Silloin tahdoin

Rakkaudenlahja1

Odottaisit minua vielä
siellä kaukana jossain
koska edelleen sinua
niin paljon rakastan

uni oli meidän kahden
yhteinen mutta syksyn
tuulet sinut vei pois
ja unemme siihen loppui

itseäni syytän mutta se
tuskin lohduttaa kun en
tiedä miksi lähdit ja miksi
elämääni tuo pilvi musta ui

sydämessäin kaipuun sävel
vain soi kun rakas sen
minulle toi ja mikään
ei minua auttaa nyt voi

jos vielä kohdattaisiin
me yhdessä valvottaisiin
yö ja taivaalla ois
kaunein tähtien vyö

tällaista enää koskaan
tuskin tapahtuu kun
sinulla on varmasti jo
luonasi joku aivan muu

silloin tahdoin rakkautta
ja hellyyttä mutta vain
hetken sitä sinulta sain
kunnes lähtenyt oli rakkain.

10

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

      Miten osaatkin kirjoittaa tuon kaipuun noin kaipuuksi... *huokaa*

      Voisin koskettaa runoasi ja siinä asuvia sanoja
      hellisin niitä ihan hiljaa
      etteivät särkyisi...

      Kauniin hauras runo ♥

      • *Rakkaudenlahja*

        kommenttisi on todella kaunis ja koskettava.Sydämellinen kiitos ja myös kiitos käynnistäsi!Mukavaa päivän jatkoa!


    • Kaipuu, muuttuu, hiipuu,vaalenee, häipyy.
      Se vaatii vain hieman aikaa.
      Eikä nämä sanat lohduta, kaipaavaa, mutta se
      näin kuitenkin menee.

      Kaipuunkarkoitusjauhetta lähetän pienen annoksen,
      kokeile sitä :)

      • *Rakkaudenlahja*

        oot ihan oikeassa.Sydämellinen kiitos kaipuun karkoitusjauheesta ja toivottavasti se tehoaa,kiitos myös kommentistasi ja käynnistäsi!Ihanaa päivän jatkoa sinulle!


    • Haikea sävel runossasi soi, minä vastarunollani vastaan näin:

      Rakkaan muistot mielessä
      uni usvainen syksyisessä tuulessa

      Itsesyytökset ehkä turhaa
      miksi lähti hän, mieltä kaihertaa

      Kaipuun kaunis sävel soi
      rakkaus sen mukanaan toi

      Toiveissa ajatuksin kohtaavin
      kanssa rakkaan tähtiöihin hohtaviin

      Jos rakkaan toinen löytänyt lie
      tai sitten vielä kotiin johtavi tie

      jolloin rakkaus hellyys sun kohtaa taas
      kaikki muu, kaipuu, ikävä mielestä katoaa.

      • *Rakkaudenlahja*

        sydämellinen kiitos todella kauniista runosta jonka kirjoitit noilla hyvin kauniilla sanoilla!Kiitos myös kun kävit ja ihanaa illan jatkoa!


    • Ja kevätkin saapuu.
      Niin uskotaan.
      Hyvää iltaa sinne jonnekkin

      • *Rakkaudenlahja*

        hyvin kaunis on kommenttisi ja siitä sydämellinen kiitos ja kiitos myös kun kävit!Ihanaa illan jatkoa!


    • TöllinLiisa

      Rakkaus jää huutaan,
      yössään vaikeroi.
      Ajatukset hänessä asuu,
      on pysähtynny, kysyy?

      Rakkaudenlajha.
      Toivon, unen vievän pois alta kivun.
      Ymmärrän ja toivotan voimia Sinulle.Liisa

      • *Rakkaudenlahja*

        vaikka yössä suruansa huutaisi niin kukaan sitä kuule ja kaipaus vaan asuu sydämessä ja yksin yöhön jää.Sydämellinen kiitos kauniista kommentistasi ja käynnistäsi!Ihanaa yötä ja aamua!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe