Erosin ensimmäisestä miehestäni n.6 vuotta sitten ja syitä hain vaikka mistä esim.Mieheni liiallisesta alkoholin käytöstä työnteosta ja siitä ettei hän hoitanut mielestäni tarpeeksi lapsiamme, meillä on kaksi yhteistä tytärtä.Kuitenkin todellinen syy lienee että rakastuin toiseen mieheen ja halusin hänet.Sainkin hänet mutta meillekkin tuli ero vuosi sitten, siihen tiedän syyksi mustasukkaisuuden siis minun puoleltani. Hylätyksi tulemisen tunteessa aloin seurustella heti tuon jälkeen ja heti 4kuukautta seurustelun jälkeen naimisiin ja 4 kuukautta ja eropaperit vetämään koska rakastan entistä täysillä vieläkin.Nyt olen ja seurustelen onnellisesti tämän miehen kanssa ja haluan että tämä onnistuu.miten ehkäistä etten saisi mustasukkaisuus kohtauksia? ohjeita,kiitos!!!
miksi näin
itseensä pettynyt
1
589
Vastaukset
- zigi
Kirjeestä tuli hengästyttävä olo.
Ihan kuin et haluaisi pysähtyä oman elämäsi ääreen.
En nyt yritä olla mikään psykologi, mutta tuli vain mieleen,kun luin hengästyttävää kertomusta, jossa miehet vaihtuu ja eroja tulee.
Mustasukkaisuus on ainakin omalla kohdalla sitä että ei usko että itse on kelpaava ja siksi ripustautuu toiseen. VAhtii ja tarkkailee.
Erik Ewalds:n kirjat ovat hyvää itsetuntemukseen.
Pysähdy äläkä yritä sitä elämää hakea muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273335Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122479Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.902411Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072104Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761683Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481574Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261476Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1291217
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136