Toivottavasti Wincapitan johto ...

AdaFlink

... ei ole noin typerää sakkia, mitä nuo jäsenet täällä edustaa.

Ajattelin ekana, etten ota tohon "cluso" -keskusteluun osaa ollenkaan, koska se voittaa typeryyksissään kaiken. Nauraa oon kyllä saanu ihan sydämeni pohjasta.

Wincapitan jäsenille selkeä kysymys: Onko cluso joku viimeinen oljenkorsi teillä vakuuttaa itsellenne jotakin sellaista, mistä teillä on ollut toivo hiipumassa? Miten joku voi tarttua jonkun tietyn nikin sanomisiin niin, että mielessään alkaa pitämään kaikkea hänen sanomisiaan vain ja ainoastaan yhtenä ainoana totuutena?

Cluso on aina anellu multa vakuutuksia sanomiselleen. Se vetoo forumeilla, että Ada voi sanoa. Ada voi vahvistaa .... plääpppp ... Ei käy mulle. Mua ei käsketä ja kenenkään (en edes rahan) edessä kumartele.

Mä olen tarpeeksi paljon tehny ton cluson auttamiseksi, mutta joku raja se pitää olla kerjätessäkin.

Vinkki vinkkinä vaan, jotta olen monesti clusolle sanonu, että kuittaa sanomasi mun sähköpostilootaan, niin sitten voin varmuudella sanoa, että sinä olet sen sanonut. Arvatkaapa vaan mitä näyttää? Jos se on forumilla kertonu olevansa jossain Etelä-Amerikassa. Ei kuittaa koska painan linkkiä, mikä ilmoittaa, että "näytä kaikki otsikkotiedot". No siitähän selviää, että heppu on Suomessa, mutta yrittää näyttää, että on jossain muualla.

Tässä on cluson viimeinen viesti mulle mun henk.kohtaiseen sähköpostilootaan:

"""""""""Ja winclub kirjoitin tolle KRP;n Markku Ranta-Aholle tosta,että minusta vaikuttaa,että Winclubissa voidaan tehä rahanpesua.
Hän vastasi,että mahdollista.Joten nuihin juttuihin forumilla on perääkin mulla on se tässä mailissa missä hän sanoo,että se on mahdolista samalla lähetin muutaman Winclubin linkin hänelle.Hän on tutkijana tässä jutussa.
-T Antti

"""""""""""""""""

Joten uskokaa vaan sitä ja olkaa helvetin tyytyväisiä, että olette sen saaneet puhumaan Wincapitan puolesta.

Ja mitaan ette voi...

23

3394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auta luusoa

Joo prk tutki luson

• Olla selvillä

Täältä saa hyvää apua, asiaa tutkii rkp Matti K.

• cluusoa
        Olla selvillä kirjoitti:

Muista sitten kun tutkit älä hutki.

• Ammattimaista
        cluusoa kirjoitti:

Muista sitten kun tutkit älä hutki.

Suomi 24 kirjottelut on laadukasta ja ammattimaista.

• AdaFlink
        Olla selvillä kirjoitti:

... saalistaa jotain "irtopisteitä", niin voin reilusti sanoa, että ukkoni nimi on Matti K. Tolla Matti K:lla kyllä ei oo mitään tekemistä KRP:n kanssa.

Ja mitaan ette voi...

• juzziko

Ei tämä sivusto ole niin tärkeä informaation kannalta kummallekkaan osapuolelle, joten rauhallisesti vaan.
      Olisko pari, kolmesataa lukijaa koko palstalla.

Ei niin tärkeä sivusto, kuin luulet;)

• AdaFlink

... olevan ensiarvoisen tärkeää cluson sanominen. He suorastaan kerjäsivät mua tuolla eräässä viestissä vahvistamaan cluson sanomisia (ja jopa virheellisiä sellaisia).

Varmaan oli järkytys, kun asia ei ollutkaan niin, kuin he halusivat asian ymmärtää.

Mutta kaikesta huolimatta onnittelen teitä Winclubilaisia valinnassanne. Olkaa onnellisia kun olette saaneet noin hienon ja luotettavan puolestapuhujan firmallenne.

Ja mitaan ette voi...

• Speksawers
        AdaFlink kirjoitti:

... olevan ensiarvoisen tärkeää cluson sanominen. He suorastaan kerjäsivät mua tuolla eräässä viestissä vahvistamaan cluson sanomisia (ja jopa virheellisiä sellaisia).

Varmaan oli järkytys, kun asia ei ollutkaan niin, kuin he halusivat asian ymmärtää.

Mutta kaikesta huolimatta onnittelen teitä Winclubilaisia valinnassanne. Olkaa onnellisia kun olette saaneet noin hienon ja luotettavan puolestapuhujan firmallenne.

Ja mitaan ette voi...

pois kateus silmälasit silmiltä.
        Ei täällä ketään winclubilaisia ole enää, tollo.

• hitsin hitsi
        Speksawers kirjoitti:

pois kateus silmälasit silmiltä.
        Ei täällä ketään winclubilaisia ole enää, tollo.

TE olettekin winkucapitasta. Näin ne asiat muuttuu joka kuukausi

• typerysten palsta

Sun pitää ymmärtää, että täällä on vain kaksi rehellistä ihmistä eli aata ja cluuso. Muut voivat olla rehellisiä mutta pelkkiä irtonikkejä.

Kiitos kun todistit tässä tapauksessa. Ei siis ole pyramiidi.

• minun silmissäni

Adan arvo nousisi kunniaansa, jos hän myöntäisi reilusti olleensa väärässä klubin suhteen.

• että myös
        minun silmissäni kirjoitti:

Adan arvo nousisi kunniaansa, jos hän myöntäisi reilusti olleensa väärässä klubin suhteen.

Ada kuten monet muutkin tunnustavat asian, mutta sitä ennen klubin toiminta olisi todistettava rehelliseksi. Siihen asti se on arveluttava, koska se sisältää lähes 100%:sti huijauksen piirteet.

• uutta markkinoinnissa

Hei ada.. EI tämä ole uusi juttu..

In January 2002 he made an obscure statement on his web site that could be interpreted as announcing his own suicide on his personal homepage. In fact this announcement was just part of a marketing campaign for his new project "Kimpire". The Kimpire website was a central point with links to all of his projects and companies.

lähde:
      http://en.wikipedia.org/wiki/Kim_Schmitz

"Money making machine" :)
      Google: kaverin nimi ponzi

Mutta bonuksena voidaan todeta, että tämän kaverin ei tarvinnut pukeutua joulupukkiasuihin, eikä vetää tissibaareja. Sääli etteivät kimblen omat sivut enää ole auki.. NE OLIVAT VAKUUTTAVAT!
      Mutta ottakaa siitä oppia peräpohjolan pojat :D

• AdaFlink

... täällä näyttää, että se on Wincapitan puolella, niin paskaa jauhaa jätkä. Se ite mulle kerto, että sitä alko vituttaa eräs nikki (tää nikki varmaan arvaa, kestä on kyse) ja kertoi, että laittaa sen ojennukseen.

Ootteko capitassa muuten varmoja, ettei se ole clubissanne jollain toisella nimellä?

Ja mitaan ette voi...

• oliskin? saispahan

sekin taskuihinsa edes hieman täytettä.

kyllä nämä kauniit ja rohkeat -juonenkäänteet tällä palstalla on jotain uskomatonta. ada ja cluso on perussetti ridgestä ja brookesta, jotka kuksii mitä tahansa kun vaan silmä välttää, ja huomionkipeys on jotain käsittämätöntä. muut mukanaräksyttäjät on sitten niitä hännystelijöitä, eli ´sidekickeja´, jotka koettavat saada edes välillä osan huomiosta itselleen. vaikka sitten valehtelemalla, tai muuten vaan provosoimalla.

tätä tämä netti teettää ihmisille, joilla on taipumus huomionkipeyteen.

• jo pelottamaan?
        oliskin? saispahan kirjoitti:

kyllä nämä kauniit ja rohkeat -juonenkäänteet tällä palstalla on jotain uskomatonta. ada ja cluso on perussetti ridgestä ja brookesta, jotka kuksii mitä tahansa kun vaan silmä välttää, ja huomionkipeys on jotain käsittämätöntä. muut mukanaräksyttäjät on sitten niitä hännystelijöitä, eli ´sidekickeja´, jotka koettavat saada edes välillä osan huomiosta itselleen. vaikka sitten valehtelemalla, tai muuten vaan provosoimalla.

Älä pelkää, tuskin se cluso ainakaan itse kovin pahasti sinulle tekee... ehkä vain ansion mukaan. Auts. :)

• jos tavaus ei
        jo pelottamaan? kirjoitti:

Älä pelkää, tuskin se cluso ainakaan itse kovin pahasti sinulle tekee... ehkä vain ansion mukaan. Auts. :)

tosiaa onnistu tuon paremmin, niin laitetaan sitten selkeällä suomenkielellä:

mua naurattaa adan ja cluson huomionkipeys. pelkkiä kakaroita. ja teille hännystelijöille mulla ei riitä edes adjektiiveja.

• on varaa

Hävitä, olisikin hienoa jos olisi teidän huijausclubissa

• Näin veikkasinkin
        jos tavaus ei kirjoitti:

tosiaa onnistu tuon paremmin, niin laitetaan sitten selkeällä suomenkielellä:

mua naurattaa adan ja cluson huomionkipeys. pelkkiä kakaroita. ja teille hännystelijöille mulla ei riitä edes adjektiiveja.

Selväksi tuli, housut tutisevat. Tsemppiä vaan, toivottavasti kaikki menee kuitenkin ihan hyvin.

• AdaFlink

... saa olla. Cluso ainakin tietää ja tunnustaa riskit.

Mä en oikeestaan inhoo mitään muuta niin paljon, kuin valehtelua. Se mua naurattaa ja joskus myös ketuttaa, kun heppu kirjoittelee täällä likimain joka päivä ja uskottelee olevansa jossain muualla. Sen jutut uppoo lukijoihin, kuin veitsi sulaan voihin, vaikkei niissä olis päätä eikä häntää.

Ja mitaan ette voi...

• AdaFlink kirjoitti:

Mä en oikeestaan inhoo mitään muuta niin paljon, kuin valehtelua. Se mua naurattaa ja joskus myös ketuttaa, kun heppu kirjoittelee täällä likimain joka päivä ja uskottelee olevansa jossain muualla. Sen jutut uppoo lukijoihin, kuin veitsi sulaan voihin, vaikkei niissä olis päätä eikä häntää.

Ja mitaan ette voi...

Poistin nimimerkkki ää öö viestin otsikolla eteenkin kaverit Pattajalta, koska siinä oli henkilön ja paikan nimi,
        Viestiin oli tullut nimimerkkien AdaFlink ja ei ole vastaukset.

Vastaukset poistuu aina automaattisesti poistetun viestin mukana.

Ei tarvitsisi minun perustella poistettuja viestejä, mutta teen sen jos yksityishenkilöiden etu ja sukunimi ja paikannimiä on viestissä.

• meininki!
        uralin kirjoitti:

Poistin nimimerkkki ää öö viestin otsikolla eteenkin kaverit Pattajalta, koska siinä oli henkilön ja paikan nimi,
        Viestiin oli tullut nimimerkkien AdaFlink ja ei ole vastaukset.

Vastaukset poistuu aina automaattisesti poistetun viestin mukana.

Ei tarvitsisi minun perustella poistettuja viestejä, mutta teen sen jos yksityishenkilöiden etu ja sukunimi ja paikannimiä on viestissä.

Ennen sai mellastaa vapaasti ja haukkua ketä
        huvittaa. Onneksi uusi seriffi saapui
        kaupunkiin ;0

ps. ei tartte kertoa minkä viestin poistaa...

• vois antaa
        AdaFlink kirjoitti:

Ja mitaan ette voi...

pikku bannit. Tekis sulle varmaan hyvää välillä vaikka tehdä niitä "kenttä hommia".

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      228
      2045
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1778
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      57
      1299
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1175
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1018
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      964
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      925
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      812
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      804
    Aihe