tyttöjen jääkiekko

raznie

hei!
mitä olette mieltä tyttöjen jääkiekosta? Onko suomessa lajin aloittamiseen tarpeeksi mahdollisuuksia ja onko jotain esteitä?

3

2089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tooperoope

tosi helppoo päästä pelaan ja joukkueitaki on ympäriinsä kohtuu hyvin toki riippuu kyllä pikkasen mistä päin olet!

• leijona13

Olen 13v tyttö pelaan jääkiekkoa maalivahtina ja valmentaja on sanonut että jos jatkan samaan malliin on hyvät mahikset nousta ylempiin sarjoihin..tyttöjääkiekko on nasta homma ja kannatan sitä.kaikki vain rohkeesti pelaamaan koska aina niitä virheitä sattuu eikä ne maata kaada.tulevaisuudessa suomella voi olla mahtavat mahikset pärjätä MM-kisoissa.Joten PELAAMAAN...

• hempppa__

tyttöjen jääkiekko on kasvamassa kovaa vauhtia suosituksi lajiksi, ja suomessakin on jo paljon tyttö joukkueita, mutta siinä onkin pieni pulma, monet maajoukkueiden naiset ovat aloittaneet poika joukkueessa, ja se on pakottanut tsempaamaan eri tavalla , itse pelaan tällä hetkellä poikien kanssa samassa joukkueessa ja kyllä siellä täytyy tsempata aivan eri tavalla kun tyttöjen reeneissä, siksi yhtesiä reenejä ja harjoitus pelejä kannattaisi järjestäää poika ja tyttö joukkueiden välillä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6908
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1238
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      954
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe