Suoraman pub boikottiin!

ex-vakkari

Omistaja pilaa pubin täydellisesti!! Olisikohan aika myydä pubi ja ite lopettaa hommat, ennen kuin sen maine on kokonaan mennyt? En ainakaan käy siellä enään laulamassa, ei ole kiva laulaa kun karaoken vetäjä kyhnää seläntakana! Etkö enään muuta keksinyt? Luuletko että vetäjällä on kiva kyyhöttää yksin siellä nurkassa? Nauttiiko laulajat siitä kun tuntee toisen silmät selässä? Koitahan mummeli keksiä hiukan parempia uudistuksia baarillesi jos meinaat pitää sen pystyssä!!

45

8624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kova laulamaan

      Samaa mieltä! Itse olin siellä viime viikonloppuna laulamassa, eikä ollut kiva kun siinä ihmisiä ravasi tuomassa vetäjälle lappuja, tuuppi mennessään... yritäppäs siinä sitten lauleskella!

      • muusikkokolli

        sama hemmo laittanu kummankin viestin. huom: kiva ja vetäjä...


      • kova laulamaan
        muusikkokolli kirjoitti:

        sama hemmo laittanu kummankin viestin. huom: kiva ja vetäjä...

        hmm.... En ole ekaa kirjoittanut...Etkö itse käytä koskaan samoja sanoja kuin muut??? Kiva nyt kuuluu sanavarastooni ja vetäjää käytin samoin kuin edellinen viestin kirjoittaja, koska en rupea täällä nimiä manitsemaan ja yleensä tätä vetäjää olen kutsunut nimeltä. Joten voit urputtaa jossain muualla!


      • suuriTietäjä
        kova laulamaan kirjoitti:

        hmm.... En ole ekaa kirjoittanut...Etkö itse käytä koskaan samoja sanoja kuin muut??? Kiva nyt kuuluu sanavarastooni ja vetäjää käytin samoin kuin edellinen viestin kirjoittaja, koska en rupea täällä nimiä manitsemaan ja yleensä tätä vetäjää olen kutsunut nimeltä. Joten voit urputtaa jossain muualla!

        Vetäjästä voi käyttää myös nimitystä -hinuri.


    • rrttyyuu

      vai että sama kirjottaja? voi ollakin, mutta itekin henk.kohtasesti käytän karaokevetäjästä nimitystä vetäjä.
      että sen kannalta, en usko.

    • ccccd

      se ei olekaan mikä HIENOPERSEIDEN MESTA!! Vetäjässä ei ole mitään vikaan ja oliskohan valittajat nyt sellaisia jotka ovat kerran pari käyneet :?? :D itse oon melkein vakioasiakas enkä ole mitää moitittavaa ole huomannut! Paitsi että joskus saattanut WC- papru on loppunut.

      • hyvästi Suorama

        No ei todellakaan ole hienoperseiden, vaan paskaperseiden mesta. Näitä alleen paskoneita kun kiikutellaan kuulema sitten takaovista toisaanne haisemaan. Ja välillä tulee piipaa-auto hakemaan pois sen joka jysähti persielleen keskelle tietä.


    • The Solution

      Ei oo homojen pakko tulla jätkien pubiin

    • dfdsfffsdff

      kannatetaan. Räkälä pois. kyllä ne juopot jaksavat vähän kauemmaksikin huojua.
      Juopoille on jokaiseen alkoon ja juottolaan lyhyt matka.

    • Ei tarvita räkälöitä

      Kaikki räkälät pitää Suomessa lailla kieltää, ja niitä valitettavasti on joka tuppukylässäkin, ja kehtaavat itseään mainostaa ihan ravintolana. Vähemmän olisi noita A-sosiaalisia jos ei niille olisi tarjolla joka kulmassa päivähoitopaikka, missä saa imea kossua ja kaljaa, ja pummata jos ei ole rahaa muuten.

    • paikallinen ulkopaik

      ei pubissa ole vikaa sinäänsä nykyään.. juoppoja ei siellä näy loppuen lopulta kauheasti vaan ihmisiä jotka haluavat juoda rauhassa ja rentoutua mitä ei kotonasa voi tehdä ilman koko aikaista helinää ja ns." popitusta". Itse olen pitänyt paikkaa hyvin siedettävänä jossa voi nollata rauhassa stressiä ja jossa ei ole kamalaa meteliä ja väkijoukkoa. arvostan pieniä anniskelu ravintoja siinä mielessä. Kaupungin meno ja vilske on yli arvostettuja ja niissä paikoissa useimmiten tulee riitoja jotka menee useimmiten nokkahommiks.

    • no ristus...

      voi vittu... ei tarvi mennä kippolaan jos on niin kamala paikka. pysyköön apinat korkeasaares ja juopot humalassa.. mutta antakaa meidän vittu olla... humallutaan pubis.. selvitään hubis... kunhan ei aamulla herätä tubis...
      ruikuttakaa mieluummin kuin pitkä matka on kaupunkiin.. toivottavasti pysyy kauempana..... "suur-saimaa"...

      • voi voi

        Isojen alkukirjainten käyttö unohtuu kun istuu pubissa persettään levittämässä ja aivojaan hajottamassa.


    • SB-Pikku-Jussi

      Ja pilkut ^^, kun ei osaa edes viilata. Suoraman pub on ehta lähiöbaari kursailematta. Aitoo poppoota ja rehtiä menoo. Ei ehkä fiinein paari maan päällä, mutta ajaa asiansa. Voi mennä Chez Dominaan, jos ei Pub maita.

      • S:lta pois päässyt

        Viekäkös siellä makaa kännikalat keskellä tietä baarin lähellä niin että joutuu miettimään pitääkö tilata ambulanssi vai ei...?


    • mikanderi

      EI mestassa mitään vikaa ei nyt tyylillä pilattu.
      Mutta keitoo tulee runsaasti kuin olet kunolla.
      JA naistakin löytyy jos on tarvis.Voiko mestalta.
      Muuta vaatia.?

      • äo = kengännumero?

        Joo tekstistä kyllä huomaa että otettu on. Tai tullut jo pysyvä vaurio latvakonttoriin.


    • skks1

      selvinpäin baarissa käyneenäni mielestäni kaikki on ok, ja karaoken vetäjä on myös ok. ja on muuten ihan helv...in hieno kitara seinällä.

    • vierailija11

      Karaoken "pitäjiä" joskus hyvä vaihtaa. Liian kauan samat. Myös tarjoilua todella päihtyneille hieman rajoittaa ettei käy hassummin!!!

      • Sattumalta faniksi

        Olisikohan se JV tulossa keikalle sinne taas syksyn aikana, yksin tai bändinsä kanssa????? Enemmän ja vähemmän sattumalta olin paikalla kun alkuvuodesta olivat soittamassa, hienoa vanhaa rock and rollia.


    • Pöpiä porukkaa

      Se pub oon aina ollu räkälä, WC saat huumepiikistä. Sielä käy alan väkeä Vääränkaliontie 10:tä ja muualta Suoramalta eli huumehörhöjä ja muuta pohjasakkaa...

      • Älä kuule mulle ala!

        Vääränkalliontiellä asuu TODELLA HÄMÄRÄPERÄISTÄ VÄKEÄ!!!
        Ei ole talon numeron VÄLIÄ VAAN KAIKKI ON OUTOJA.....


      • Vierailija11
        Älä kuule mulle ala! kirjoitti:

        Vääränkalliontiellä asuu TODELLA HÄMÄRÄPERÄISTÄ VÄKEÄ!!!
        Ei ole talon numeron VÄLIÄ VAAN KAIKKI ON OUTOJA.....

        On Vääränkalliontiellä ihan fiksuakin porukkaa!!!!


    • Vierailija11

      Nyt on pub kiinni. Toivottavasti uusi vuokralainen löytyy Suoramalaisille

    • asiakas51

      hyvä mesta oli,,nykyinen pomo pilasi sen,,

    • Karaokea ei !!!!

      HEIPSAN vaan !
      Täytyyhän karoken vetäjän nähdä meneekö laulu nuotilleen !!

      Pitää varmaankin muiden etsiä muunlainen KARAOKE BAARI jos ei moista kestä!!

    • Suoraman suopursu

      Tietääkö joku miksi pubi suljettiin? Menikö luvat, tuliko konkka vai oliko "hallittu" lopetus?

      • Vesku

        Teki liikaa voittoa :)


    • Kukkahattutäti

      Toivottavasti pysyy kiinni!

      • Anonyymi

        Eikö sunnuntaisin pelata pilis turnauksia jos oikeen muistan.


    • parempiosaiset????

      Aika ihmeellistä tuo "parempiosaisten" näkemys päihdeongelmaisista kanssaihmisistä. Varmaankin ajattelette että ihmiset valitsevat tulla alkoholisteiksi ja huumeriippuvaisiksi....tai ehkä heikompiosaisten kohtalo vaan saa omassa päässä ylemmyyden tunteen nousemaan.
      "S:lta pois päässyt" jäi ihmettelemään pitääkö soittaa ambulanssi vai ei, olisi mielenkiintoista tietää miten sekin tapahtuma päättyi....saikohan "väsähtänyt" lajitoveri asiallista kohtelua osakseen...saati sitten apua. Mitä jos maassa makaillut olisi ollut esimerkiksi hänen tyttärensä, äitinsä????
      On niin helppo esittää tai ehkä luullakin olevansa varsin humaani ja edistyksellinen ihminen mutta valitettavasti tämänkään palstan kirjoittajista monikaan ei taida ymmärtää elämästä yhtään mitään.
      Musiikki-iltoina olen Suoraman pubissa silloin tällöin käynyt ja muutama todella loistava rock and roll esitys on tullut nähtyä.

    • Että silleen...

      Suoraman Pub Oy on mennyt konkurssiin.Ytj sivuilta tarkistettu!

      • Nurin

        Sitä aina haukutaan näitä lähiö kapakoita,harva miettii loppujen lopuksi,
        että ne ovat tärkeitä paikkoja jossa ihmiset kohtaavat toisensa,kun ne
        sulkeutuvat kansalaiset siirtyvät koteihinsa istumaan,ei yhteistä paikkaa
        missä tavata muita ihmisiä.Juopottelu jatkuu,mutta yksin.Asun kangas
        alla jossain,jossa oli pubi lahellä,loppui 20v sitten,kaikki ihmist kadon
        neet,joskus tapaa marketeissa.Esim Englanti on täynnä pubeja joka
        kylässä,Suomessa verottaja pitää huolen ,että mikään pienimuotoinen
        yritys ei kannata.


    • SusqHUORA

      Ok moro

    • Me1983

      NYt vasta onkin kädetön omistaja !!!! Vaikka yksikätinen pilleri narkkari niin joku roti senkin tavoilla.. toivotaan että palaa joku päivå

      • eeropertti

        Mikä ihmeen Mikki Hiiri sitä nykyään siis pitää? Täytyypi mennä katsastamaan joku kerta..


      • Mitähhhhhhhhh

        Pillerinarkkari!? Perustele!!!???


    • Tulikoporttikielto

      Turpa kiinni! Omistajaa ei haukuta.

    • Väärässäammatissa

      Paska paikka. Tai ainakin se yx lösöperseblondi tarjoilija. Kesäduunari toivottovasti? Kiitos ja ole hyvä -sanomiset kuuluu tarjoilijan perussanastoon. Ei tarvi toista kertaa piipahtaa siinäkään läävässä. Se hoikempi blondi olikin toista maata :) Vuorolistat oveen, niin voin vielä käydä :)

      • Anonyymi

        Yleisesti keskusteluun..Miksi käydä ravintoloissa joissa ei viihdy? Tuskin karaokevetäjää kiinnostaa selän tuijottelu. Henkilökunnan ulkonäön arvostelu antanee aihetta katsoa omaan peiliin..?☺ Juottolat eivät ainakaan nyt vaivaa ketään mielensäpahoittajaa. Jos koskaan, etenkin tässä sulkutilassa voi kävellä yksin metsään, istua kuun valossa kimaltelevalle hangelle omin eväin, laulaa ja nauttia talvisesta tunnelmasta ilman ruuhkia, tuijottelua tai muita häiriötekijöitä👍👍 ☺ Hyvää jatkoa ja terveyttä kaikille, yhdessä tai yksin. Kukin tavallaan...


    • Anonyymi

      Kai noissa oma porukka käy vietään aikaa.
      Ny varmaan moni paikka kii koronan myötä.
      Oli korona hemmo kiertänyt Yb...Kk ..varmaan myös nattarin toisen kebap pujun..
      sit prisman kautta taxilla Suoramanbupiin ja kaverit kans.

    • Anonyymi

      O niitä aikoija kun ei tarvinnut kuunnella mitää karaoke rääkymistä,jukeboxista vain hyvää musaa soimaan nortti suupielessä oli kunnon kuppilameininki.

    • Anonyymi

      Tuollaiset ne ovat nuo pekat kun rassaa rappusta.

    • Anonyymi

      moi'

    • Anonyymi

      Pitkässä seoässä on usein ruuhkaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe