rakastan sinua
enkä kiukuttele
enhän toki minä
se on se pikkupoika minussa
joka haluaa huomion
siltä saparopäältä
pikkutytöltä sinussa
joka välillä mököttää
joskus itkee ja äksyilee
et tietenkään sinä itse
mutta me
me olemme aikuisia
ja viileän tyynesti
peitämme tunteenpuskat
ja asetumme arvokkaasti
eri laidoille vuodetta
Emmehän me
8
305
Vastaukset
- padme_amidala
Runosi on aivan ihana, tuota otsikkoa myöten. Pidin kovasti lukemastani, joka sai ajatukseni liikkeelle.
Tuo viimeinen säkeistö hymyilytti synnyttämillään mielikuvilla, etenkin:
"ja asetumme arvokkaasti
eri laidoille vuodetta"
*huokaus* olisikohan jossakin arvokkuuskoulu minulle : )- Tequila sunset
...Padme! Kiitos, ja kiva jos tykkäsit. Viime yön nukuin tosi sikeästi. Arvokkaasti omalla laidallani..
Ihminen, joka aiemmin veti
puoleensa magneetin lailla,
kääntää nyt selkänsä
vuoteessa
arvokkaasti
Äh, ainakin sata kertaa,
kohtaus tosielämästä
riippii silti.
(mukava kuulla taas sinusta:)- Tequila sunset
...ja kiitos kun luit!
Tämä sivusto ei meinaa antaa minun vastata näihin kommentteihin. Jokohan tämä toimisi...
- lindalinda1
tuot runoja silloin tällöin, ja muuten puhiset
kaikessa hiljaisuudessa jossakin. Sinusta ei ota
selvää örkkikään mies - kaikella lempeydellä.
Mukavaa kuitenkin, että runoilet. Ja jos nyt jo-
takin sanoisin runostasi;
kaikki miehet/naiset haluaa huomiota, ja kaikki
voi ja saa toisinaan mököttää, itkeä ja äksyillä.
Helkkarin hyvin kuvaat viimeisessä säkeessä sen,
mitä elämä on " kaiken jälkeen "
Mitähän siellä Sinun päässäsi onkaan mahtanut
liikkua tätä runoa kirjoittaessa ? No, sillä ei
ole merkitystä. Mutta sillä on, että olet anta-
nut kuulua itsestäsi - edes täällä.
Olen kyllä hiukan odotellut, muutakin.- Tequila sunset
...ja kiitos sinullekin kommentista!
Runo on vähän kuin yrittäisi kuvata iltahämärää öljyvärimaalauksessa. Joskus siitä tulee vain pelkkä tumma kuva, toisinaan voi melkein kuulla kehrääjälinnun sirityksen. Ja se kaikki on vähintään puoleksi vielä katsojasta kiinni.
- Mysteriet
Enää tällä ikää *kröhm*...
- Tequila sunset
...niin...
Tällä ikää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532