Kiltti Ihminen!

namisuku

...Kiltistä Ihmisestä mielletään helposti, olevan hiljainen hisSukka ynnä väritön Persoona. Helposti toisten tahtoon alistuva, harmaa Hiirulainen?

Oletko samaa Mieltä?

27

1418

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

sillä kiltti on myös hienotunteinen ja empaattinen eli sivistynyt.

• toiset on

sanotaan myös,
      toiset ovat, oikeesti
      toiset vain itse kertovat olevansa.

• namisuku

...Sinä, oikeesti?

• toiset on
        namisuku kirjoitti:

...Sinä, oikeesti?

kuulun siihen -60 luvun lopulla naimisiin menneisiin,
        joille riitti kun vaimo oli kunnollinen ja luotettava ja kunnollisesta perheestä,

samoin minulle riittää samanlainen mies.

ei todella olla mukavia, mutta tuskin parempaa enää voi löytää.

• Pirre*

siitä että niinhän sitä ajatellaan.., mutta minusta iloinen, räväkkä, ja ehkä joskus kirota pärayttäväkin voi olla hyvä sydäminen..ja kiltti ihminen :)

• namisuku

...minäkin Kiltteyden Näen=D

• tällainen olen!;)

Siis olen samaa mieltä:))

• namisuku

...sentään Joskus Räväkkä(kin);)

• namisuku kirjoitti:

...sentään Joskus Räväkkä(kin);)

kun kohtaan tuulimyllyjä!:)

• namisuku
        emw34 kirjoitti:

kun kohtaan tuulimyllyjä!:)

....Riittänee;D

• on kokemusta

kuunteleva, auttava, iloinen, rakastava, toiset huomioon-ottava,jakaa ilot ja surut, yllättää positiivisesti, ei kuitenkaan alistuva, eikä alista toista.

Ilolla kevättä rinnoissa odotteleva yksi palstan lukija. Hyvää mieltä kaikille, ja päivien kirkkautta.

• namisuku

...alistaminen EI tod. istu Oikeesti Kilttiin:)

Juups Kevättä rinnoissa Kaikilla (Toivon)=D

• ee.

yleensä fiksu ja kaiken osaava on myös kiltti,
      kun hänen on niin hyvä olla ja elää.

• namisuku

...ja Kiltti säästää omaa Sydäntään kauheuksien taakalta, eli ajttelee myös itseään=D

• mies-v57

Olen laittanut merkille jo työni kautta,että tosi elämässä empaattinen ja kiltti mies saa suurta arvostusta.ja hänen pehmeille arvoille annetaan
      aidosti suuri arvo.

Tällä palstalla kiltteys on suhteellinen käsite.
      Voi yhdellä nimellä olla kiltti.toisella nimellä provo.

Käsittääkesi moni esiintyy useammalla nimellä ja eri persoonassa.Kiltteys näin ollen pitää konkretisoida tuon aidon elämän kautta.Minusta siellä kiltteyttä arvostetaan ja ihmistä
      ylipäätään,jolla on sydän rinnassa.

• namisuku

...Ei tule esille Ihmisen Todellinen "minä":(
        LiveElämässä Näet, Kuulet, TUNNET ja jopa Tuoksutat Ihmisen=D
        Joten välillä on hiipinyt mieleeni Ajatus, että tämä "Palstailu" voipi olla tosi petollista:(
        JärjenKäyttö mukana voipi täällä "Kaveerata" ja MieliPiteitänsä Kuulostella=D

• romuttuvat

Suuressa kiltteydessäni Pyydän Sinulta Anteeksi halpamaisia ajatuksia mitä minulla oli sinusta ennen kuin laitoit kuvasi esille.
      Kirjoitustesi perusteelle luomani kuva sinusta oli aivan väärä.
      Mielikuvissani olit epätoivoisesti nuoruudessa roikkuva "mimmi", joka taisteli vanhenemista vastaan nuorenmiehen, kauneusleikkausten, minihameiden ja tatuointien avulla. Kielenkäyttösi osaltaan loi tätä nuorekkuuden vaikutelmaa. "Ou jee" on aivan loistava ilmaus!
      Nähtyäni kuvasi minäkin putosin todellisuuteen. Helpotus oli suuri, kun tajuan , että samojen luonnonlakien alaisia olemme. Olet hyvin tavallisen näköinen, ympäristösi kanssa samaa tahtia kiihtyvällä nopeudella vanheneva nainen.Tavallistakin tavallisempi, jos ihmisestä voisi käyttä luonnehdintaa maatiainen, käyttäisin sitä.
      Hyvää Jatkoa Sinulle!

• namisuku

...Heh=D
        En ole itsestäni suuria Maalaillut, jokainen kanssani kulkenut on tehnyt sen Itse, MieliKuvassaan:()

Jotkut ovat kritisoineet Minua textieni kautta radikaalistikkin, Tosi Hyvä että Puhutaan:)
        Olisi Kauheaa jos EI:(

Huomasitko, kuinka Kiltisti otin vastaan ulkonäköäni koskevan kommenttisi:)
        Milloin saamme kommentoida Sinun?

• vaikka mielelläni en

puhu,vihaan puhelimia esim.Kuuntelen ja opin!

• namisuku

...Hiljaisuutta, siinäkin on Oma Sanomansa - Japanilainen sanonta=D

• mieleen juttu
        namisuku kirjoitti:

...Hiljaisuutta, siinäkin on Oma Sanomansa - Japanilainen sanonta=D

yks kaverini oli Abiskossa instruktöörinä.
        Sinne tuli jojain päivänä japanilainen joka
        ihmetteli mikä rinnasta kuuluu.Hän ei ollu
        koskaan kuullu sydämensä tykytystä mutta
        tuolla Lapin hiljaisuudessa kuuli ens kerran!

• namisuku
        mieleen juttu kirjoitti:

yks kaverini oli Abiskossa instruktöörinä.
        Sinne tuli jojain päivänä japanilainen joka
        ihmetteli mikä rinnasta kuuluu.Hän ei ollu
        koskaan kuullu sydämensä tykytystä mutta
        tuolla Lapin hiljaisuudessa kuuli ens kerran!

...VOI joku kuulla ekan kerran, Sykkeensä...:)

• ole kyllä samaa mieltä..:) Pidän itseäni kilttinä ihmisenä,mutta en todellakaan alistu muiden tahtoon..oon jääräpäiden kuningatar..;)

• namisuku

...Jäärätä osataan täälläkin..heh...=D

• Thaimaasta tuotu

kiltti mutta itepäinen.Mullon tapana sanoa että hän on tullu uhma-ikään!!

• Thaimaasta tuotu kirjoitti:

kiltti mutta itepäinen.Mullon tapana sanoa että hän on tullu uhma-ikään!!

Mulla se on varmaan sit elinikänen uhma..:))

• namisuku

...Ihmisenä, Kiitän Kaikkia (OIKEASTI Kilttejä)Ketjulaisia=D Terkuin Nami=D

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      501
      1887
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      379
      1576
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1378
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1367
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      113
      972
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      929
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      916
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      771
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      11
      764
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      763
    Aihe