Eli vähän infoa tilanteesta. Eli Softat testattu ja pitäisi toimia, vielä tosin hieman testejä ajettava. Mutta tässä ilmottatutumiset tähän asti, ja mukaan mahtuu vielä huomiseen kello 24 mennessä.
1. M.a..n.c.h.e.s.t.e.r
2. Tiedemiäs
3. taavetti2
4. H.V.T.A
5. C.Kunitz
6. rapakalja
7. teuzka83
8. BlueWorld
9. P.Tupuna
10. Veto-Expertti
11. DanMahowny
12. tommy05
13. Payday
14. seppo.soi
15. CGA
16. jorkayeff82
17. pöllö-öljy
18. Pelitietäjä
19. R99
20. ROPS
21. Sinkkumaestro
22. eversti-dolin
23. Hunttalan.Matti
24. Limbo-Rally...
25. Humppailves1
26. ProssaPete
27. As-s-Focker
28. kaaos111
Täytyy sanoa että olen hiukan jopa yllättynyt osanottaja määrästä, mutta positiivisessa mielessä. Pari palstan ihmistä odotellaan vielä mukaan peliin, jokainen saa itse pätellä keistä puhutaan. ;)
Mutta säännöistä ja ohjeista infot huomenna illemmalla.
KILPAILU (Jatkoa +raporttia)
21
966
Vastaukset
- Sinkkumaestro
voidaan ottaan kylmäharjoittelupäivä, niin nähdään että toimiiko sun systeemit. Muista myös mitata verenpainen kisan alussa ja sen lopussa. Meinaan tilastoitavaa voi kertyä jonkin verran.
Onko se nyt sit niin että pörssiinkin saa pelata, mikäli niin haluaa? Siitä kun ei oikein mitään dataa jää talteen kun kertoimet vaihtuvat niin nopeasti. Pitäisi melkein ottaa screenshottin pelinsä tueksi, jos tulee epäselvyyksiä että mitkä on kertoimet todellisuudessa olleet. Vaikka tuskinpa täällä kukaan jaksaa tuollaisten takia kusettaa, kun ero on kuitenkin aika marginaalinen.
Mutta, tärkeämpi kysymys. Saako rivejä tykitellä sitä mukaa kun niitä mieleen juolahtaa, vai olisiko kenties syytä rajoittaa että yksi viesti per osallistuja per päivä. Niin ei tule niin jumalattomasti silppua ja lisää tilastoitavaa sulle. Plus, porukat ehkä miettisivät tarkemmin ennen viestinsä lähettämistä että mitä aikovat panostaa. Tää yksi viesti voi kyllä sisältää useamman rivin jos niin haluaa. Tuli vaan tämmöinen ajatus mieleen. Sillä itse ainakin pelailen yleensä 2-3 kertaa päivässä, sitä mukaa kun kertoimia markkinoille ilmaantuu. Jollet koe sitä vaivaksi, niin ei sitten mitään - voi unohtaa.- Limbo-Rally.Formula
Pinnaclelle tulee myös jonkin verran pelailtua, ja sielläkin kertoimet vaihtuu aika äkkiä, varsinkin jos iskee isomalla patilla jotain kerrointa, niin heti muuttuu, tää kyseinen pulju käyttäytyy kertoimiensa puolesta pörssin tavoin, ja siellä riskienhallinta on aika pitkälle viilattu, niin että talolle jää varmasti voittomargnaalia.
itse aina vertailen Pinnaclen ja Betfairin kertoimia varsinkin aasialaisissa tasoitusvedoissa, ja kannattaa huomioida, että saatan laittaa kisaan mukaan myös näitä neljännesmaalin tasoituksellisia vetoja, ja niissäkin se lopullinen kerroin tarvii laskea erikseen voitto jaettuna panoksella, se ei suoraan aina näy vedosta, jos ottelu päättyykin tasapeliin. - M.a.n.c.h.e.s.t.e.r
Limbo-Rally.Formula kirjoitti:
Pinnaclelle tulee myös jonkin verran pelailtua, ja sielläkin kertoimet vaihtuu aika äkkiä, varsinkin jos iskee isomalla patilla jotain kerrointa, niin heti muuttuu, tää kyseinen pulju käyttäytyy kertoimiensa puolesta pörssin tavoin, ja siellä riskienhallinta on aika pitkälle viilattu, niin että talolle jää varmasti voittomargnaalia.
itse aina vertailen Pinnaclen ja Betfairin kertoimia varsinkin aasialaisissa tasoitusvedoissa, ja kannattaa huomioida, että saatan laittaa kisaan mukaan myös näitä neljännesmaalin tasoituksellisia vetoja, ja niissäkin se lopullinen kerroin tarvii laskea erikseen voitto jaettuna panoksella, se ei suoraan aina näy vedosta, jos ottelu päättyykin tasapeliin.Joo huomenna vois harjoitella.
Mutta otetaan sen verran että Livevedot suljetaan pois koska niitä mahdoton kirjata ajoissa. Eli sellaisia kohteita jotka on mahdollista tänne laittaa järkevästi ennen pelin sulkeutumista. - Sinkkumaestro
M.a.n.c.h.e.s.t.e.r kirjoitti:
Joo huomenna vois harjoitella.
Mutta otetaan sen verran että Livevedot suljetaan pois koska niitä mahdoton kirjata ajoissa. Eli sellaisia kohteita jotka on mahdollista tänne laittaa järkevästi ennen pelin sulkeutumista.siis laittaa niin paljon kuin huvittaa vai? Joko sulla on überhienot systeemit excelissä tai sitten vaan ratkeaa pelihousut, sillä olen joskus koittanut pitää edes omista peleistäni kirjaa, ja sitä ei vaan ole jaksanut tehdä kovin pitkää aikaa. Toisaalta tää kisa suosii ylirohkeaa riskinottoa, jolloin kannattaa laittaa enemmän munia yhteen koriin. Vähentää sun taakkaa toisaalta. Toivon ainakin.
- yhden vedon
Sinkkumaestro kirjoitti:
siis laittaa niin paljon kuin huvittaa vai? Joko sulla on überhienot systeemit excelissä tai sitten vaan ratkeaa pelihousut, sillä olen joskus koittanut pitää edes omista peleistäni kirjaa, ja sitä ei vaan ole jaksanut tehdä kovin pitkää aikaa. Toisaalta tää kisa suosii ylirohkeaa riskinottoa, jolloin kannattaa laittaa enemmän munia yhteen koriin. Vähentää sun taakkaa toisaalta. Toivon ainakin.
panosta kilpailussa kannattaisi rajoittaa, muuten koko homman saattaa voittaa ensimmäisenä päivänä yhden hullunrohkean vedon koko tilillä tekevä (joka ei sen jälkeen uskalla tehdä yhtään vetoa...)
- Sinkkumaestro
yhden vedon kirjoitti:
panosta kilpailussa kannattaisi rajoittaa, muuten koko homman saattaa voittaa ensimmäisenä päivänä yhden hullunrohkean vedon koko tilillä tekevä (joka ei sen jälkeen uskalla tehdä yhtään vetoa...)
Kun tästä alettiin keskustelemaan, niin sanoin jo tuolloin että kiinteä pelimerkkimäärä per päivä olisi parempi ratkaisu. Vaikka 10 yksikköä, jonka voi hajoittaa useaan tai pelata yhteen riviin. Tai jättää tilille seuraavaa päivää varten jemmaan. Sillä tän tulee voittamaan onnekkain riskinrakastaja. Jos olen viikon päästä itse mukana, niin ihme ja kumma on.
- M.a.n.c.h.e.s.t.e.r
yhden vedon kirjoitti:
No totta on mitä sanoit onnella on oleellinen osa vedonlyönnissä, minä jos joku sen tiedän. Mutta jokainen varmasti kyllä huomaa millä tyylillä kukin on liikkeellä. Itseäni lähinnä kiinnostaa kuinka moni pystyy pitämään kassan plussan puolella, ei ole helpppo tehtävä. Kilpailussa on monta heikkoutta, esim tuon kokoinen kassa ei sovellu kunnolla sinkkujen pelaamiseen. Lisäksi se vaatiisi pidemmän aikavälin.
Mutta kuten olen jo aikaisemin sanonut, nostan hattua kaikille joiden palautus% on yli 100% kuukauden kuluttua. Vaikka kyseessä kilpailu jokainen kyllä huomaa, kenen vihjeet osuu ja kuinka paljon onella merkitystä asiaan.
- liskolate
Lisääppäs vielä late listaan! Eikös säännöt menny tiivistettynä näin : 1000 pelimerkkiä kuukausi aikaa,vedot ilmotetaan ennen peliajan sulkeutumista!
- Juventus
Ja kisahan alkaa vastaa keskiviikkona.
Minua tuskin ollaan odoteltu ;) Mutta lähdetään skabaan mukaan!
- on monta
Tepolle kuuluvia nimimerkkejä että se tekee tästä kisasta todella naurettavan.
- nikiä on varmasti
sillä, että se tekee tästä kisasta täysin turhan.
- Ovat teppoja?
nikiä on varmasti kirjoitti:
sillä, että se tekee tästä kisasta täysin turhan.
Kerroppa ketkä noista nimimerkeistä on sun mielestä teppo.moi herran takana?
- pelikassamies
Ovat teppoja? kirjoitti:
Kerroppa ketkä noista nimimerkeistä on sun mielestä teppo.moi herran takana?
Vakuutan!
- Peliguru
laita mut mukaan kisaan vielä....
- RCD.Mallorca
Mukana!
- pikku-stobe
KYYYYYYYYYLLLLLLL..JOS MAHTUU.....RUAHAHAHHAAA
- teppo-moi
nyt tehdään hilloaaaaaaaaaaaaa
- Vetomies
Taisin jo ilmottautua johonkin toiseen viestiketjuun, mutta varmistan vielä :D
- Isokunkku
Isokunkku mukana myös.
- Taavetti_tylsäterä
Taavetti Tylsäterä ilmoittautuu mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559