Oletko tavannut tässä elämässä parisielusi?
Meillähän on paljon sukulais-sieluja mutta parisieluja vain yksi, joka on ollut rinnallamme ammoisista ajoista lähtien.
Tämä menee nyt jälleensyntymisen puolelle enkä keksinyt oikein muutakaan palstaa asialle.
Toivon asiallista keskustelua eikä loanheittoa.
parisielusi
40
11147
Vastaukset
- jarouse
tässä elämässä tavannut parisieluani mutta sukulais sieluja tai ns. samastaryhmästä olevia on lähipiirissäni -onneksi :-DD useita
"samasieluiset" helpottavat olemista täällä kun asioita ei tarvitse selitellä toinen ymmärtää ne sanomattakin
parisieluni ei ole täällä ,siis maapallolla, ihmisenmuodossa -sen olen aistinut- Aritta
parisieluni pari kertaa unessa.
Sukulaissielujen määrä vain kasvaa. :-) - Anonyymi
Eroa mistä tahansa uskonnosta
Lähettämällä lomake
https://maistraatti.fi/Documents/Lomakkeet/Kotikunta- ja väestötiedot/VRK 1.70 fien.pdf
tai
sähköisesti
https://maistraatti.fi/fi/Palvelut/kotikunta_ja_vaestotiedot/Uskonnolliseen-yhdyskuntaan-liittyminen-ja-eroaminen/
- henki haisee
Perustuuko se mitenkään rakkauteen tai johonkin muuhun elämän aspektiin?
Miksi ihmeessä elämässä esimerksiksi pitäisi olla yksi rakkaus? Jos vaikka elämän rakkaus kuolee tapaturmassa niin eikö sitten voi enää löytää toista rakkautta elämän ehtoopuolella?
Vai onko parisielu niinkuin ystävä? Miksi ihmeessä tarvisi olla vain yksi hyvä ystävä?
Mielestäni turha lokerointi on elämässä aivan turhaa. Tietenkin joitain asioita tarvii lokeroida ja yleistää jotta edes pystyisi ylläpitämään järkevää keskustelua. - ei tuo ole mikään
pointti tuo on joku naisten juttu onko rippikoulu käytynä?
- kipuna kiivaana
Olen tavannut, ja se ei ole mitenkään pelkästään
kivaa. Kohtaaminen oli valtavan liikuttava ja
sen jälkeen jouduin käymään läpi (taas
kerran) katkerat, ahdistavat erontunteet. Tai
oikeastaan en tiedä mikä parisielu on, mutta
tämä henkilö on kyllä kuulunut elämääni kauan.
Hän pääsi nopeasti jaloilleen ajattelemalla
kiitollisuutta siitä että saimme tilaisuuden
tavata pitkästä aikaa. Minä taas manailen tätä
inkarnaatiota jossa pitää nyt elää. Mutta kai
sitä joskus viisastuu... - ja nimenomaan...
näillä nettisivustoilla!
Ja 'surkeinta', että rakastuin. Tähän parisieluuni!
Siis surkeinta, itseni kannalta!- Powaqa
kokemuksia täälläkin... Löysin parisieluni -95 ja menetin hänet kuolemalle viime keväänä, kohta tulee vuosi.
Minä tiesin heti hänet nähdessäni että tuo se on! Ihmiset ovat mitä ovat ja sekin suhde oli peräti myrskyisä...
Tiedän että se mikä raskautti meidän suhdettettamme tämän maan päällä on nyt ohi kun hän pääsi jatkamaan matkaa ja on taas täydellinen eli ilman vajavaisen ruumiin tuottamisa rasituksia!
Odotan innolla jälleen tapaamista.
Saimme pojankin joka myös on samaa sieluryhmää! Side on todella voimakas. Enemmän kuin telepaattinen... Tosin en häntäkään saa pitää kun "ajan" koska luonnollisesti nuori mies joskus lähtee omaankin elämään.
Tällaisten ihmisten kanssa elämä on ihanaa! Kommunikaatio ja kaikki on niin selkeää... Meillä jokaisella on ainakin oman sieluryhmänsä jäsenet joita on sitten ripoteltu ympäri maanpallon... ja tosi mielenkiintoista on kun tällaisen ihmisen saa kohdata! - urhopekka
Powaqa kirjoitti:
kokemuksia täälläkin... Löysin parisieluni -95 ja menetin hänet kuolemalle viime keväänä, kohta tulee vuosi.
Minä tiesin heti hänet nähdessäni että tuo se on! Ihmiset ovat mitä ovat ja sekin suhde oli peräti myrskyisä...
Tiedän että se mikä raskautti meidän suhdettettamme tämän maan päällä on nyt ohi kun hän pääsi jatkamaan matkaa ja on taas täydellinen eli ilman vajavaisen ruumiin tuottamisa rasituksia!
Odotan innolla jälleen tapaamista.
Saimme pojankin joka myös on samaa sieluryhmää! Side on todella voimakas. Enemmän kuin telepaattinen... Tosin en häntäkään saa pitää kun "ajan" koska luonnollisesti nuori mies joskus lähtee omaankin elämään.
Tällaisten ihmisten kanssa elämä on ihanaa! Kommunikaatio ja kaikki on niin selkeää... Meillä jokaisella on ainakin oman sieluryhmänsä jäsenet joita on sitten ripoteltu ympäri maanpallon... ja tosi mielenkiintoista on kun tällaisen ihmisen saa kohdata!parisielua emme yleensä tapaa joka elämässä. Hän ei aina ole eri sukupuolta.
Parisielun auttaa tukee ja opastaa meitä tarpeen vaatiessa elämän kohtaloissamme. Vuoron perään. Yleensä hän ei ole puoliso.
Olen tavannut omani, hän on suuresti vaikuttanut minuun henkisellä polullani. No hän oli nainen, mutta siitä en puhu vaimolleni. - Aritta
urhopekka kirjoitti:
parisielua emme yleensä tapaa joka elämässä. Hän ei aina ole eri sukupuolta.
Parisielun auttaa tukee ja opastaa meitä tarpeen vaatiessa elämän kohtaloissamme. Vuoron perään. Yleensä hän ei ole puoliso.
Olen tavannut omani, hän on suuresti vaikuttanut minuun henkisellä polullani. No hän oli nainen, mutta siitä en puhu vaimolleni.olen sen käsittänyt. Minun parisieluni on nyt rajan takana.
- ......
Kukaan ei voi sanoa onko parisielua olemassa, joka olisi ammoisista ajoista ollut puolikas. Ihminen voi matkalla kohdata sopivan kumppanin.
Ei olisi reilua jos jotakin rakastaa, "että se nyt vaan oli jonkun muun parisielu"... Asioihin pitää voida vaikuttaa. T pitäisi olla vähän eri ominaisuuksia kuin itsellä.
Joo o.- Aritta
Parisielu on meidän toinen minämme. Se voi inkarnoitua maan päälle samoihin aikoihin kuin mekin mutta yleisemmin se jää rajan taakse auttamaan meitä.
Jos kohtaamme parisielumme täällä niin ei se tarkoita että hänen kanssaan on mentävä yhteen koska meillä voi olla jo vaikka kuinka hyvä suhde johonkin muuhun. - Huh huh
Aritta kirjoitti:
Parisielu on meidän toinen minämme. Se voi inkarnoitua maan päälle samoihin aikoihin kuin mekin mutta yleisemmin se jää rajan taakse auttamaan meitä.
Jos kohtaamme parisielumme täällä niin ei se tarkoita että hänen kanssaan on mentävä yhteen koska meillä voi olla jo vaikka kuinka hyvä suhde johonkin muuhun.Aivan aivan.
- ......
Aritta kirjoitti:
Jos kohtaamme parisielumme täällä niin ei se tarkoita että hänen kanssaan on mentävä yhteen koska meillä voi olla jo vaikka kuinka hyvä suhde johonkin muuhun.Saathan sinä noin uskoa. Itse en toiseen minään usko, menisi jo aika skitsofreeniseksi mun makuun. Erilaisiahan me kaikki ollaan kuitenkin, läheisyyttä voi tuntea ihan muutenkin ja ymmärrystä. Mitä tulee auttamiseen, eikös suojelusenkeli ole siinä -mokiamme katsomassa. :)
Ja koska en haluaisi ajatella parisielu asiaa, niin mielummin kohtaan ihan ajassa ihmisen ihmisenä -ajatellen muuta lämpöä välillä. Ja aina on vapaa päätös.
Parisielu sana on koivn romantisoitu. Vaikka romantiikkaa en enää löydä siitä pakosta että pitäisi olla parisielu, voihan muutenkin olla jonkun kanssa vapaasta tahdosta -rakkaus välillä. - ......
...... kirjoitti:
Saathan sinä noin uskoa. Itse en toiseen minään usko, menisi jo aika skitsofreeniseksi mun makuun. Erilaisiahan me kaikki ollaan kuitenkin, läheisyyttä voi tuntea ihan muutenkin ja ymmärrystä. Mitä tulee auttamiseen, eikös suojelusenkeli ole siinä -mokiamme katsomassa. :)
Ja koska en haluaisi ajatella parisielu asiaa, niin mielummin kohtaan ihan ajassa ihmisen ihmisenä -ajatellen muuta lämpöä välillä. Ja aina on vapaa päätös.
Parisielu sana on koivn romantisoitu. Vaikka romantiikkaa en enää löydä siitä pakosta että pitäisi olla parisielu, voihan muutenkin olla jonkun kanssa vapaasta tahdosta -rakkaus välillä.Ja rakkaus tai välittäminen voi kestää aina, sekä olla ihmisissä sopivia ominaisuuksia tai sopimattomampia. Erilaisuuskin on rikkaus ja mielenkiinto, toisella on eri ominaisuudet.
- ......
Aritta kirjoitti:
Jos kohtaamme parisielumme täällä niin ei se tarkoita että hänen kanssaan on mentävä yhteen koska meillä voi olla jo vaikka kuinka hyvä suhde johonkin muuhun."mutta yleisemmin se jää rajan taakse auttamaan meitä."
Katsoisiko parisielu kun muhinoimme toisen kanssa ja niin rakastamme... Mä ainakin häippäisisin äkkiä en jaksaisi vehtaamista. :) Heh juu. - Aritta
...... kirjoitti:
Saathan sinä noin uskoa. Itse en toiseen minään usko, menisi jo aika skitsofreeniseksi mun makuun. Erilaisiahan me kaikki ollaan kuitenkin, läheisyyttä voi tuntea ihan muutenkin ja ymmärrystä. Mitä tulee auttamiseen, eikös suojelusenkeli ole siinä -mokiamme katsomassa. :)
Parisielu sana on koivn romantisoitu. Vaikka romantiikkaa en enää löydä siitä pakosta että pitäisi olla parisielu, voihan muutenkin olla jonkun kanssa vapaasta tahdosta -rakkaus välillä.tuo romantisoiminen. Meidän tehtävämme ei ole etsiä parisielua itsellemme. Yleensä emme edes löydä sitä koska - niin kuin kirjoitin - se on rajan takana auttamassa meitä.
Mutta jos hän olisi täällä hän olisi tietenkin eri ihminen eikä meidän toinen puolisko.
Meitä auttaa oppaat, sukulaiset, enkelit ja se parisielu. Sitten voi kaikkia kutsua enkeleiksi jos haluaa. Mitä sillä oikeastaan on väliä? :-) Olemme kuitenkin kaikki yhtä, yksi sielu, henki.
Ja rakastaa voi muitakin kuin parisieluaan. - Aritta
...... kirjoitti:
"mutta yleisemmin se jää rajan taakse auttamaan meitä."
Katsoisiko parisielu kun muhinoimme toisen kanssa ja niin rakastamme... Mä ainakin häippäisisin äkkiä en jaksaisi vehtaamista. :) Heh juu.rakkaus ole sellaista kuin täällä maan päällä. Parisielu olisi vain onnellinen jos me olemme onnellisia.
Ei parisielumme ole meidän puolisomme rajan takana. :-) - jarouse
Aritta kirjoitti:
tuo romantisoiminen. Meidän tehtävämme ei ole etsiä parisielua itsellemme. Yleensä emme edes löydä sitä koska - niin kuin kirjoitin - se on rajan takana auttamassa meitä.
Mutta jos hän olisi täällä hän olisi tietenkin eri ihminen eikä meidän toinen puolisko.
Meitä auttaa oppaat, sukulaiset, enkelit ja se parisielu. Sitten voi kaikkia kutsua enkeleiksi jos haluaa. Mitä sillä oikeastaan on väliä? :-) Olemme kuitenkin kaikki yhtä, yksi sielu, henki.
Ja rakastaa voi muitakin kuin parisieluaan.Kyllä näin se on!!!
mustasukkaisuus tai omistaminen ei sisälly puhtaaseen rakkauteen
tarkoitan vain sitä että "rakkauksia" voi olla monia
ja näi onkin
periaatteessa meidän tulisi rakastaa kaikkia - urhopekka
Aritta kirjoitti:
rakkaus ole sellaista kuin täällä maan päällä. Parisielu olisi vain onnellinen jos me olemme onnellisia.
Ei parisielumme ole meidän puolisomme rajan takana. :-)parisielu on ollut kaverinamme siitä lähtien kun kömmimme merestä maalle. Tai olimme kivikuntaa, siten kasvikuntaa, sitten eläinkuntaa, lopuksi ihmiskuntaa.. Aritta olikos se alku jotenkin näin vai ollanko me kaikki Siriukselta?
- Aritta
urhopekka kirjoitti:
parisielu on ollut kaverinamme siitä lähtien kun kömmimme merestä maalle. Tai olimme kivikuntaa, siten kasvikuntaa, sitten eläinkuntaa, lopuksi ihmiskuntaa.. Aritta olikos se alku jotenkin näin vai ollanko me kaikki Siriukselta?
olemme Siriukselta ja Plejadeneilta.
- Mirakos
Käsitykseni mukaan ihmisellä on useita parisieluja, joista useat inkaroituvat samaan aikaan maan päälle; jo karmankin takia. Parisielut tuntuvat läheisiltä. Kaksoisliekki taas on ihmisen "vastakohta", joita on vain yksi. Kaksoisliekkimme ei välttämättä ole inkarnoituneena maan päällä yhtä aikaa meidän kanssamme. Toisaalta voit löytää kaksoisliekkisi myös syvältä itsestäsi. Kaksoisliekin vetovoima on todella voimakas.
- Aritta
Mirakos kirjoitti:
Käsitykseni mukaan ihmisellä on useita parisieluja, joista useat inkaroituvat samaan aikaan maan päälle; jo karmankin takia. Parisielut tuntuvat läheisiltä. Kaksoisliekki taas on ihmisen "vastakohta", joita on vain yksi. Kaksoisliekkimme ei välttämättä ole inkarnoituneena maan päällä yhtä aikaa meidän kanssamme. Toisaalta voit löytää kaksoisliekkisi myös syvältä itsestäsi. Kaksoisliekin vetovoima on todella voimakas.
sitten sitä kaksoisliekkiä. En tiennyt mitä parisielulla tarkoitetaan Suomessa. Kaksoisliekkihän on ruotsiksi tvillingflamma ja sen tai hänet olen tavannut unissani.
- Olen minä
Aritta kirjoitti:
olemme Siriukselta ja Plejadeneilta.
Tämä on minun ymmärrykseni tällä hetkellä.
Osa ihmisistä on eri puolilta tähtiä, muitakin kuin Sirius ja Plejadeneit.
Osa ei ole mistään tähdiltä, vaan ovat enkeleitä maan päällä.
- PERUSUKKO
Raamatun opetuksen ja kirkon tradition sekä Jumalan ilmoituksen mukaan ei ole olemassa mitään parisielua. Sellaiseen ei kannata uskoa. Jokaisella on vain tämä yksi sielu, joka kuuluu Jumalalle. Jokaisen asia on tässä elämässä päättää antaako itsensä Jumalalle vai käveleekö laveaa tietä kadotukseen.
Pax et bonum...- Kersantti Ärjylä
Raamatussa myöskään mainintaa poroerotuksesta eikä pekkaspäivistä, mutta silti ne ovat olemassa. Raamatusta jäi epähuomiossa pois myös muutakin, joka on silti ollut olemassa ammoisista ajoista lähtien. Ei ole mainintaa dinosauruksista ja muitakin pahoja aukkoja löytyy.
Koeta ymmärtää, että raamattu on kirjoitettu entisajan ihmisen järjellä ja lähi-idän maailmankuvalla ja tietämyksellä, joka ei tosiaankaan mikään kehuttava ollut.
- Send me an angel
Me vain tulimme niin hyvin juttuun, mitään suhdetta meillä ei ollut. Kiinnostusta olisi varmasti ollut puolin ja toisin, mutta olimme molemmat perheellisiä enkä ainakaan minä voisi pettää puolisoani. Sitten koitti aika, ettemme nähneet pitkään aikaan ja myöhemmin kuulin hänelle tulleen kaikenlaisia vaikeuksia (taloudellisia pääosin) ja hän teki itsemurhan.
=( Ketään muuta hänenkaltaistaan en ole tavannut. - MysticVenus
Olen tavannut ns. kaksoissielun ja ollaan yhteydessä. Helppoa se ei ole, sillä hänellä on erilainen kasvatus kuin minulla, mutta muutoin meillä on syvää ymmärrystä.
- Löytyi
Minun kaksoisliekkini tuli työpaikalleni yllättäen, olen perheellinen tavis joka en ikinä
voinut tietää tällaisesta. En ole sellaista sorttia joka katselisi vieraita kun olen onnellisesti aviossa.
Erikoisen asiasta teki se että hän otti kädestäni kiinni ja onnitteli ja katsoi s y v ä l l e
silmiini eräässä kahvilassa johon osuimme yhtä aikaa, olemme samaa sukupuolta.
Odottavan aika on pitkä, nyt ajattelen vain häntä ja olen yksin perheeni keskellä ja
arjessa. - Kaksoisssliekki
Löytyi kirjoitti:
Minun kaksoisliekkini tuli työpaikalleni yllättäen, olen perheellinen tavis joka en ikinä
voinut tietää tällaisesta. En ole sellaista sorttia joka katselisi vieraita kun olen onnellisesti aviossa.
Erikoisen asiasta teki se että hän otti kädestäni kiinni ja onnitteli ja katsoi s y v ä l l e
silmiini eräässä kahvilassa johon osuimme yhtä aikaa, olemme samaa sukupuolta.
Odottavan aika on pitkä, nyt ajattelen vain häntä ja olen yksin perheeni keskellä ja
arjessa.Minulla kävi hiukan samanlailla.Olin nähnyt häntä aika paljon aikaisemminkin sen kummempia hänestä ajattelematta.Tuli sitten töihin minun työpaikalleni, enkä vieläkään ajatellut hänestä mitään erkoista.
Sitten erään kerran tarttui hän minua käsivarresta kiinni jossain asian yhteydessä
ja samassa tunsin oudon tunteen, ihan kuin sähköä olisi mennyt koko kroppani läpi.
Se päivä muutti elämäni.
Hänen silmiinsä katsominen säväytti joka kerta.
Yhtäkkiä pystyin puhumaan hänelle oikeastaan ihan mistä vain ja
kävi ilmi, että hänen elämänkatsomuksensa oli hyvin samanlainen kuin minulla.Jopa kroppani muuttui.Rasva hävisi ja kunto parani...ihan oikeasti.
Ja jos en yhtään valehtele, tuli minulle tunne, että ihan kuin sieluni olisi
herännyt jostain horroksesta, johon en tiennyt sen edes vajonneen.Olin taas se sama kiva ihminen, jota olin ollut joskus kauan sitten ja jonka elämä oli kovettanut vastoinkäymisillään.Pelkästään hänen vierellään oleminen
oli jotenkin rauhoittavaa...outoa.
Rinnassa tuntui välillä autuaallista rakkautta ja taas välillä tuntui puristavaa kipua.
Kuullostaa varmaan ihan oudolta.
No joka tapauksessa mielenkiintoni tämmöistä "heräämistä" kohtaan
heräsi ja aloin ottaa selvää, että mitähän se voisi olla, koska ihan normaalia ihastumista/rakkautta se ei ollut.
Törmäsin aina sanaan kaksoisliekki, joka voi pelkällä kosketuksella
herättää toisen sielun, jos niin voi sanoa.
Minä uskon Jumalaan ja uskon, että on paljon mitä ihminen
ei tiedä.
Elämäntilanteemme olivat kumminkin semmoiset, ettemme ole yhdessä, mutta en nykyään kumma kyllä tunne pakottavaa tarvetta siihen,
vaikka silloin välillä tuntui, etten voisi elää ilman häntä.
Ehkä olen hyväksynyt viimenään tilanteen.En tiedä.
Olen kumminkin varma, että olemme yhdessä sitten, jos/kun aika on oikea.
Olemme nykyään yhteydessä silloin tällöin ja vaistoan hänestä,
että hän epäröi silloista ratkaisuaan.En kumminkaan sano mitään asiasta, koska en haluaisi vaikuttaa mitenkään hänen päätöksiinsä.
Näemme myös unta toisistamme, mikä on jännää.
- Parisielusi odottaa
Usko elämään ja kohtalon johdatukseen!
Jos uskosi horjuu saat vahvistusta enkeleitä www.valonenkeli.fi - mk
Sinänsä mukava lukea kokemuksia näistä tuntemuksista, mutta kohdatkaan, ylittäkää rajoja, ei saa missään nimessä jäädä makaamaan paikalleen näiden tuntemusten kanssa!
Täytyy pitää silmät avoinna, miettikää mitä elämä tarjoaa, tiedän, että tämä sivu on pohdiskelun merkeissä, ja ajatusten vaihtoon, elämää on niin paljon jokapuolella! Voit katsoa kaksoisliekkiäsi, tai parisieluasi silmiin nyt jo! Tai nähdä sen päivittäin ohittamassa sinut! Tarvitaan vain mieli, sielu ja sydän ja ruumis! Ja paljon samoja ajatuksia!Kukaan ei saa olla yksin ajatuksiensa kanssa!
Itse olen oman KAKSOISLIEKIN KANSSA JA SIELUNKUMPPANIN! Aivan uskomatonta on arkemme!! Ja se ei ole tavallista, se on siitä kaukana, tuntuu, että olisin syntynyt uudestaan minäksi, ja uudeksi tytöksi, ja kaikki karma mitä minulla on elämässäni ollut, on poistunut.
Mutta, kaksoisliekin rakkaus!!Sinulle joka kirjotit, että olet katsonut kaksoisliekkiäsi silmiin, se voi olla sinun sukulaissielusikin, mutta kysymys kuuluu, miksi et tee asialle mitään! On kyseessä sinun sielustasi, ja sinun voimistasi! Itse olen saavuttanut tuhansia uusia asioita ja leveleitä elämääni,
olemalla RAKKAANI kanssa!! Ei ole moista voimaa suurta, kuin rakkaus ja rauha sydämessä! On niin kokonainen olo! - ehkä ensi elämässä
Itsellänihän kävi niin, että kohtasin parisieluni kun olin 12. Tiedän, miltä kuulostaa sanoa että rakastuin ensimmäisen kerran noin nuorena. Katsoin tätä poikaa silmiin ja menin sanattomaksi. Minut täytti rauha, tunsin kuinka hän katsoi huomattavasti pintaa syvemmälle eikä millään muulla ollut enää sen jälkeen väliä. Huomasin jo yli vuosikymmen sitten että on ihan turhaa yrittää selittää muille ihmisille tästä, eivät he ymmärrä! Minä vain TIEDÄN että hän rakastaa minua, tiedän että hän yhä ajattelee minua ja tiedän että joskus aamuisin unenpöpperössä tunnen hänet halaamassa minua ja että hän yhä "puhuu" minulle vaikka välimme muiden ihmisten silmissä ovatkin menneet. Hän on se ihminen, joka kaikkien ääliömäisten virheiden jälkeenkin rakastaa minua palavasti. Toivon, että vielä jossain elämässä saamme toisemme :) olen kuitenkin jo hyvin kiitollinen siitä että olen saanut pitää hänet elämässäni näinkin pitkään!
- m.m.k.s.g.k.p
HÄN on parisieluni. Tiesin sen samalla hetkellä kun katseemme kohtasivat sen ensimmäisen kerran, niin minä kuin hänkin jäimme kiinni siihen katseeseen. Se oli vain se yksi ilta jonka sain hänen katseessaan viettää näin päivätodellisuudessa mutta se selvitti sen kaiken. Hän on se jota jo lapsena etsin toverikseni, se jota tiedän aina rakastavani enemmän kuin ketään muuta, häntä joka rakastaa minun sieluani. Unimaailmassa intuitiomme ja sielumme ovat usein kietoutuneet toisiimme ja se on auttanut meitä molempia paljon. En tiedä tapaanko häntä enää koskaan näin "maallisessa elämässämme mutta sielumme ovat silti aina yhtä. Ne eivät eroa koskaan.
- mk
Täytyy kirjoittaa tänne!
Elämäntilanne on muuttunut, tuo teksti minkä olen kirjoittanut tänne, nimimerkillä MK, nyt tilanteeni on täysin muuttunut. Tuo tunne mikä minun ja sielunkumppnini välillä on kokonaan muuttunut, tunteet ja kaikki meidän välillä. Olen tullut siihen päätökseen, että haluan katkaista välit minun ja hänen kanssa.
En tunne hänen elämänongelmiensa vuoksi enää yhteenkuuluvuutta, hassulta tuntui lukea tuo viesti minkä olen tänne kirjoittanut, mutta osaksi myös sen takia, että olen halunnut luoda uskoa niihin ihmisiin, jotka eivät usko toiseen puoliskoon tai siihen niin hyvään tunteeseen minkä voi saada toisen ihmisen kautta.
Olen rakastanut häntä syvästi, ja rakastin, mutta nähtyämme uudestaan hänestä paljastui paljon sellaisia puolia, mitä kutsun sanalla epärehellisyys, sisäinen huonovointisuus, mikä heijastui minuun myös tunnetasolla, ja esti suhteen syventymisen kokonaan, ja olen itse niin peacemind, ja tavoittelen sitä. Joten tein nyt sitten päätökseni ja päätin, että siirryn eteenpäin. Olin todella murheissani joitakin kuukausia sitten, mutta olen nyt mennyt eteenpäin, ja tehnyt päätöksen, ja olen tavannut uuden henkilön elämässäni, joka tuntuu rauhallisemmalta ja turvallisemmalta kuin hän. Ja on kypsempi erilaisten asioiden suhteen, ja paljon paljon rauhallisempi, ja tunne on ihan erilainen kuin taas tämän aikaisemman miehen kanssa. Paljon varmempi ja puhtaampi, ja hän on paljon vilpittömämpi ja maanläheisempi kuin tämä aikaisempi.
Joten nyt tallustellaan näin eteenpäin. Ja katsotaan mitä tapahtuu. Hänen kanssa klikkasi yhden illan perusteella, ja tunne oli erittäin tuttu, aivan kuin olisin tuntenut hänet jo todella pitkään, ja paljon rauhallisempi ja seesteisempi kuin tämän aikaisemman kanssa, ja nyt elän tässä ja nyt. Tässä hetkessä.
Joten tsemppiä vaan kaikille tänne!Silmät auki ja kohti uusia tuulia!
Ja mukavaa syksyä!!Edelleen uskon samanlaisiin kohtaamisiin, mutta kohtaamisen kohde voi vaihtua, ja se vaatiikin molempia pitämään silmät auki, ja olemaan valveilla rakastetun kohteelle. Aikaisempi kumppanini ei vain yksinkertaisesti ollut, ja sen kyllä tuntee, jos toinen ei ole. Valehteleminen ja loukkaaminen ei kuitenkaan kuulu oikeaan rakkauteen ja se on paljon positiivisia asioita.- ÖIUGLYIGLYU
Mä haluaisin myös rohkaista kaikki tekemään asialle jotain, elämä on paljon enemmän kuin tervehtimistä tai unelmoimista siitä toisesta! Täytyy tehdä omista unelmista totta, ja mennä askeleita eteenpäin!!
Täytyy joskus näyttää toiselle mitä on rakkaus! Ja uskoa itseensä, ei missään nimessä saa jäädä laakereille makaamaan! Meillä on vain tämä yksi elämä täällä!
Yksi vain! Joten kuluttaakko se arkailuun, epävarmoihin ajatuksiin, siihen mitä voisi tapahtua, vai oikeasti tehdä asialle oikeasti oikeasti jotain!!TEHDÄ ASIOILLE JOTAIN!!
Itse en arkaile lähestyä ketään, rakkauden kohteen eteen pitää tehdä joskus töitä!!!Oikeasti töitä!Näyttää rakastaminen, ja tunteet!Saada toinen myös uskomaan asioita! Joskus ihmiset ovat masentuneita, joten he eivät näe eteensä, ja kipristyneitä omaan kuoreensa, se estää näkemään selkeästi, pitää nousta ylös tästä olotilasta ja ottaa elämä omiin käsiinsä, koska se on koko ajan käsissämme, joten riippuu hyvin paljon miten käytämme sen!!
Sillä on merkitystä, sanotko toiselle mitä tunnet, miten ilmaiset itseäsi toiselle, kerrotko asioista!Kukaan ei halua elää tietäen, mitä olisi voinut tapahtua, jos on mahdollista kokea se kaikki, ja tehdä tunteista ja omista haaveista totta!! Sitten elät oikeasti, kun teet näin!!! Kunnioittaen ja rakastaen samalla kauniisti sitä mitä rakastat!!PEACE!!!
Olen tavannut oman parisieluni kerran ja pitänyt tämän vuoden aikana häneen enemmän yhteyttä. Sukulaissieluja olen tavannut elämän varrella vain neljä, enkä tunne heistä yhtäkään. :( Kaipaisin kyllä sellaista seuraa itselleni enemmän. Yhdessäolo olisi varmaan luontevampaa ja oltaisiin valmiiksi vähän ymmärtäväisempiä toisiamme kohtaan.
- Anonyymi
Upp :)
- Anonyymi
Kaksoisperäliekki saattaa syttyä ihan missä tahansa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982