Hei Uralin !!!!

Siiräppäs

Noi WIn Capita jutut omaan paikkaansa, avaa sinne vaik VALUUTTAKAUPPA osasto jonne ne kuuluu oikeasti !! Kiitos ja anteeks !

16

1128

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auta ;(

kun ne ovat omassa lokerossaan sijoittajien kanssa niin ne laittaa ne wincapitan jutut omaan arvoonsa.

• ei näin

Kyllä ponzit ja pyramidipelit käyvät verkostomarkkinointipalstalle, koska toiminta on niin lähellä toisiaan.

• marsu1

Tuo minua on askarruttanut että kumpi mahdollisesta wc:n siirosta toiselle palstalle hyötyy? Vastustajat vai Clubilaiset?
        Me vastustajat menettäisimme taas ilmaista hupia mutta asiallisesti ilmaistuna:

WC ei ole "ihan oikea firma" (siis MINUN mielestäni tosin olen muodostanut mielipiteeni täällä palstalla olevien kirjoitusten pohjalta omaa arviointikykyäni käyttäen) vaan kuten täällä on moneen otteeseen todettu: vm-sivut ja vm-ihmiset ovat otollista riistaa mahdolliselle kuppaustoimenpiteelle. Tälle palstalle ne ilmaisen rahan kalastelijat aina "mainoksiaan" heittelevät...

ihan heikkoja vm-hommeleihin sortuvia ihmisiä puolustaakseni on sanottava että esim. wc:n jutut pois täältä. Mutta toisaalta WC näyttäisi olevan verkostomarkkinointia; tai ainakin sivuaa sitä jollain tavalla.
        Siinä mielessä clubilaisilla on "oikeus" pitää juttujaan täällä.

Minä en ainakaan ensimmäistä kiveä heitä. Tässäpä kiva pähkinä wc:n osalta uudelle Sheriffillemme ratkaistavaksi. "Teit niin tai näin; aina menee väärinpäin" ;-))

• juuri ratkaisit:
        marsu1 kirjoitti:

Tuo minua on askarruttanut että kumpi mahdollisesta wc:n siirosta toiselle palstalle hyötyy? Vastustajat vai Clubilaiset?
        Me vastustajat menettäisimme taas ilmaista hupia mutta asiallisesti ilmaistuna:

WC ei ole "ihan oikea firma" (siis MINUN mielestäni tosin olen muodostanut mielipiteeni täällä palstalla olevien kirjoitusten pohjalta omaa arviointikykyäni käyttäen) vaan kuten täällä on moneen otteeseen todettu: vm-sivut ja vm-ihmiset ovat otollista riistaa mahdolliselle kuppaustoimenpiteelle. Tälle palstalle ne ilmaisen rahan kalastelijat aina "mainoksiaan" heittelevät...

ihan heikkoja vm-hommeleihin sortuvia ihmisiä puolustaakseni on sanottava että esim. wc:n jutut pois täältä. Mutta toisaalta WC näyttäisi olevan verkostomarkkinointia; tai ainakin sivuaa sitä jollain tavalla.
        Siinä mielessä clubilaisilla on "oikeus" pitää juttujaan täällä.

Minä en ainakaan ensimmäistä kiveä heitä. Tässäpä kiva pähkinä wc:n osalta uudelle Sheriffillemme ratkaistavaksi. "Teit niin tai näin; aina menee väärinpäin" ;-))

jos kerran vatustelijat ovat oikeasti sillä asialla, että "pelastetaan maailma ja varsinkin uudet jäsenet lähtemästä tällaisiin juttuihin mukaan", niin silloinhan klubin keskustelut pitäisi nimenomaan siirtääkin valuuttakaupankäynnin puolelle. klubilaisethan ovat sitä mieltä olleet koko ajan.

jos taas vatustelijat haluavat ehdottomasti pitää klubin keskustelun tällä verkostomarkkinointipuolelle, niin silloinhan he viimeistään osoittavat sen, ettei heitä voisi vähempää kiinnostaa se muista ihmisistä huolehtiminen, ja pelastaminen joutumasta ahdinkoon.

mutta toisaalta, klubilaisethan nyt ovat sen jo tienneet pitkään, että vatustelijoiden motiivi ei ole "muiden pelastaminen", vaan selkeä syyttely ja solvaaminen. se taas hankaloituisi, jos keskustelu siirrettäisiin toiseen osioon.

solvaamisella on muutenkin menty pitkän aikaa sitten jo henkilökohtaisuuksiin - ja edelleen mutu -tuntumalla, ilman minkäänlaisia todisteita. se ei riitä todisteeksi että sanotaan että klubilaisten pitäisi todistaa syyttömyytensä. suomessa ei vaan toimita sillä tavalla, ja varsinkaan klubissa joka on yksityinen. jos aletaan syyttämään julkisesti rikolliseksi, niin pitää olla pohjaakin sille. se wikipedia julkaisukaan ponzi -viritelmistä ei ole todiste, eikä mikään muukaan mitä olette esittäneet ja väittäneet. olisi ehkä syytä odotella ihan viranomaisten lausuntoja asiasta, ja puhua vasta sitten.

kun kerran palstalle on saatu sheriffi, niin toivoisin että tähän solvaamiseen ainakin saataisiin joku järki. epäillä saa edelleen ihan mitä haluaa, mutta rikollisiksi syyttäminen on ihan toinen juttu.

valuuttakaupankäynti -osiolle keskustelut siis, jos jossakin haluatte tästä aiheesta keskustella. rauhoittuupa tämäkin palsta sitten ainakin niille aiheille, mihin tämä on tarkoitettu. solvaaminen niitäkin kohtaan tosin varmasti jatkuu edelleen, mutta niistä firmoista on osa jo tuomittukin, että ainakin osalle syytöksistä on jo perusteitakin. täysin toisin kuin tässä tapauksessa.

toivotaan vaan että sheriffi on tosiaan ajan tasalla tehtäviensä suhteen.

• marsu1
        juuri ratkaisit: kirjoitti:

jos kerran vatustelijat ovat oikeasti sillä asialla, että "pelastetaan maailma ja varsinkin uudet jäsenet lähtemästä tällaisiin juttuihin mukaan", niin silloinhan klubin keskustelut pitäisi nimenomaan siirtääkin valuuttakaupankäynnin puolelle. klubilaisethan ovat sitä mieltä olleet koko ajan.

jos taas vatustelijat haluavat ehdottomasti pitää klubin keskustelun tällä verkostomarkkinointipuolelle, niin silloinhan he viimeistään osoittavat sen, ettei heitä voisi vähempää kiinnostaa se muista ihmisistä huolehtiminen, ja pelastaminen joutumasta ahdinkoon.

mutta toisaalta, klubilaisethan nyt ovat sen jo tienneet pitkään, että vatustelijoiden motiivi ei ole "muiden pelastaminen", vaan selkeä syyttely ja solvaaminen. se taas hankaloituisi, jos keskustelu siirrettäisiin toiseen osioon.

solvaamisella on muutenkin menty pitkän aikaa sitten jo henkilökohtaisuuksiin - ja edelleen mutu -tuntumalla, ilman minkäänlaisia todisteita. se ei riitä todisteeksi että sanotaan että klubilaisten pitäisi todistaa syyttömyytensä. suomessa ei vaan toimita sillä tavalla, ja varsinkaan klubissa joka on yksityinen. jos aletaan syyttämään julkisesti rikolliseksi, niin pitää olla pohjaakin sille. se wikipedia julkaisukaan ponzi -viritelmistä ei ole todiste, eikä mikään muukaan mitä olette esittäneet ja väittäneet. olisi ehkä syytä odotella ihan viranomaisten lausuntoja asiasta, ja puhua vasta sitten.

kun kerran palstalle on saatu sheriffi, niin toivoisin että tähän solvaamiseen ainakin saataisiin joku järki. epäillä saa edelleen ihan mitä haluaa, mutta rikollisiksi syyttäminen on ihan toinen juttu.

valuuttakaupankäynti -osiolle keskustelut siis, jos jossakin haluatte tästä aiheesta keskustella. rauhoittuupa tämäkin palsta sitten ainakin niille aiheille, mihin tämä on tarkoitettu. solvaaminen niitäkin kohtaan tosin varmasti jatkuu edelleen, mutta niistä firmoista on osa jo tuomittukin, että ainakin osalle syytöksistä on jo perusteitakin. täysin toisin kuin tässä tapauksessa.

toivotaan vaan että sheriffi on tosiaan ajan tasalla tehtäviensä suhteen.

Miksi ihmeessä käytit otsikkoa "no sinähän tuon juuri ratkaisit". Omasta mielestäni kirjoitin LYHYESTI molempien osapuolten kannalta. Enkä mitenkään provosoiden.

Ja sitten käytät ilmaisua jossa SINÄKIN annat ymmärtää että uusi Sheriffi ratkaiskoon asian. Miten se voi asian ratkaista jos MINÄ sen jo ratkaisin mielestäsi?

Tarkkuutta sanoihin nyt ihminen. Kuten olen aiemmin jo todennut me vastustajat ollaan tarkkoja kakaroita! (Itsetuntoni sallii sanan "kakara" käyttämisen tässä tapauksessa koska sanonta "tarkka kakara" on ns. "vakiintunut ilmaisu")

Itse en usko clubilaisten vilpittömyyteen "siirtää keskustelu muuaalle" esim. "valuutta"-palstalle. Taas siteeraan jonkun toisen lausetta mutta: "clubilaiset nauretaan sieltä pihalle"..eli IHAN OIKEAT valuuttaihmiset näkevät helposti mistä on clubin osalta kyse...kusetuksesta siis.

Tosin tämä on EDELLEEN oma mielipiteeni vain.

• ----------

Auttaisiko siirtoa, jos clubi tekisi ensin vaikka yhden valuuttakaupan?

• ei ole forex

auki. Mut tuossa puolenyön aikaan taas avautuu, jos et sitä tienny, heh!

• Tiedotan asiasta heti, kun saan tietää ylläpidolta minne kyseiset viestit kuuluu, saako ne olla täällä, vai siirränkö ja minne.

• joremi

Puolaan niitä lehmä siirrä.
        Sori vähän kännipäällä.
        Mut rahnoo tuloo niin maaan pirusti
        tosta hannun ja riston veivistä.
        LISÄÄ USKOVAISIA MUKAAN !!!!!!!!

• Allapito

Vahvimmat ehdokaat uudeksi sijoituspaikaksi WC-jutuille mielestäni tällä hetkellä:

Huuhaa

Vitsit

Laki & Rikos

• Verccomaha

Pyramidipeleillä ei ole omaa palstaa. Sellainen palsta olisi liian leimaava. Siksi pienen hienotunteisen varauksen vuoksi tämä on sopiva palsta.

Winclub/Wincapita keskustelu velloo pyramidihuijausepäilyjen ympärillä. Pyramidipelin muoto nk ponzihuijaus on tapetilla.

Winclub/Wincapita on verkostomarkkinataustaisten miesten perustama viritys joka käyttää verkostomarkkinoinnin keinoja mm.

-Liittymysraha, jossa ominaisuus kuten rekrytointioikeus maksaa
        -Rekrytointi hlökoht suosittelulla
        -Hyöty rekrytoiduista ja hyöty pitkään
        -Pätevöitymistasot
        -Pyramidiorganisaatio
        -Menestyneiden ihannointi
        -Leveällä elämällä, unelmalla idean markkinointi

Mielestäni Winclub/ nykyinen Wincapita voi olla keskusteluaiheena täällä.

• perr...

hosen siiville, joista ne kauniisti lepattaen siirtyvät autuaammille metästysmaille...(huokaus)...

t.Erkki Heminkvei

• uralin puuttua

tämän palstan pahimpien vastarannankiiskien kirjoitteluun. Oli aiheena mikä tahansa aihe niin tämä pieni ydinjoukko joka ei tiedä koko asiasta yhtään mitään ilmestyy kertomaan suurta negatiivista tarinaa siitä että he eivät voi tehdä mitään tai mikään ei ole mahdollista. Näillä heidän kirjoituksillaan ei ole mitään tekemista verkostomarkkinoinnin kanssa! Tämä sama negatiivinen vastaus on luettavissa täältä joka päivä. Tähän ryhmään jotka ihan aiheesta voidaan täältä poistaa kuuluu Jxxx, verccomaha, Ada, mursis , haipola......

• Boooooooring.

Siitähän sinä ilahtuisit, jos kukaan ei puuttuisi laittomuuksiin. On se kummallista, kun pisnekset ovat niin pienestä kiinni, että netissä kirjoittelu ja totuuksien kertominen pelottaa noin paljon. Surullista, melkeinpä säälittävää.

• mutta mielestäni yli menee
        Boooooooring. kirjoitti:

Siitähän sinä ilahtuisit, jos kukaan ei puuttuisi laittomuuksiin. On se kummallista, kun pisnekset ovat niin pienestä kiinni, että netissä kirjoittelu ja totuuksien kertominen pelottaa noin paljon. Surullista, melkeinpä säälittävää.

Laittomuuksista en lähtisi verkostomarkkinoinnissa mukana olevia syyttelemään. Monet tekee verkostomarkkinoinnilla kuitenkin vain lisätuloja. Esim. poliisilaitoksellakin olen törmännyt verkostomarkkinointia (jotain hiustuotteita) harjoittaviin lupakanslian työntekijöihin. Onko tämä siis merkki suomalaisen poliisijärjestelmän korruptoituneisuudesta. Kieltämättä onhan se verkostomarkkinointi hieman hiillostava tapa myydä tuotetta erityisesti jos tyrkytetään ja nähdään sukulaisissa ja ystävissä vain potentiaalinen asiakas. Eli yritän nyt vain sanoa että verkostomarkkinointi on vain erilainen tapa saada tuotteelle mahdollisimman paljon käyttäjiä.

• jossain sinisilmäisyys
        mutta mielestäni yli menee kirjoitti:

Laittomuuksista en lähtisi verkostomarkkinoinnissa mukana olevia syyttelemään. Monet tekee verkostomarkkinoinnilla kuitenkin vain lisätuloja. Esim. poliisilaitoksellakin olen törmännyt verkostomarkkinointia (jotain hiustuotteita) harjoittaviin lupakanslian työntekijöihin. Onko tämä siis merkki suomalaisen poliisijärjestelmän korruptoituneisuudesta. Kieltämättä onhan se verkostomarkkinointi hieman hiillostava tapa myydä tuotetta erityisesti jos tyrkytetään ja nähdään sukulaisissa ja ystävissä vain potentiaalinen asiakas. Eli yritän nyt vain sanoa että verkostomarkkinointi on vain erilainen tapa saada tuotteelle mahdollisimman paljon käyttäjiä.

Jos olet huomannut, niin eniten nuo puolustajat haukkuvat ja parjaavat niitä vastustajia, jotka pyrkivät puuttumaan nimen omaan laittomuuksiin... aika monessa tällä palstalla käsiteltävässä virityksessä on mukana kyseenalaista toimintaa. Toki on rehellisiäkin tai lain piirissä toimivia v-markkinointipuljuja (ja ihmisiä).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      230
      2135
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1406
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1205
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1048
    6. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      59
      1031
    7. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      984
    8. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      980
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      824
    Aihe