Zorrosta...

Estudiante de español

Ootteko huomanneet, että Zorrossa puhutaan espanjaa selkeämmin kuin muissa telenoveloissa, siinä ei häslätä niin paljon, siitä saa jopa selvää.

Pisteet Zorrolle siitä, juonesta sun muusta en sano mitään.. :)

2

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oribel

      Mun mielest Tuhkikses sai enemmi selvää mitä ne puhuu :D Nytki kun kattoo Youtubest tuhkiksii ni tajuun about puolet sanoista ;)

      Zorros taas saan selvää ehkä 1/4 puheesta :D tai sit se johtuu siitä et keskityn nii himokkaasti lukee niit tekstejä etten kerkee kuunella ;>

      Niinpä! Juoni on hyvä, vaik ärsyttää ku ain kierretää pitkän kaavan mukaa et valitut parit saa toisensa ;>

    • Chiquitita

      Mun mielestä siinä Zorrossa puhutaan jotenkin kauheen kovalla tavalla espanjaa, siis silleen, siinä ei oo niin paljoa sellasta pehmeyttä, niin kun Venezuelan espanjassa. Venezuelan espanjasta mä ainakin saan selvää ja se kuulostaa ihanalta, kun ne puhuu niin silleen nopeesti ja kovalla äänellä, vaikka Espanjassa ne vasta puhuukin nopeesti. Ehkä se häsläämättömyys johtuu siitä, että se kuvaa vanhaa aikaa. Tai silleen, että ne ei huuda niin kauheesti(?)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe