Näyttää ilmestyneen S-kanavalle jo S-Pankin korttiostoksista S-ryhmästä maksutapaetubonuksia. :)
S-Pankin maksutapaetu
21
2053
Vastaukset
- rahaa
Ja se on selvää rahaa, joka maksetaan S-Pankin tilille. Halutessaanhan sen voi käyttää vaikka toisen pankin palvelumaksujen maksamiseen!
- Ei kiinnosta
Maksutapaedussa on vain se huono puoli, että samalla joutuu luopumaan esimerkiksi Dinersin tai lentoyhtiön pisteiden keräämisestä... nämä kun ovat hyvinkin arvoltaan enemmän kuin tuo surkea puoli prosenttia.
- etuja
Jos ottaa huomioon Dinersin tai muiden tällaisten pistekorttien vuosimaksut ja sen, että pisteiden arvoa ei oikeasti tiedä etukäteen, niin kyllä tämä selkeä ja kuukausittain rahana maksettava maksutapaetu vetää pidemmän korren. Ainakin tällaiselle tavalliselle sukankuluttajalle, joka ei tarvitse mitään kalliita ja trendikkäitä luxus-palkintotuotteita "alennettuun hntaan"
- jonoi on
"Dinersin tai lentoyhtiön pisteiden keräämisestä."
vielä turhanpäiväisempi, keräillä,
varmaan itsekin harmittelet myöhemmin,
mutta aikansa kutakin.
- totuus on se
joo 0,5 % on helppo antaa,
kun tuote on jo yleisesti pari prossaa kalliimpi,
joskus jopa yli 10 %.- ...
Kuinka monta prosenttia kalliimmat ovat ostokset pörssiyhtiön kaupassa siksi, että saavat maksettua osinkoa omistajille?
- toisin
Puolueettomien vertailujen mukaan ostoskori on S-ryhmän liikkeissä edullisin.
Ja siihen päälle bonus (jopa 5%) ja maksutapaetu. - vai.
toisin kirjoitti:
Puolueettomien vertailujen mukaan ostoskori on S-ryhmän liikkeissä edullisin.
Ja siihen päälle bonus (jopa 5%) ja maksutapaetu."Puolueettomien vertailujen mukaan ostoskori on S-ryhmän liikkeissä edullisin."
kai siihen on linkki, jos on totta.
kyllä meillä ainakin on "kauppakassi" yli 10-15 % edullisempi, kun käymme kolmessa eri kaupassa-ryhmässä joka viikko ja ostamme sieltä kun halvalla saa.
Kyllä joka ryhmässä on hintatasot 20% erilaisia, silloin ei ole 5 % bonuksilla mitään merkitystä, eikä tuota 5 % saakaan yksi kymmenestä asiakkaasta,
eikä kuin muuttomana kk, kun bonus on kk kohtainen, eikä vuosikohtainen,
lähes kaikilla on keskimäärin 1-2 %
(näin nuorena 26v., 3 lapsen iskänä pysyy vielä hyvin kaikki hinnat mielessä) - edullisin
vai. kirjoitti:
"Puolueettomien vertailujen mukaan ostoskori on S-ryhmän liikkeissä edullisin."
kai siihen on linkki, jos on totta.
kyllä meillä ainakin on "kauppakassi" yli 10-15 % edullisempi, kun käymme kolmessa eri kaupassa-ryhmässä joka viikko ja ostamme sieltä kun halvalla saa.
Kyllä joka ryhmässä on hintatasot 20% erilaisia, silloin ei ole 5 % bonuksilla mitään merkitystä, eikä tuota 5 % saakaan yksi kymmenestä asiakkaasta,
eikä kuin muuttomana kk, kun bonus on kk kohtainen, eikä vuosikohtainen,
lähes kaikilla on keskimäärin 1-2 %
(näin nuorena 26v., 3 lapsen iskänä pysyy vielä hyvin kaikki hinnat mielessä)Hesarissa on aina välillä julkaistu jonkinlaisen ruokakorin hintavertailuja kauppojen kesken. Edullisin on ollut Lidl, sitten Prisma ja sen jälkeen CM. Linkkiä ei ole antaa, kun olen lukenut asian paperiversiosta.
Tosi hankala on tutkia, milloin kannattaa tarjousten tai vähän alempien hintojen perässä mennä, kun ottaa huomioon bonukset ja että yhdestä liikkeestä ei löydy kaikkea, mitä haluaisi. Toisessa on joku hinta alempi kuin toisessa ja päinvastoin. Alkaa ainakin mulle olla jo niin korkeaa matematiikkaa, että ei tuntipalkoille pääse räknäilemällä. :) - 0,5% ??
Kaksihenkisessä taloudessa ei kyllä missään kuussa ruoat ja polttoaineen keskittämällä alle 3%:iin jää?
- kuin Lidl.
0,5% ?? kirjoitti:
Kaksihenkisessä taloudessa ei kyllä missään kuussa ruoat ja polttoaineen keskittämällä alle 3%:iin jää?
toki meilläkin liikkuu rahaa tileillä,
mutta keskittämien johonkin on todella typerää.
hintatietoisuudella saa hyvän mielen ja säästääkin helpolla tonnin vuodessa.
en minä ainakaan saa useitakaan ostoksiani edullisemmin s- ketjusta,
diesel on 1,5 senttiä kalliimpaa ja bensa yli 2,5 s snt, lisäksi niistä kun saa halvemmalla, voi mm. renkaiden ilmanpaineet tarkistaa.
Autolla ajo maksaa noin 0,5 € km,
eli jos vähänkin ajaa halvan aineen takia, menettää edun. - vika että
kuin Lidl. kirjoitti:
toki meilläkin liikkuu rahaa tileillä,
mutta keskittämien johonkin on todella typerää.
hintatietoisuudella saa hyvän mielen ja säästääkin helpolla tonnin vuodessa.
en minä ainakaan saa useitakaan ostoksiani edullisemmin s- ketjusta,
diesel on 1,5 senttiä kalliimpaa ja bensa yli 2,5 s snt, lisäksi niistä kun saa halvemmalla, voi mm. renkaiden ilmanpaineet tarkistaa.
Autolla ajo maksaa noin 0,5 € km,
eli jos vähänkin ajaa halvan aineen takia, menettää edun.se ei huoli muita kuin vaan kansallisia pankkikortteja ja nehän poistuu lähitulevaisuudessa jolloin Lidliin ei käy enää mitkään kortit ja se kyllä rajoittaa asiakaskuntaa aikalailla, josko on rajoittanut jo nytkin koska kaikilla ei ole ollutkaan pankkikorttia. Joillakin asiakkailla voi ainoana korttina olla pelkkä Visa,ilman pk-ominaisuutta. Tietty on olemassa otto. automaatit mutta kun niitäkin tullaan karsimaan ja ollaan jo karsittukin. Eli mitäs sitten tehdään kun edes Visa Electron tai Visa Debit ei käy Lidlissä ja missään lähimaillakaan ei ole otto. automaattia?
Tää ei ole sinänsä kannanotto yleensä Lidliä vastaan vaan vain yksittäinen huomio ja kritiikki tuota epäkohtaa vastaan, Lidliin pitäisi ehdottomasti saada ainakin kansallista pankkikorttia vastaavat Visa Electron ja Visa Debit maksutavat.
Muuta kritisoitavaa en Lidlistä löytänyt, joskin sitä olen niin vähän käyttänytkin että paha mennä sanomaankaan mitään puolesta tai vastaan. - ...
vika että kirjoitti:
se ei huoli muita kuin vaan kansallisia pankkikortteja ja nehän poistuu lähitulevaisuudessa jolloin Lidliin ei käy enää mitkään kortit ja se kyllä rajoittaa asiakaskuntaa aikalailla, josko on rajoittanut jo nytkin koska kaikilla ei ole ollutkaan pankkikorttia. Joillakin asiakkailla voi ainoana korttina olla pelkkä Visa,ilman pk-ominaisuutta. Tietty on olemassa otto. automaatit mutta kun niitäkin tullaan karsimaan ja ollaan jo karsittukin. Eli mitäs sitten tehdään kun edes Visa Electron tai Visa Debit ei käy Lidlissä ja missään lähimaillakaan ei ole otto. automaattia?
Tää ei ole sinänsä kannanotto yleensä Lidliä vastaan vaan vain yksittäinen huomio ja kritiikki tuota epäkohtaa vastaan, Lidliin pitäisi ehdottomasti saada ainakin kansallista pankkikorttia vastaavat Visa Electron ja Visa Debit maksutavat.
Muuta kritisoitavaa en Lidlistä löytänyt, joskin sitä olen niin vähän käyttänytkin että paha mennä sanomaankaan mitään puolesta tai vastaan.Visa Electron ja Debit käyvät Lidlissä. Kuka siellä Lidlissä sitten käykään, niin kaikki kortit käyvät lukuun ottamatta "oikeita" luottokortteja.
- Eli mitäs sitten tehdään ku...
vika että kirjoitti:
se ei huoli muita kuin vaan kansallisia pankkikortteja ja nehän poistuu lähitulevaisuudessa jolloin Lidliin ei käy enää mitkään kortit ja se kyllä rajoittaa asiakaskuntaa aikalailla, josko on rajoittanut jo nytkin koska kaikilla ei ole ollutkaan pankkikorttia. Joillakin asiakkailla voi ainoana korttina olla pelkkä Visa,ilman pk-ominaisuutta. Tietty on olemassa otto. automaatit mutta kun niitäkin tullaan karsimaan ja ollaan jo karsittukin. Eli mitäs sitten tehdään kun edes Visa Electron tai Visa Debit ei käy Lidlissä ja missään lähimaillakaan ei ole otto. automaattia?
Muuta kritisoitavaa en Lidlistä löytänyt, joskin sitä olen niin vähän käyttänytkin että paha mennä sanomaankaan mitään puolesta tai vastaan.Eli mitäs sitten tehdään kun edes Visa Electron tai Visa Debit ei käy Lidlissä
--------------------------------------------
Visa Electron K-plussa ominaisuudella on ainoa maksukorttini, nyt otin kyllä s-pankin debitin,
jota mukana päivittäin kannan, sekä puhelimen kannen alla on 50 € seteli.
On toiminut Lidl aina.
Pääasiassa en muita kanna, olen nähnyt niin monta itkevää isoa aikuista, kun ovat huomannet luottokortin tai maksuaikakortin kadonneen muutama päivä sitten ja tili runsaasti miinuksella.
Se näyttää olevan suurempi suru kuin omaisen kuolema. - en tiennyt
... kirjoitti:
Visa Electron ja Debit käyvät Lidlissä. Kuka siellä Lidlissä sitten käykään, niin kaikki kortit käyvät lukuun ottamatta "oikeita" luottokortteja.
Olin siinä uskossa ettei mitkään Visa-logolla olevat kortit käy (Electron ja Debit on kyllä oikeasti pankkikortteja mutta ei kansallisia sellaisia) vaan vain vanhanmallinen kansallinen pankkikortti kävisi.
Mutta jos kerran Lidlissä käy Visa Electron ja Visa Debit niin hyvä sitten, koska pankkikortit muuttuu juurikin kansallisista pankkikorteista kansainvälisiksi pankkikorteiksi.
Ps. "Oikeista" luottokorteista, eihän Electronia ja Debitiä ole edes luokiteltukaan luottokorteiksi vaan pankkikorteiksi. Kummassakaan ei ole maksuaikaa edes 30-45 vrk vaan veloitetaan pankkitililtä lähes tulkoon heti (Debit) tai samantien katevaraus (Electron). :) - hyvää huolta
Eli mitäs sitten tehdään ku... kirjoitti:
Eli mitäs sitten tehdään kun edes Visa Electron tai Visa Debit ei käy Lidlissä
--------------------------------------------
Visa Electron K-plussa ominaisuudella on ainoa maksukorttini, nyt otin kyllä s-pankin debitin,
jota mukana päivittäin kannan, sekä puhelimen kannen alla on 50 € seteli.
On toiminut Lidl aina.
Pääasiassa en muita kanna, olen nähnyt niin monta itkevää isoa aikuista, kun ovat huomannet luottokortin tai maksuaikakortin kadonneen muutama päivä sitten ja tili runsaasti miinuksella.
Se näyttää olevan suurempi suru kuin omaisen kuolema.eikä jättää lojumaan minnekään ja lompakko tai rahapussi sellaiseen paikkaan ettei taskuvarkaatkaan pääse käpelöimään, mielummin takin povariin tai kesällä housujen etutaskuun (tai jos vielä joku uskaltaa käyttää ns. vyölaukkua niin siihen, saa olla meinaan aika törkeä ja röyhkeä varas jos toisen silmien alta vyölaukkua alkaa varastamaan). Samalla tavalla pitää pitää huolta myös avaimistaan ja kännykästään.
Ja jos kortti kumminkin katoaa niin välittömästi ilmoitus pankkiin ja mahdollisesti luottoyhtiöön ja jos kortti on ihan varastettu niin sitten noiden edellämainittujen lisäksi yhteys myös poliisiin. - kuin Liy.
hyvää huolta kirjoitti:
eikä jättää lojumaan minnekään ja lompakko tai rahapussi sellaiseen paikkaan ettei taskuvarkaatkaan pääse käpelöimään, mielummin takin povariin tai kesällä housujen etutaskuun (tai jos vielä joku uskaltaa käyttää ns. vyölaukkua niin siihen, saa olla meinaan aika törkeä ja röyhkeä varas jos toisen silmien alta vyölaukkua alkaa varastamaan). Samalla tavalla pitää pitää huolta myös avaimistaan ja kännykästään.
Ja jos kortti kumminkin katoaa niin välittömästi ilmoitus pankkiin ja mahdollisesti luottoyhtiöön ja jos kortti on ihan varastettu niin sitten noiden edellämainittujen lisäksi yhteys myös poliisiin."Pankkikortistakin pitää pitää
hyvää huolta"
"Ja jos kortti kumminkin katoaa niin välittömästi ilmoitus pankkiin"
NÄIN tietysti on,
mutta tuttaviani on pankissakin, yms.
Usein kun soittavat että kortti on palautettu, on asiakkaan ensimmäinen vastaus että se on erehdys,
kaikkia ei saa edes tarkistamaan omaa korttiaan.
monella, hyvin monella on kortti kadonnut viikonkin ennen kuin huomaavat.
Usein, 10% väärinkäytöksistä tehdään aivan heti kun korttisi pudotat,
sinua seurataan, hetken,
jos menet normaalisti ulos,
vie löytäjä kortin "kavereilleen" jotka tekevät kauppoja melkoisesti ensimmäisen tunnin aikana.
(näin suureilla paikkakunnlla, tietysti pikkupaikkakunnilla on rehellisempää porukkaa) - noinkin..
kuin Liy. kirjoitti:
"Pankkikortistakin pitää pitää
hyvää huolta"
"Ja jos kortti kumminkin katoaa niin välittömästi ilmoitus pankkiin"
NÄIN tietysti on,
mutta tuttaviani on pankissakin, yms.
Usein kun soittavat että kortti on palautettu, on asiakkaan ensimmäinen vastaus että se on erehdys,
kaikkia ei saa edes tarkistamaan omaa korttiaan.
monella, hyvin monella on kortti kadonnut viikonkin ennen kuin huomaavat.
Usein, 10% väärinkäytöksistä tehdään aivan heti kun korttisi pudotat,
sinua seurataan, hetken,
jos menet normaalisti ulos,
vie löytäjä kortin "kavereilleen" jotka tekevät kauppoja melkoisesti ensimmäisen tunnin aikana.
(näin suureilla paikkakunnlla, tietysti pikkupaikkakunnilla on rehellisempää porukkaa)Mä en pidä kuin yhden maksukortin mukana (automaattikorteista olen luopunut) ja sen katoamisen huomais kyllä. Toisaalta en jätä sitä lojumaan minnekään vaan annan sen kassalle vasta maksun koittaessa ja laitan sen heti takasin lompakkoon kun kassa sen mulle takaisin antaa.
Tietenkin noi bonus- ja plussa-kortit sekä henkkari sitten vie muuten tota tilaa lompakon korttiosastolta. - käy
vika että kirjoitti:
Muuta kritisoitavaa en Lidlistä löytänyt, joskin sitä olen niin vähän käyttänytkin että paha mennä sanomaankaan mitään puolesta tai vastaan.ainakin meillä lidlissä s-pankin visa debit
- tämä selvä
käy kirjoitti:
ainakin meillä lidlissä s-pankin visa debit
Hyvä sitten. Ilmeisesti Lidlissä ymmärretty yskä ja huomattu että Visa Electron ja Visa Debit todellakin ovat nekin pankkikortteja eikä luottokortteja. Toivottavasti muutkin liikkeet tajuaa sen.
- Maija-Liisa
0,5% ?? kirjoitti:
on 0,5%, tarkoittaa siis sitä, että kun maksat S-kortilla, saat 0,5 % alennusta ostoksistasi, bonukset on taas ihan eri asia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187