Isosti parannettavaa

tomppa2006

Olen ollut
osallisena
kauniissa
tapahtumassa

Ilman minua
ei koskaan
olisi saanut
alkuaan

Kauniin
rakkauden sinettinä
kauniin lapsen
syntymä

Hämilläni hiljaa
seurannut sivusta
rakkautta äidiltä
pieneen poikaan

Myönnetään
suuresti löytyy
parannettavaa
pyrkiessäni
rakkauden
PRO-sarjaan

20

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      Myös isän rakkaus lapseensa kuultaa runossasi. Luulisin, että monet meistä ovat harjoittelijoita rakkauden kentällä, joka on monimuotoinen ja vivahteikas.
      Kiitos laadukkaasta lukuhetkestä : )

      • tomppa2006

        ...niin mielelläni antaa äidinrakkaudelle, sille kuuluvan kunnian...

        Rakkauden kentällä hyvin harva pystyy sanomaan olevansa ammattilainen, mutta harjoitellaan.

        Padmea kiittäen, tomppa!


    • *MURUKULTA*

      Ei ole yksitoikkosta elämää, ei.. ;)
      Monet hetket tuo lapsi tullessaan, mutta
      ei niitä pois anna yhtäkään!
      Mutta sitä sanotaan, että ;työ tekijäänsä kiittää,
      näissä tapauksissakin jäljen näkee vasta paljon myöhemmin.

      Mielenkiintoista viikkoa, tomppa,,ja ota se kasvattavana kokemuksena,
      niin se lasten kasvatus,,heheh..sillä sitä se on!! :D *Muru pitää peukkuja pystyssä*

      • tomppa2006

        ...ja lasten kasvatuksesta, oikein kasvattava kokemus, olen kasvanut itsekin kasvattajana...

        Paljon hienoja muistoja on lapsen myötä tullut elämääni. ja rakkautta.

        Kiitos hauskasta palautteesta murukulta, on ilo lukea sanojasi!


    • Älä ole milläskään.
      Sinulle on varattu kuitenkin se VIP-huone,
      sydämen "iskä"lokerossa;)

      • tomppa2006

        ...voi kiitos marin, olen niin mielelläni Very Important Person...

        Sydämen isälokero oli niin hieno ilmaus, että painan sen mieleeni ja sydämeeni. Kiitos!


    • kaaru

      ...kirjoitat koskettavasti lapsen syntymästä

      • tomppa2006

        ...yritin tuoda myös esiin äidinrakkauden suunnatonta ylivoimaa...

        Sinulle myös kaunista päivää, kiitos ja kumarrus!


    • Kaunista päivää nyt toivotin,,,sinne jonnekkin.

      • tomppa2006

        ...päivää Porvooseen, täällä paistaa aurinko ja on hieno talvisää...

        Kiitos Margitta sinulle suurkiitos palautteesta!


    • peres

      Olen ylpeä Sinusta MIES

      • tomppa2006

        ...olla paras, hyvä sentään kun pystyy myöntämään asian...

        Kiitos peres, palautteesi sai minut röyhistämään rintaani!


    • Mysteriet

      Tomppa, olen ihan hiljaa runosi vieressä...

      Että osaakin olla hieno!

      • tomppa2006

        ...hiljentävät minut uusiin ja kauniisiin ajatuksiin...

        Tuhannet kiitokset sinulle Mysterit!


    • lindalinda1

      Hämilläni olen minäkin runostasi,
      milloinkaan et petä.

      Sinä olet saavuttanut jo PRO-sarjan,
      onnittelen. Että en sanoisi parannettavaa löyty-
      vän - jatka samaan malliin.

      Olet ilomme Tomtom.

      • tomppa2006

        ...tuntuu että oma tyyli alkaa löytyä...

        Näitä sinun sanojasi luen ilolla ja suurella mielihyvällä. Kiitos lindal, kiitos!


    • *Rakkaudenlahja*

      kaunis ja niin aitoa.nämä aidosti kirjoitetut runot ovat niitä kaikkein kauneimpia joihin sanat tulevat sydämestä.Sydämellinen kiitos tästä runostasi!

      • tomppa2006

        ...kiinni runoni sanoman...

        Aidosti ja vilpittömästi! Rakkaudenlahjalle suurkiitos palautteesta, tuli hyvä mieli minulle.


    • TöllinLiisa

      Isyyden johdosta
      Laps on suuri - ihme

      Rakkaus kekseliäs, kiitos iloisesta runostas.Liisa

      • tomppa2006

        ...ihanasta palautteesta...

        Rakkaus on monipuolista, sitä on kaikkialla!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe