Jarrutin

syytökset

ovat kamalia, sillä hän kertoo harrastettavan uskoa, jonka nimissä hekumoidaan ja palvellaan pimeyden henkiä ja hän kertoo, että ihmeitä tapahtuu antikristuksen voimasta. Hän latelee niin kamalia syytöksiä, että meidän on vaadittava, että hän nyt osittaa selkein sanoin missä tapahtuu tuollaista, eli missä hekumoidaan uskon nimissä ja missä palvellaan pimeyden hekivaltoja ja missä tapahtuu ihmeitä antikristuksen voimalla.

Jarrut nimeä kaikki tietämäsi paikat, missä tuollaista tapahtuu, sillä tuollainen asia on selvitettävä. Älä kuitenkaan nimeä ihmisiä nimiltä, sillä ensin on selvitettävä, onko totta tuo mistä puhuit ja jos se on totta, niin se vaatii tekoja, jotka seurakunnan tulee ratkaista.

10

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Profeetta 3

      Että selvität tämän saatanallisen tekojen valhellisen antikristuksen pesäpaikan.

      Valheelisten teiden sanan levittäminen, on kaikki pahan tuotetta.

      Eksytys joka eksyttä Jeesuksen omat parempi on, kun myllynkivi ripustetaan hänen kaulaansa.

      Yksikin, joka hukkuu valheiden vuoksi, jokainen sielu vaaditaan eksyttäjältä.

      Hän on vastuussa teoistaan, Jarrut varoitan sinua.

    • Daniel 1

      Jos esittää täällä julkisia syytöksiä, täytyy myös olla valmis tarkasti selvittämään, mistä on kysymys, jotta asia voidaan tutkia. Muuten voi PYHÄN HENGEN PILKKA olla lähellä.

    • on aiheellinen

      ja olisi pitänyt jo ennemmin esittää ja sama vaatimus pitäisi esittää Rea Aallolle, sillä nämä ihmiset pilkkaavat Jumalaa ja ihmisiä.

    • Jarrut siis väittää, että kaikki ihmeteot ovat lähtöisin saatanasta. Empä uskoisi moista kovinkaan äkkiä ilman todisteita.

      Jeesus teki ihmetekoja elinaikanaan. Kristinuskohan perustuu Jeesuksen tekemiin ihmeisiin.(kuolleiden herättäminen, parantaminen,yms.) Väittääkö jarrut, että ne olisivat lähtöisin saatanasta!?

      Kristinuskoa ei olisi olemassa ilman ihmeitä, jotka todistavat ihmisille Herran voimasta.

      Jos mulla olisi ooppelissa yhtä epäluotettavat jarrut olisin ojassa harva se päivä

      • ei ole löytynyt vielä ainuttakaan todistetta Jeesuksen ihmeteoista.


      • Pe.ku kirjoitti:

        ei ole löytynyt vielä ainuttakaan todistetta Jeesuksen ihmeteoista.

        Ovathan kaikki mahdolliset tutkijat todenneet, että Jeesus on ollut olemassa, sekä että monet raamatun tapahtumat ovat todella tapahtuneet.

        Ateistien käsityksille ei sitä vastoin ole mitään todisteita.


      • teoista
        Pe.ku kirjoitti:

        ei ole löytynyt vielä ainuttakaan todistetta Jeesuksen ihmeteoista.

        on todisteita, mutta ihmiset, jotka ovat asennoituneet vastutamaan Jumalaa eivät niitä usko.


      • "Jarrut" nimmaria, koska ei hän tuota tarkoittanut-
        "" etteikö noin olisi?
        * "< Vaan hän lähinnä tarkoitti kaikenmaaliman nauruherätyksiä ja varmaan nokiamissioninkin toimintaa, koska siellä esiintyy epäluotettavaa toimintaa Pyhän Hengen nimissä. Katso vaan videoita, niin huomaat, mitä menoa siellä pidetään, en usko minäkään niitä Pyhän Hengen työksi! Ja muuta vastaavaa toimintaa.
        * Mutta ei Jarrut ole vastaan esm. Mark 16 missä Jeesus puhuu ihmeistä ja merkieistä jotka seuraa uskon saarnan vaikutuksesta.


      • olikin,
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        "Jarrut" nimmaria, koska ei hän tuota tarkoittanut-
        "" etteikö noin olisi?
        * "< Vaan hän lähinnä tarkoitti kaikenmaaliman nauruherätyksiä ja varmaan nokiamissioninkin toimintaa, koska siellä esiintyy epäluotettavaa toimintaa Pyhän Hengen nimissä. Katso vaan videoita, niin huomaat, mitä menoa siellä pidetään, en usko minäkään niitä Pyhän Hengen työksi! Ja muuta vastaavaa toimintaa.
        * Mutta ei Jarrut ole vastaan esm. Mark 16 missä Jeesus puhuu ihmeistä ja merkieistä jotka seuraa uskon saarnan vaikutuksesta.

        että sinä puolustat, vaikka puolustettavaa ei ole heidän kirjoitteluissaan ja puheissaan, jotka tuomitsevat ihmisä oman sokeutensa perusteella ja kieltävät Jumlan voiman niin ovelasti, että myöntävät Jeesuksen kuitenkin tekevän ihmeitä, sillä niin selkeää Raamatun kohtaa he eivät uskalla kieltää, sillä silloin oveluus ei oveluutta olisikaan.

        Parannusihmeistä puhuttaessa jarrut on ilmoittanut noitien, shamaanien, saatanan ja vanhojen intiaani uskkojen parantavan nykyaikana ja näin kieltänyt Jeesuksen työn, heidän kohdallaan, jotka Jeesus on omalla vallallaan parantanut. Eli tuossa alkaa lähennellä pilkka, joka on anteeksi antamaton.


      • merim.raimo
        olikin, kirjoitti:

        että sinä puolustat, vaikka puolustettavaa ei ole heidän kirjoitteluissaan ja puheissaan, jotka tuomitsevat ihmisä oman sokeutensa perusteella ja kieltävät Jumlan voiman niin ovelasti, että myöntävät Jeesuksen kuitenkin tekevän ihmeitä, sillä niin selkeää Raamatun kohtaa he eivät uskalla kieltää, sillä silloin oveluus ei oveluutta olisikaan.

        Parannusihmeistä puhuttaessa jarrut on ilmoittanut noitien, shamaanien, saatanan ja vanhojen intiaani uskkojen parantavan nykyaikana ja näin kieltänyt Jeesuksen työn, heidän kohdallaan, jotka Jeesus on omalla vallallaan parantanut. Eli tuossa alkaa lähennellä pilkka, joka on anteeksi antamaton.

        Sillä sinisilmäiset Suomalaiset eivät enään erota monissa seurakunnissa esiintyvää "valkosta makiaa" mustasta makiasta, näin on näreet !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      737
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe