Näin Iltalehti. Pakkia haetaan , sanoo Leinonen
Tappara harkitsee Karalahtea
3
214
Vastaukset
- paijataan.
Jos kysymyksessä vastaavasta rikoksesta ollut tavallinen tallaaja, niin hän istuisi jo varmasti linnassa. Tuollainen Karalahti joka lainasi Jokisen rahoja käyttäen ne huumausaine pisnekseen, on niin suuri rikos jo sinänsä.
Kiekkoherrat ja hesalais herrafanit ovat niin kiinni Karalahden imagossa, ettei heillä ole suhteellisuuden tajua kun he paijailevat suosikkiaa..
Nyt olisi viisasta ettei mikään kiekkoseura ota roistoa suojiinsa. Siinä menee jo seuran maine tavallisten ei hesalaisten ihmisten silmissä.
Ei Karalahti ole sen kummempi pelaaja kuin joku muu liigapuolustaja. Kehäraakki ja muutenkin elämäntavoiltaan vajavainen. - fani?
Lakiprofessori Jukka Kemppinen ottaa tänään kantaa blogissaan Karalahden tapaukseen:
http://kemppinen.blogspot.com/2008/01/karalahti-jlt.html
Kannattaa ehdottomasti lukea!- hesanmies
Teemu aalto-jere karalahti
teemu nurmi-jori lehterä-niklas lucenius
andre benoit-anssi salmela
mika lehto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398