Vien tuskan ja kaipuun
aavalle aavikolle
repikööt myrsky surun
peittäkööt hieno hiekka kivun.
Annan tunteen levätä minussa
vallata sieluni, sisimpäni
tuntea rakkautesi läsnäolo
jätithän sydämesi narikkaani.
Jätit sydämesi narikkaani
5
320
Vastaukset
Aavikon hiekkakkaan ei peitä
surua, ei kaipuuta.:/
Haikea, kaunis runo.Ei myrskyn riepottelu
ei aavikon hiekkakaan
pysty peittämään
ei surua
ei kaipuuta poistamaan.
Yritin runollani sanoa, että jos riittävän kauaksi
voisi viedä surun ja kaipuun, niin voisi elää toivossa
että jäisivät myös sinne, mutta…
olet oikeassa, eiväthän ne sinne oikeasti jää, vain runoissa ja elokuvissa. :)
- jpntar
Kirjoitettu..."..jätit sydämesi narikkaani..."
..
Kyynelten sumentamin silmin
kiipeän ylös..
Ylemmäksi ja ylemmäksi.
Oksat repivät jalkojani,
mutta jatkan kiipeämistä.
Ylhäällä korkealla huudan
tuskani tuuleen.
Vain erämaa kuulee tuskani,
eikä se petä.
Sanasi sattuivat kuin
piiskan sivallus..
Hellästi tuuli kuivaa
kasvoni,
ja saan voimaa
jota tarvitsen.
Sinut jättääkseni.
..
..Syömmehen kävi, niin kauniin liikuttava runosi oli, kiitos jpntar! :)
Kyynelten valuessa poskilla
ylhäällä korkealla
oksien jättämät haavat
vielä kirvelevät jaloissa.
Tuskan tuuli vieköön
kauaksi pois läpi erämaan
yli jylhien vuorien
ja sanat raskaat
kuin piiskan sivallus
myös voiman antakoon
kyyneleet kuivaten
rakkauden kielellä
tuulen kuiskatessa
hänet luokseen uudelleen saadakseen.- jpntar
diinaliin1 kirjoitti:
Syömmehen kävi, niin kauniin liikuttava runosi oli, kiitos jpntar! :)
Kyynelten valuessa poskilla
ylhäällä korkealla
oksien jättämät haavat
vielä kirvelevät jaloissa.
Tuskan tuuli vieköön
kauaksi pois läpi erämaan
yli jylhien vuorien
ja sanat raskaat
kuin piiskan sivallus
myös voiman antakoon
kyyneleet kuivaten
rakkauden kielellä
tuulen kuiskatessa
hänet luokseen uudelleen saadakseen.Diinaliin. Kiitos!
Olen syvästi liikuttunut..runosi on ihana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550
