Onkohan olemassa ihan selvät englanninkieliset vastineet melkein kaikille suomalaisillekin nimille? Monet yhteydethän voi toki päätellä kuten esim. Mika-Mike mutta että mistäköhän saisi tietoa enemmän?
suomalaisten nimet englanniksi
5
4007
Vastaukset
- humppalulla
olen varma ja TIEDÄN että esim. suomalaisessa kirjakaupassa myydään (weilin&göös) julkaisemaa kirjaa "suomalaiset nimet ja niiden englanninkieliset vastineet" julkaisua joka maksaa kansien väristä riippuen about 41€uroa.
akateeminen kirjakauppa myi viime kevät-talvella samaista kirjaa alennusmyynnillä 35€uroa..
kirjastoissa kannattaa myös käydä kyselemässä näitä teoksia... oleppa hyvä..- Naakka
minäkin löysin nämä muutamat esimerkit:
Kalevi = Calev
Erkki = Ercci
Seppo = Ceppo
Jalmari = Yalmar
Pertti = Perthie
Jne.
Hyvin helppoa. - Niin
Naakka kirjoitti:
minäkin löysin nämä muutamat esimerkit:
Kalevi = Calev
Erkki = Ercci
Seppo = Ceppo
Jalmari = Yalmar
Pertti = Perthie
Jne.
Hyvin helppoa.George=Yrjö... hehee
- tero
Niin kirjoitti:
George=Yrjö... hehee
Tero=Tersca
Periaatteessa nimille ei ole lontoon kielisiä vastineita.
Voi päättää että Tero=Mike, eikä kukaan voi väittää että asia ei ole noin. - mies savosta
tero kirjoitti:
Tero=Tersca
Periaatteessa nimille ei ole lontoon kielisiä vastineita.
Voi päättää että Tero=Mike, eikä kukaan voi väittää että asia ei ole noin.Pete= Postman Pete
Kakkasormi= Goldfinger
Nauta-Mikko= Iron Mike
Reetu= Frederikki alias Titanic
_oi= unemployed
Vesa S= Visa-no credit
olavi= Oh love for men
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351