sain voide kuurin ja nyt eka viikko takana.. on yhtä helvettiä, ei voi istua, kävellä ja vessassa käyntikin on tuskaa.Ens viikolla meen uudestaan lääkäriin.Onko kellään muulla samoja kokemuksia? että mua vi..ttaa!!!
aldara
8
565
Vastaukset
Kun käyt pissalla, ota käsisuihku kätöseen ja suihkuta samalla lämpöstä vettä alapäähän.
Kondomi ehkäisee sukupuolitautien tarttumisen.- tosi kehno mäihä
niin kondyn tai herpeksen voi kyllä saada vaikka kumikin on käytössä. En toki väitä että se yleistä on.
- kävi ihan samalla
tavalla ja vielä pahemminkin.
Lopeta se aineen käyttö heti ja mene lääkäriin.
Osta bepanthen voidetta Apteekista ja laita sitä alapäähän ja huuhtele alapää päivän aikana useammin.
Minulla tulehtui emätin tosi pahasti, kun käytin aldaraa.
Tulehdus arvot olivat tosi korkealla, oli kuumetta, jalkoja ja käsiä särki.
Sain lääkärilta kaksi antibioottikuuria ja oireet rupesivat helpottamaan 4-5 päivän kuluttua.
Lääkäri sanoi minulle, kun oli nähnyt miten pahasti emättimeni oli tulehtunut, että elä laita enää milloinkaan tuota myrkkyä ja heitä se heti pois.
Nyt odottelen papaa ja sitten jotain muuta lääkettä näppyihin.- minasain
Minä sain kondyloomaan Wartec voidetta. Mitä tämä aldara sitten on? Onko minun "myrkkyni" samaa vai lievempää/ärtsympää? Minulla se aiheutti eka hoito viikon aikana kipua (ei voinut oikein pyörällä ajaa), mutta nyt ei enää muutakun liukkaalle limakalvolle terveeseen kohtaan punaista ärtymää, jos on terveelle sitä vähän mennyt.
- voiteesta...
no niin, kävin sit lääkärissä uudestaan ja nyt on lähete vetämässä sairalaan, laaserointiin. Lääkäri sanoi, että monilla on sama vaiva, mut siitä ei niin puhuta.(helpotti hiukan kun tietää ettei ole ainut):)
- sinulla
on näpyt? itselleni ei lääkäri tuota ehdottanut..taitaa olla ihan lääkäristä kiinni..
- voiteesta...
sinulla kirjoitti:
on näpyt? itselleni ei lääkäri tuota ehdottanut..taitaa olla ihan lääkäristä kiinni..
peräaukon ja emättimen ympärillä ja yksi sisällä.. (kävin yksityisellä tutkimuksissa)
- oli/on?
voiteesta... kirjoitti:
peräaukon ja emättimen ympärillä ja yksi sisällä.. (kävin yksityisellä tutkimuksissa)
en ole varma onko enää..p-aukon ympärillä muutama.annettiin aldaraa. aika kivuliasta oli, juu..ja 4 kk hoito kesti...eikä sanottu mistään jälkitarkastuksesta kun soitin...taitaa yksityisellä olla vähän eri juttu.hyvä että saat sen laseroinnin...eli et tarvitse maksaa ykstyisen taksan mukaan laserointia? ymmärsinkö oikein?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1782176Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561457Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2161327Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561182Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus801160Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391089- 681006
- 64998
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.125994Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy224935