Taas yksi suippokorva tullut tänne häiriköimään, kirjoittanut taas monta uutta otsikkoa, sut tunnetaan jo tyylistäsi. Kuka muuten on Mika Toivonen, onko se kenties Markon veli Laitilast?
Miksi tämä suippo häiriköi
4
166
Vastaukset
- espoosta..
luulisin..häiriköi vähän kaikkialla..haaveilee erik hämäläisestä
- Niin se vain on!
" se on yks mikko
Kirjoittanut: espoosta.. 26.1.2008 klo 00.35
luulisin..häiriköi vähän kaikkialla..haaveilee erik hämäläisestä"
Just niin ja haaveille entisestä natsi saksasta, kun käytät joka päivä Uusnatsien omalla nimikko palstalla kirjoittelemassa hävyttömiä viestejä, yhdessäkin viestissä sanoit että olen uusnatsi ja jos näkisin Hitlerin sanoisin sille hai hitler. - sä olet
Niin se vain on! kirjoitti:
" se on yks mikko
Kirjoittanut: espoosta.. 26.1.2008 klo 00.35
luulisin..häiriköi vähän kaikkialla..haaveilee erik hämäläisestä"
Just niin ja haaveille entisestä natsi saksasta, kun käytät joka päivä Uusnatsien omalla nimikko palstalla kirjoittelemassa hävyttömiä viestejä, yhdessäkin viestissä sanoit että olen uusnatsi ja jos näkisin Hitlerin sanoisin sille hai hitler.pimee
- Kyllä olet Uusnatsi
sä olet kirjoitti:
pimee
" vittu
sä olet 26.1.2008 klo 22.02
pimee"
Kyllä olet uusnatsi ja pimeä sellainen.
VITTU SÄ OOT TYHMÄ MENE VAAN RAUHASSA RAUMAN YÖHÖN NIITTEN UUSNATSIESI KANSSA, KETÄ SE KIINNOSTAA, MUUTA KUN SINUA KENEN KANSSA HENGAILET JOKA YÖ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086