Matti Alatalo sai lähteä Hpk: päävalmentajan pestistä, tilalle tuli Jukka Rautakorpi.
Jukka Rautakorpi tilalle tuli Matti Alatalon tilalle
5
557
Vastaukset
- meillä on mikko
omakin ratio kaikilla
- houraile mielisairaalassa
"tilalle tilalle tilalle
meillä on mikko 29.1.2008 klo 11.46
omakin ratio kaikilla"
Houraile mielisairaalassa, mutta älä tällä Hpk palstalla.
Mitä tämä höpötys on, onko lääkkeet jääneet aamusta syömättä kun hourailet noin pahasti kirjoituksessasi. - espoon palstalle
houraile mielisairaalassa kirjoitti:
"tilalle tilalle tilalle
meillä on mikko 29.1.2008 klo 11.46
omakin ratio kaikilla"
Houraile mielisairaalassa, mutta älä tällä Hpk palstalla.
Mitä tämä höpötys on, onko lääkkeet jääneet aamusta syömättä kun hourailet noin pahasti kirjoituksessasi.meitä ei kiinnosta sun sekopäiset toistelus
- Näin se menee vain!
espoon palstalle kirjoitti:
meitä ei kiinnosta sun sekopäiset toistelus
Kun kerta olet Hpk palstalla, muista kannattaa Hpk:ta loppuun asti, muuten saat rangaistukseksi sieltä Hämeenlinnasta minulle kolme viskiä.
- on vamma
Näin se menee vain! kirjoitti:
Kun kerta olet Hpk palstalla, muista kannattaa Hpk:ta loppuun asti, muuten saat rangaistukseksi sieltä Hämeenlinnasta minulle kolme viskiä.
eikä aseenteessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913105
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652653- 2032240
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041519
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089