Odottaisit minua vielä
siellä kaukana jossain
koska edelleen sinua
niin paljon rakastan
uni oli meidän kahden
yhteinen mutta syksyn
tuulet sinut vei pois
ja unemme siihen loppui
itseäni syytän mutta se
tuskin lohduttaa kun en
tiedä miksi lähdit ja miksi
elämääni tuo pilvi musta ui
sydämessäin kaipuun sävel
vain soi kun rakas sen
minulle toi ja mikään
ei minua auttaa nyt voi
jos vielä kohdattaisiin
me yhdessä valvottaisiin
yö ja taivaalla ois
kaunein tähtien vyö
tällaista enää koskaan
tuskin tapahtuu kun
sinulla on varmasti jo
luonasi joku aivan muu
silloin tahdoin rakkautta
ja hellyyttä mutta vain
hetken sitä sinulta sain
kunnes lähtenyt oli rakkain.
Silloin tahdoin
10
246
Vastaukset
- Mysteriet
Miten osaatkin kirjoittaa tuon kaipuun noin kaipuuksi... *huokaa*
Voisin koskettaa runoasi ja siinä asuvia sanoja
hellisin niitä ihan hiljaa
etteivät särkyisi...
Kauniin hauras runo ♥- *Rakkaudenlahja*
kommenttisi on todella kaunis ja koskettava.Sydämellinen kiitos ja myös kiitos käynnistäsi!Mukavaa päivän jatkoa!
Kaipuu, muuttuu, hiipuu,vaalenee, häipyy.
Se vaatii vain hieman aikaa.
Eikä nämä sanat lohduta, kaipaavaa, mutta se
näin kuitenkin menee.
Kaipuunkarkoitusjauhetta lähetän pienen annoksen,
kokeile sitä :)- *Rakkaudenlahja*
oot ihan oikeassa.Sydämellinen kiitos kaipuun karkoitusjauheesta ja toivottavasti se tehoaa,kiitos myös kommentistasi ja käynnistäsi!Ihanaa päivän jatkoa sinulle!
Haikea sävel runossasi soi, minä vastarunollani vastaan näin:
Rakkaan muistot mielessä
uni usvainen syksyisessä tuulessa
Itsesyytökset ehkä turhaa
miksi lähti hän, mieltä kaihertaa
Kaipuun kaunis sävel soi
rakkaus sen mukanaan toi
Toiveissa ajatuksin kohtaavin
kanssa rakkaan tähtiöihin hohtaviin
Jos rakkaan toinen löytänyt lie
tai sitten vielä kotiin johtavi tie
jolloin rakkaus hellyys sun kohtaa taas
kaikki muu, kaipuu, ikävä mielestä katoaa.- *Rakkaudenlahja*
sydämellinen kiitos todella kauniista runosta jonka kirjoitit noilla hyvin kauniilla sanoilla!Kiitos myös kun kävit ja ihanaa illan jatkoa!
Ja kevätkin saapuu.
Niin uskotaan.
Hyvää iltaa sinne jonnekkin- *Rakkaudenlahja*
hyvin kaunis on kommenttisi ja siitä sydämellinen kiitos ja kiitos myös kun kävit!Ihanaa illan jatkoa!
- TöllinLiisa
Rakkaus jää huutaan,
yössään vaikeroi.
Ajatukset hänessä asuu,
on pysähtynny, kysyy?
Rakkaudenlajha.
Toivon, unen vievän pois alta kivun.
Ymmärrän ja toivotan voimia Sinulle.Liisa- *Rakkaudenlahja*
vaikka yössä suruansa huutaisi niin kukaan sitä kuule ja kaipaus vaan asuu sydämessä ja yksin yöhön jää.Sydämellinen kiitos kauniista kommentistasi ja käynnistäsi!Ihanaa yötä ja aamua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532