Rakkaani...

Mysteriet

Älä ole huolissasi
olen vain väsynyt
en muuta
oikeastaan olen hyvin
väsynyt siis
ja kaipaan
enemmän kuin Sinua
unta...

Että herättyäni huomaisin
ajan vähentyneen
näistä erossaolon tunneista
jotka ovat vasta alussa

14

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      minun piti sanoa Sinulle jotain
      jotain tärkeää se oli
      mutta olen väsynyt, niin hemmetin väsynyt
      että kaikki sanani
      takertuivat matkalla jonnekkin

      jospa yrittäisin herättyäni
      rakas
      kyllähän Sinä tiedät
      mutta annan sormilleni vapauden

      ***

      Pitikö mu sanoo jotain runostas ?
      Ko emmä ossa, soon vaan niin Sun näköses -
      ihana !

      • Mysteriet

        Aivan mahtava - Kiitos kiitos ja kiitos =)

        Sanomattakin tiedän - kuten Sinäkin !

        Öitäää ♥


    • padme_amidala

      mitä... just näinhän minun olisi pitänyt eilen kirjoittaa. Tai siis näin hyvin en ikimaailmassa osaisi kirjoittaa, mutta tunnelma oli eilen sama.
      Kiitos lukuhetkestä : )

      • Mysteriet

        Tietenkin osaisit - Sinähän osaat !

        Kiitos ihanasta kommentista ja mainiota loppupäivää =)


    • Jäin jumiin tähän,*Että herättyäni..*
      Äh, sun kanssas;)

      • Mysteriet

        Niin ko ihanaa on päästä nukkumaan ja kans ihanaa on herättyä huomata ettei tarvi enää niin kauan odottaa... *huoks*

        Äh ittelles ja kiitos =)


    • tomppa2006

      ...ja kaipauksen kuvauksesi onnistuu mainiosti, mutta joskus tosiaan väsymys on sitäkin voimakkaampaa...

      • Mysteriet

        ...ja onhan rakkaus siinä vielä herättyäkin =)

        Kiitos Tomppa!


    • kaaru

      Mys, valloitat taas tänä päivänäkin minut runoillasi:)

      Niin hellästi kerrot rakkaudelle, kaipaan enemmän kuin Sinua, unta....

      U p e a

      • Mysteriet

        Kiitos Sinulle !

        Aamulla tosissaan väsytti kuin pientä porsasta - sitten piti päivällä herätä ihmettelemään aurinkoa ja nyt on olo kuin osuuskaupan hoitajalla - mitä tästä vielä tuleekaan =)


    • *Rakkaudenlahja*

      on kauniisti kuvailtua ikävää.Kun on hetkenkin yksin kaipaa jo rakkainta.Uneen vain voi hänet sulkea ja unessa hän on lähellä.Silloin myös voi hänen kanssaa kulkea mutta kun uni ohi on niin ikävä on jälleen vierellä.Sydämellinen kiitos hyvin kauniista runostasi ja sinulle myös halaus!

      • Mysteriet

        Osasit tuoda vielä yhden hyvän syyn olla unessa - Kiitos, Sinä ihana ihminen =)


    • TöllinLiisa

      Tekee tietä
      rakkaan luo.

      Rakkaus tie,
      sitä pitkin
      saapuu, luo.

      Mysteriet..pien
      Hyvää lepopäivää, kiitos runosta.Liisa

    • *MURUKULTA*

      No, voih! Murukulta kantaa sille sänkyyn käsipuhelimen,
      läppärin, tv-kaukosäätimen, dvd-kaukosäätimen,
      videoitten kaukosäätimen, musiikkikeskuksenkaukosäätimen,
      kahvinkeittimenkaukosäätimen,,,Mitä vielä?..
      ?-lehtiä, ja tietty...Teddy-karhun (sen ison) ;þ

      Ennen kuin lähden, laitan tämän nyt soimaan...

      http://www.youtube.com/watch?v=dc76LF-sswc&feature=related

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe