Erosin ensimmäisestä miehestäni n.6 vuotta sitten ja syitä hain vaikka mistä esim.Mieheni liiallisesta alkoholin käytöstä työnteosta ja siitä ettei hän hoitanut mielestäni tarpeeksi lapsiamme, meillä on kaksi yhteistä tytärtä.Kuitenkin todellinen syy lienee että rakastuin toiseen mieheen ja halusin hänet.Sainkin hänet mutta meillekkin tuli ero vuosi sitten, siihen tiedän syyksi mustasukkaisuuden siis minun puoleltani. Hylätyksi tulemisen tunteessa aloin seurustella heti tuon jälkeen ja heti 4kuukautta seurustelun jälkeen naimisiin ja 4 kuukautta ja eropaperit vetämään koska rakastan entistä täysillä vieläkin.Nyt olen ja seurustelen onnellisesti tämän miehen kanssa ja haluan että tämä onnistuu.miten ehkäistä etten saisi mustasukkaisuus kohtauksia? ohjeita,kiitos!!!
miksi näin
itseensä pettynyt
1
573
Vastaukset
- zigi
Kirjeestä tuli hengästyttävä olo.
Ihan kuin et haluaisi pysähtyä oman elämäsi ääreen.
En nyt yritä olla mikään psykologi, mutta tuli vain mieleen,kun luin hengästyttävää kertomusta, jossa miehet vaihtuu ja eroja tulee.
Mustasukkaisuus on ainakin omalla kohdalla sitä että ei usko että itse on kelpaava ja siksi ripustautuu toiseen. VAhtii ja tarkkailee.
Erik Ewalds:n kirjat ovat hyvää itsetuntemukseen.
Pysähdy äläkä yritä sitä elämää hakea muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1505903Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella364348Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03530Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv502818- 332686
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342645- 162558
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452530- 432115
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262025