Erosin ensimmäisestä miehestäni n.6 vuotta sitten ja syitä hain vaikka mistä esim.Mieheni liiallisesta alkoholin käytöstä työnteosta ja siitä ettei hän hoitanut mielestäni tarpeeksi lapsiamme, meillä on kaksi yhteistä tytärtä.Kuitenkin todellinen syy lienee että rakastuin toiseen mieheen ja halusin hänet.Sainkin hänet mutta meillekkin tuli ero vuosi sitten, siihen tiedän syyksi mustasukkaisuuden siis minun puoleltani. Hylätyksi tulemisen tunteessa aloin seurustella heti tuon jälkeen ja heti 4kuukautta seurustelun jälkeen naimisiin ja 4 kuukautta ja eropaperit vetämään koska rakastan entistä täysillä vieläkin.Nyt olen ja seurustelen onnellisesti tämän miehen kanssa ja haluan että tämä onnistuu.miten ehkäistä etten saisi mustasukkaisuus kohtauksia? ohjeita,kiitos!!!
miksi näin
itseensä pettynyt
1
526
Vastaukset
- zigi
Kirjeestä tuli hengästyttävä olo.
Ihan kuin et haluaisi pysähtyä oman elämäsi ääreen.
En nyt yritä olla mikään psykologi, mutta tuli vain mieleen,kun luin hengästyttävää kertomusta, jossa miehet vaihtuu ja eroja tulee.
Mustasukkaisuus on ainakin omalla kohdalla sitä että ei usko että itse on kelpaava ja siksi ripustautuu toiseen. VAhtii ja tarkkailee.
Erik Ewalds:n kirjat ovat hyvää itsetuntemukseen.
Pysähdy äläkä yritä sitä elämää hakea muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223914
- 901924
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa901319Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681291- 561149
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.551052Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1941030- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143859