellinen pohjanoteeraus kännitoikkarointeineen. Kamalaa katsottavaa :/
- Amalia
Eikö ketään muuta häirinnyt jaksossa esitetty kosinta Amerikan malliin? Minä olen luullut, että Suomessa edelleen hankitaan sormus yhdessä sitten, kun kosintaan on saatu myönteinen vastaus. Vai tulevatko täälläkin miehet valmiin sormuksen kanssa? Mistä ne tietävät oikean koon - kun kaikki eivät ole olleet yhdessä 25 vuotta niin kuin sarjan pariskunta, ja miten voivat olla varmoja, että malli miellyttää morsianta? Eikö miehelle enää hankitakaan kihlasormusta?
Aikaisemmin oli tapana, että sormukset ostettiin molemmille, ja nimenomaan yhdessä. Ehkä enää ei tehdäkään niin? - ältsinmageeta
Amalia kirjoitti:
Eikö ketään muuta häirinnyt jaksossa esitetty kosinta Amerikan malliin? Minä olen luullut, että Suomessa edelleen hankitaan sormus yhdessä sitten, kun kosintaan on saatu myönteinen vastaus. Vai tulevatko täälläkin miehet valmiin sormuksen kanssa? Mistä ne tietävät oikean koon - kun kaikki eivät ole olleet yhdessä 25 vuotta niin kuin sarjan pariskunta, ja miten voivat olla varmoja, että malli miellyttää morsianta? Eikö miehelle enää hankitakaan kihlasormusta?
Aikaisemmin oli tapana, että sormukset ostettiin molemmille, ja nimenomaan yhdessä. Ehkä enää ei tehdäkään niin?Ensi jaksossa jo oli klassisia huonon sarjan piirteitä, kun ontuvaa slogania "ootsä keiju vai enkeli" hoettiin kahteen kertaan, ensin se juoppo, joka myöhemmin on kehittänyt edes jonkinlaista kosketuspintaa hahmoonsa.
fRANZÉnin esittämä hahmo on taas pelkkää kiiltokuvapaperia.amerikaskin on ollu ja rahaa on, vaikka koko sarjan aikana ei oo tehny muuta kuin pörränny sen maanisdepressiivisen keijuenkelin perseen ympärillä kadehtimas sitä muilta.
Heikki Kinnusella oli hyvä juoppovaihe päällä, mutta heti kun raitistuu niin hauskuus loppuu ja vuorosanat on kaikilla niin tönkkösuolattuja etten käsitä kuinka pölönen on joskus saanut tehtyä mukiinmeneviä elokuvia ja sitten tekee tällaista paskaa.
Joku sanoo tietysti että miksi katsot.
Heikki Luoman käsikirjoittamat Maalaiskomediat oli niin ylivertaisia että olen elätellyt toivoa nähdä jotain vastaavanlaista maaseutukuvausta.turhaan. - Verkkarihousu
ältsinmageeta kirjoitti:
Ensi jaksossa jo oli klassisia huonon sarjan piirteitä, kun ontuvaa slogania "ootsä keiju vai enkeli" hoettiin kahteen kertaan, ensin se juoppo, joka myöhemmin on kehittänyt edes jonkinlaista kosketuspintaa hahmoonsa.
fRANZÉnin esittämä hahmo on taas pelkkää kiiltokuvapaperia.amerikaskin on ollu ja rahaa on, vaikka koko sarjan aikana ei oo tehny muuta kuin pörränny sen maanisdepressiivisen keijuenkelin perseen ympärillä kadehtimas sitä muilta.
Heikki Kinnusella oli hyvä juoppovaihe päällä, mutta heti kun raitistuu niin hauskuus loppuu ja vuorosanat on kaikilla niin tönkkösuolattuja etten käsitä kuinka pölönen on joskus saanut tehtyä mukiinmeneviä elokuvia ja sitten tekee tällaista paskaa.
Joku sanoo tietysti että miksi katsot.
Heikki Luoman käsikirjoittamat Maalaiskomediat oli niin ylivertaisia että olen elätellyt toivoa nähdä jotain vastaavanlaista maaseutukuvausta.turhaan.Varmaan harmittaa sarjan tekijöitä kun ovat epäonnistuneet niin surkeasti, että on yli 800 000 tyytymätöntä katsojaa joka viikko!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135273
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663