Sinulta sain paljon

Rakkaudenlahja1

Kuinka minä voisin olla
miettimättä menneisyyttä
rakkainta unohtaa vaikka
sitä aikaa en takaisin saa

ehkä oisin joitain asioita
tehnyt toisin ja jättänyt
jotain sanomatta mutta minun
et nää itkeneen nyt muistoja

sinulta sain paljon rakkautta
myös hellyyttä joka auttoi
minua jaksamaan ja muistan
aina kuinka hyvin kohtelit

vieläkin joskus sinut uneeni
suljen niin vain sinä oot
lähelläin ja kauan rakastin
kunnes minä sinusta erosin.

14

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TöllinLiisa

      Ei niitä ohittaa voi,
      syvällä asuu, muistuttaa.

      Rakkaudenlahja.
      Aurinko jo kurkisti ja hymyili.
      Samoin minä Sinulle ja voimia tähän päivään.Liisa

      • *Rakkaudenlahja*

        Sydämellinen kiitos sulle kommentistasi joka oli todella ihana sanoit kauniisti!Kiitos myös käynnistäsi!Mukavaa päivää ja rakkautta!


    • *MURUKULTA*

      Kuinka voisi..
      Kun niin syvin tuntein on kulkenut
      ja nyt - ei tuntea saisikaan,,
      Vaikka laiva on jo mennyt menojaan,,
      aallot lyövät vielä rantaan
      Ennen kuin vedenpinta tyyntyy
      ja näkyy jälleen kaunis välkehtivä pinta! :)

      Herkällä mielellä, muste on tehnyt jälkeä eteesi..

      Iloista pvää kuitenkin! :D
      Aurinko jälleen paistaa,,,eilisen myräkän jälkeen! :)

      • *Rakkaudenlahja*

        sen laivan saa nähdä merellä ja siellä on moni särjetty sydän mutta en ehtinyt mukaan minä yksinäinen.Niinhän se on.Sydämellinen kiitos kommentistasi ja käynnistäsi!Mukavaa päivää aurinkoisessa säässä!


    • Näinhän se kulkee.
      Elämä polkuaan potkee.
      Vie ees sun taa.
      Ja aina väliin on vakaata.
      Tasaisempaa taivalta.
      Mut hymyillään.
      Se pidentää ikää.

      • *Rakkaudenlahja*

        hymyillään ja rakastetaan!Sydämellinen kiitos kauniista kommentistasi ja käynnistäsi!Mukavaa päivän jatkoa!


    • hyvät aina muistaa mutta myös ne pahat.kaikki tallentuu.

      • *Rakkaudenlahja*

        sydämellinen kiitos kommentistasi ja myös käynnistäsi!Mukavaa päivän jatkoa!


    • Mysteriet

      "ehkä oisin joitain asioita
      tehnyt toisin ja jättänyt
      jotain sanomatta mutta minun
      et nää itkeneen nyt muistoja"

      Kuin olisit päähäni kurkistanut - ihmeellistä!

      Arvaat kai että tykkäsin =)

      • *Rakkaudenlahja*

        sydämellinen kiitos kommentistasi joka on taas niin kaunis kuin aina ja kiitos myös käynnistäsi!Ihanaa päivän jatkoa!


    • padme_amidala

      kauniita sanoja rakkaastasi. Pidin kovasti lukemastani. Kiitos lukuhetkestä.

      • *Rakkaudenlahja*

        sydämellinen kiitos sinulle kommentistasi ja ihana kuulla että pidit!Kiitos myös käynnistäsi ja mukavaa päivän jatkoa!


    • *sain hellyyttä, joka auttoi jaksamaan*

      Näin se kulkee, elämä, mieleen jää
      ainutlaatuisia muistoja.

      • *Rakkaudenlahja*

        sydämellinen kiitos kauniista kommentistasi ja käynnistäsi.Mukavaa päivän jatkoa sinulle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe