Pitäisi täytättää musteprintterin kasetti (värkki merkkiä Canon 1500 Pixma), osaako kukaan sanoa mitä velottavat Tampereen puljuissa?
Hinnan kai saanee kertoa, vaikka itse liikkeen nimiä ei saisikaan sanoa.
Ostin nimittäin taannoin halpakasetin alle 5 € ja perkele siitä loppui muste heti kättelyssä! Olisi siis kiva kokeilla täyttöä.
Mustekasetin täyttö
8
6030
Vastaukset
- etsi tästä
Katso tästä sopiva kasetti
http://www.mustepiste.fi/musteet.php - sekä
mustan, että värikasetin. Musta ok mutta värillinen ihan surkea. Joten en suosittele ainakaan värillisen täyttöä tai voihan se olla myös firmasta kiinni se laatu.
- Patruunoidenkin?
Täytöpaikka.täytön jälkeen kestävät tosi kauan ja onpa kunnon takuutkin.Homma toimii ja palvelu priimaa!
- rahat hukkaan
Täyttö ei aina onnistu. Vaikka lupaavat hyvityksen siinä tapauksessa, niin liikkeessä juokseminen kerta toisensa jälkeen, tulee kalliimmaksi, kuin alkuperäisen värin ostaminen.
- JohanLewis
Kalevassa Sammonkadulla on yks mustekasettien täyttöpaikka, jonka nimee en nyt muista (ja jos muistaisin niin sitähän ei sais mainostaa täällä kuitenkaan)
- Göyhis
:-)
- Mustemiäs
Itse olen täyttänyt InkKarin myymälässä Tullintorilla. Hinnasto ja yhteystiedot löytyy www.inkkari.net
- InkkariApachi
INKKARIIN Tullintorille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135273
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663