Vatsatautia liikkeellä.

ripulin riivaama.

ei tosiankan ole enään kivaa...kuinkas moni teistä on sairastanu?

15

2607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silja K

      En ihmettele sitä. Totta kai sitä tulee niin kauan kuin sitä mahassa riittää.

      • Lasse_34

        Mun on tullu koko viimeviikon ikäänkuin pillistä. Tänäänkin meinas tulla viälä varpusparvi housuun osuuskaupas. Onneks kerkisin saveeman pytylle.


      • ei ehdi
        Lasse_34 kirjoitti:

        Mun on tullu koko viimeviikon ikäänkuin pillistä. Tänäänkin meinas tulla viälä varpusparvi housuun osuuskaupas. Onneks kerkisin saveeman pytylle.

        Jollain taisi olla kyllä jotain housuissakin S-marketissa, ainakin hajusta päätellen.


    • ripulin riivaama nokialta

      se on noro ! täältä nokialtahan me se ollaan sinne kyröön varmaan raahattu tahtomattamme. tervetuloa kerhoon.. kyllä se ohi jossain vaiheessa menee.. ilmainen laihdutuskuuri :)

    • Terve vatsa terveessä päässä

      En usko että ketään kiinnostaa kauheasti toisten vatsantoiminta ja että onko jätökset veteliä, kiinteitä ja että tuleeko housuun vai pyttyyn. Jos ei oikeesti ole järkevämpää keskusteltavaa älkää keskustelko.

      • kiinnostaa?

        miksi sitten tulit tähän viestiketjuun vastailee jos ei kiinnosta.


      • valittaa
        kiinnostaa? kirjoitti:

        miksi sitten tulit tähän viestiketjuun vastailee jos ei kiinnosta.

        Näin on meinaan, ketä kiinnostaa jos jotain ei kiinnosta.


    • lakkalumo

      Mä oon Jyväskylästä ja oli 3 päivän super vatsatauti, huh huh. Karmeeta..kummastakin päästä ja ankara vatsakipu. Mikä lie pöpö liikenteessä.

      • konsti on

        ripulin torjumiseen se, että älkää syökö mitään ulkolaisia marjoja ilman keittämistä, sillä niissä on todettu juuri näitä ripulinaiheuttaja.
        Kotimaiset marjat voitte syödä huolettomasti ja ilman keittämistä!


      • paskat housuun
        konsti on kirjoitti:

        ripulin torjumiseen se, että älkää syökö mitään ulkolaisia marjoja ilman keittämistä, sillä niissä on todettu juuri näitä ripulinaiheuttaja.
        Kotimaiset marjat voitte syödä huolettomasti ja ilman keittämistä!

        kun olin töissä. Oikeestaan useampaan kertaan meni mutta en uskaltanut
        sairaslomaa mennä hakemaan jos sitä on sitten ensimmäisenä listalla jos väkeä vähennetään.
        Olen palvelualalla ja hieman mahatautini kieltämättä vaikutti negatiivisesti työni hoitoon
        mutta ei vielä ainakaan ole tullut pahoja reklamaatioita. Kun nyt taudin helpotettua olen
        tuulettanut työtilaani ahkerasti niin hajukin alkaa pikkuhiljaa vähenemään.

        Ammatiltani olen kokki


      • sitkee pöpö
        paskat housuun kirjoitti:

        kun olin töissä. Oikeestaan useampaan kertaan meni mutta en uskaltanut
        sairaslomaa mennä hakemaan jos sitä on sitten ensimmäisenä listalla jos väkeä vähennetään.
        Olen palvelualalla ja hieman mahatautini kieltämättä vaikutti negatiivisesti työni hoitoon
        mutta ei vielä ainakaan ole tullut pahoja reklamaatioita. Kun nyt taudin helpotettua olen
        tuulettanut työtilaani ahkerasti niin hajukin alkaa pikkuhiljaa vähenemään.

        Ammatiltani olen kokki

        Taas liikkeellä


    • Kipeä

      Hämeessä on tautia. Minulla ja ilmeisesti joillakin muillakin töissä. Ikävää on.

      • norovirus jylläs

        Meidän koko perhe noroviruksen kynsissä , nyt jo kaikki ok.


    • viihteellä

      bellassa ja 3 kertaa meni ripulit housuun illan aikana.

      Kun tarjoilu pelas ja uloskaan ei käsketty niin olin valomerkkiin
      asti.

      Kauhee pyykkaaminen sunnuntaipäivällä. kengistäkin löyty paskaa.

      Huh huh!

      • Bellassa

        ... etpä erottunut muusta asiakaskunnasta ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe