Tervehdys!
Olemme tv-sarjoihin ja pitkiin elokuviin avustajia välittävä "ryhmä".
Toimintamme on alkanut v.2007.
Etsimmekin nyt avustajia uuteen tv-sarjaan jonka kuvaukset alkavat huhtikuun lopulla Helsingissä,
jonne kuvaukset pääosin sijoittuvatkin.
Kuvauksia tehdään myös Lahdessa, ja Jyväskylässä.
Mikäli olet 15 - 25 vuotias, tyttö tai poika, nainen tai mies,
ja sinulla on jonkin verran kokemusta kameroista, niin älä epäröi ottaa yhteyttä.
Valitettavasti emme näin alussa ehdi ottamaan puheluita vastaan, joten laita sähköpostia,
jossa kerrot lyhyesti itsestäsi, ja kamerakokemuksesi.
Liitäthän myös kuvasi/kuviasi, mikäli mahdollista.
Olemme yhteydessä sinuun helmikuun aikana.
CastCrew Helsinki
[email protected]
Avustajia etsitään!
5
1630
Vastaukset
- vaikuttaa...
Tähän kannattaa suhtautua varauksella.
Epäilyttävä viesti.
Eivät ole ammattilaisia, koska "ryhmä" castcrew ei löydy mitään tietoja netistä.- Jen85
Jokaisellahan on omat epäilyksensä. Eihän tuo mitään haittaa jos laittaa vaikka ihan vaan tiedustelusähköpostin.
Minä tein niin ja sain ainakin ihan tyydyttävän vastauksen.
Jään odottelemaan yhteydenottoa.
Ei se ota, jos ei annakaan. Vai kuinka se meni. :) - CastCrew
Hienoa että jotkut vielä suhtautuu varauksella näihin nettikirjotuksiin.
Olemme kuitenkin ihan oikealla asialla. Tuomme avustajat tuotantoyhtiöille, näin tuotantoyhtiö pystyy keskittää voimavaransa itse asiaan.
Ja onhan se niin että jos on vähänkin epäilyksentuntoja niin voihan sen viestin olla kirjoittamattakin. :)
Ja mitä tulee tuohon googlettamiseen, niin olemme ainoastaan rekisteröimätön ryhmä, joka kuitenkin tekee jokapäiväistä työtään elokuva-alalla. - recudorp
CastCrew kirjoitti:
Hienoa että jotkut vielä suhtautuu varauksella näihin nettikirjotuksiin.
Olemme kuitenkin ihan oikealla asialla. Tuomme avustajat tuotantoyhtiöille, näin tuotantoyhtiö pystyy keskittää voimavaransa itse asiaan.
Ja onhan se niin että jos on vähänkin epäilyksentuntoja niin voihan sen viestin olla kirjoittamattakin. :)
Ja mitä tulee tuohon googlettamiseen, niin olemme ainoastaan rekisteröimätön ryhmä, joka kuitenkin tekee jokapäiväistä työtään elokuva-alalla.Jotain salattavaa täytyy olla, jollei tällaisessa yhteydessä voi esiintyä omalla nimellään ja antaa selkeitä tunnistetietoja toiminnastaan.
Ja yleensä, kun on jotain salattavaa, ollaan jollain muulla asialla kuin annetaan ymmärtää.
Mihin juttuihin haette esiintyjiä? Mille tuotantoyhtiölle? Eihän tuollaiset tiedot voi kovin salaisia olla, kun kyse on kuitenkin vaan televisiotuotannosta, ei jostain potilasturvasta tai poliisiasiasta.
- sitisenKane
Tää "ryhmä" ottaa teidän palkat ja avustajat saa kupin kahvia. Mutta kuten tunnettua, narsisteja riittää, sinne vaan teeveen taikamaailmaan kokemaan häpäisyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017843Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465611HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3043000Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki472809- 1812563
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92180- 252015
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121872Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411762Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111658