noloin töppäyksenne

n35

Mikä on noloin töppäyksenne?

14

6097

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • kdui987u8

        onks' toi muka töppäys?


    • Amalia23

      Toispävänä juutuin tavaratalon ostoskoriin. -Edessä käveli äiti mukulansa kanssa n 5 - 6v. joka kanneskeli melkeen tyhjää tavarakoria. Yhtäkkiä tää kakara heitti, äidin huomaamatta ostoskorin minun jalkojeni eteen, enkä ehtinyt väistää. Oikea jalka ja kenkäni astui siihen koriin sellaisella voimalla että kenkä juutui sihen koriin, jossakin ihmeellisessä poikittaisasenossa että en sitä ensimmäisellä yrityksellä saanut irti. Vaan mun piti istahtaa mymälän lattialle ja kakaran äiti huusi minulle että "Mitä sä oikeen touhuat"!! Vastasin; "En se minä ollu vaan kakarasi"! Ihmisä kertyi ympärillemme ja naureskeli mun kommellukselle. "Ei mun lapsi tommosta tee" se akka sanoi. "Eikö, onk'se enkeli"? kysyin. Lopulta sain kengän irti ja lähdin kaupasta toisille ostospaikoille. Se kori meni nuuskaksi.

      • nuuskaksi?

        hemmetti mulla ei oo yhtään nuuskaa kun en oo käyny vähään aikaan laivalla,mistä tavaratalosta on kysymys ja missä päin Suomea se sijaitsee? :D


      • Edelleen Amalia
        nuuskaksi? kirjoitti:

        hemmetti mulla ei oo yhtään nuuskaa kun en oo käyny vähään aikaan laivalla,mistä tavaratalosta on kysymys ja missä päin Suomea se sijaitsee? :D

        Silloin saat kääntyä valintatalolle Keravan Kalevankadulla jos heillä on Nuuskajätteitä tallella


      • empä taida kuitenkaan !
        Edelleen Amalia kirjoitti:

        Silloin saat kääntyä valintatalolle Keravan Kalevankadulla jos heillä on Nuuskajätteitä tallella

        mää en ny kuitenkaan lähe tääältä Tampereelta sinne nuuskajätteiden takia :) vaik mieli kyl tekis :D


    • mie vaan

      että ,kun eräs nainen kysyi missä joku tietty paikka oli,niin kerroin paikan.Mutta,kun lopuksi piti sanoa,että siellä kumminkin on,niin sanoin,että siellä se kulli on.(huh,kauhee paikka).Nainen tietty hymyili mun mokalle ja tajus,että se oli moka.

      • hookkanilla

        vAan kulli mielessä


    • assi40

      Noloin töppäys mitä minulle on sattunut oli sellainen että ravintola illan päätteeksi tuli tarve mennä vessaan ja vessassa nostin hameeni istuin pöntölle enkä laskenut sukkahousujani enkä alkkareitani pissa lirisi pönttöön kakka jäi housuun oli mukava kävellä kotiin noin 7 kilometriä pikkukengillä kakat ja pissat housussa kovassa pakkasessa.

    • TakkuTakiainen

      Mulle sattuu paljon noloa koska olen niin nolo tä on yx paha:

      Kuten useat matemaattisesti lahjakkaat ja muutenkin fixut ihmiset mä puhun herkästi käsillä ja joskus n. 24 vuotiaana ruokakaupassa kysyin PIIPUNRASSIA kassa neidiltä joka oli... >< TÄ ON LIIANN NOLOA... no okei...

      joka oli nuori vietnamilaisnainen ja puhui vähän huono suomi eikä ymmärtänyt joten mä sönkkäämään vähän elekieltä... peukalosta ja etusormesta rengas ja siihen toisen käden etusormella että rass rass... sitten tajusin kesken eleen mitä @£$£@$£@$£@$£ mä oikeen näytän sille ja menin :F O.o...

      joo... ja paljon ihmisiä siinä.

    • tämä on

      pahimmasta päästä, Otettin pohjia kalliorannalla kavereiden kanssa kun oltiin baariin menossa ja menin sammuttamaan tupakkaani ja liukastuin märällä kalliolla ja laskin "pyllymäkeä" järveen . (tästä olen saanut kuulla kyllästymiseen asti).

    • noloin

      mutta kauhein kyllä, putosin avantoon veljeni talon rannassa ( villakangastakki, hame ja saappaat ym. päällä)

      • kans

        Olin myymässä asuntoani ja kiinteistövälittäjän mukana vanhempi pariskunta. Minun oli pitänyt lähteä pois heidän tullessaan mutta myöhästyin töiden takia. No kun he sitten siinä pällistelevät olohuoneessa niin minun koira siinä vääntää olohuoneenmatolle munkkia kaikessa rauhassa, melkein rouvan jalan juuressa. Siinä ei sit paljon selitelty.


      • noloin

        tilanne sattui muutama vuosi sitten kun putosin veteen juhannuksena hienossa kesämekossani ja yleisönä muutama sata ihmistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe